4tilføjet af

Skal vi hæve niveauet i 2006 ?

Skal vi ikke lægge fremmedhadet bag os i det nye år?
Hver 4. er besøgsven i velfærdsdanmark, med anden etnisk baggrund. De har og kan noget, vi kan lære af.
Jeg havde bestilt et artelleri af et brag hos min lokale kioskejer - lad os bare kalde ham Muhammed.
Det rungede helt ind i politietaten, så hans butik blev rensaget sådan cirka hver tiende minut.
Betjentene var faktisk ved at falde over hinanden, så jeg tilbød min assistance som forsikringsagent, uden sorte penge under bordet!.
Nåh - jeg fik aldrig mit krudt, og sendte derfor pengene til Pakistans ofre.
Politiet er selvudslettende, så det gider jeg ikke skrive mere om. Jeg overlevede, og håber mine donationer til "Læger-uden-grænser" bruger mine penge standsmæssigt, hvor de gør bedst gavn.
Valdemar
tilføjet af

Hmmm, Valdemar

Hørt du ikke dronningens nytårstale? I dette land siger vi vores mening lige ud, og vi er nødt til at diskutere de store problemer, som koranfascismen er for Danmark, og hele verden. Vi er også nødt til at stå fast på vore danske værdier: Demokrati, ytringsfrihed og menneskerettigheder (som iøvrigt også er universelle).
tilføjet af

Koranfascisme

At være imod koranfascisme har ikke noget med fremmedhad eller racisme at gøre - koranfascisme er en religiøs ideologi, ikke en race.
tilføjet af

Ja ja

Hver fjerde er besøgsven og hver anden er kriminel!
tilføjet af

Du kan ikke være dig selv bekendt

men det har du jo erkendt.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.