Har pt. en sag kørende mod et af de nævnte fusker firmaer. Kunne godt tænke mig at høre fra andre der måske har haft problemer med dem. Lige det jeg søger er hvor de har foretaget skrive fejl på udsendte giro kort. Har fået fortalt at vi kunne stå stærkere hvis vi kunne fremvise lignede fra andre. Håber nogle her inde kan hjælpe.
tilføjet af blabla
åh jo
Har selv lidt det samme problem.
Fik en bøde på 1200,- for en FOR SENT AFLEVERET BOG.
Har skrevet til både biblioteket og egeparken om det kan være rigtigt at der skal være renter på over 1000% på en bog, der trods alt blev afleveret igen, godt nok en måned for sent. Men det virker som om der ikke er noget at gøre, med mindre du kan dokumentere at du har betalt/ikke skylder pengene.
Indtil videre har jeg ikke kunne låne bøger i København i 3 år og må låne bøger til skolen på min kærestes kort.
Har ikke betalt fordi jeg ikke ar haft 1200 til overs de sidste 3 år, men skal da have lavet en afdragsordning på et tidspunkt.
Egeparken er nogen svin der puler uskyldige mennesker i røven, sådan er det vidst bare
tilføjet af negerglas
tcms
Ja sådan lignede jeg endte i retten med dem. Men nu siger de jeg fusket med giro kortet med hensyn til kunde nummer og osv. har på intet tidspunkt gjort noget ved det betalte girokort. Jeg betalte bare på posthuset. Men regner stærkt med at der er sket en maskin fejl. Nogen der ved hvordan de firma trykker deres girokort??
Ville være rigtig rart med en masse feedback.
Og blabla. tak for feedback søger bare noget helt bestemt, jeg kan bruge når retten bliver sat til en ny dato.
tilføjet af blabla
okay
Det mest konkrete jeg har er at jeg hverken fik nogen regning eller rykker fra biblioteket. Fik bare en opkrævning fra TCMS direkte.
Har prøvet at forklare dem at det er langt ude, men kan ikke dokumentere noget, som de siger man skal, fordi jeg har skiftet bank og jeg ikke kunne få nogen udskrift fra posthuset om at jeg havde betalt.
tilføjet af Helpert
Problemer med Tcms/egeparken/brandt lauritzen?
Transcom, TCMS, Advokataktieselskabet Egeparken, Advokatfirmaet Brandt & Lauritzen og Per Hald Madsen er alle fuskere af værste skuffe.
Det er TCMS's ansvar at dokumentere at du har gjort noget forkert. Send en indsigelse som rekommanderet brev, hvori du nægter kravet, og at du forlanger dokumentation for deres krav.
Ring til dem igen og igen, og forlang pænt og stille og roligt at de dokumenterer kravet.
Her er et tip:
Hvis du ikke kan komme i kontakt med TCMS, sæt navnet på svindl… øhh medarbejderen ind foran @transcom.com. Så har du en direkte adresse til personen.
Eksempel: Jesper Winther bliver til emailadressen jesper.winther@transcom.com
Hvis du får en fejl retur, så prøv at fjerne et evt. mellemnavn.
Alle direkte telefonnumre hos TCMS/Transcom starter med 773014xx og 774078xx (hvor xx=00-99)
Så er det bare at starte fra en ende af.