| Ka´ man lave jordbær-karamel? |
| Kartoffelstrudel |
| Ismaskine. |
| marineret pasta |
| tja jeg spørger lige ud... |
| Sprut og Æblekage |
| Hvidløgsopbevaring |
| Trøfler - hvor købes de? |
| Sukkerærter |
| Mmm boller.... |
| Hjæælp til 3 akkorder |
| hva fanden |
| Vejen til berømmelse |
| Xfaktor Skandale |
| Blachmanns børntimer! |
| Stiller op i X-factor |
| Seest |
| Beth Hart... |
| Hvad var det dog der skete? |
| Hvem kan en vittighed? |
| Katte forsvinder i Tikøb? |
| Gravhund søger nyt hjem |
| Lang cykeltur |
| Had til dyr?? |
| Nogen der er til Heavy? |
| Hvilke hund skal vi vælge? |
| Dyr til "børn" |
| Dyrehandleren |
| amstaff?????? |
| hund nr. to |