Aeroflot Russian Airlines
Er der nogen, der har erfaringer med Aeroflot Russian Airlines med afgang fra København og til Vietnam? Kan de anbefales?
Er der nogen, der har erfaringer med Aeroflot Russian Airlines med afgang fra København og til Vietnam? Kan de anbefales?
Tja. Hvorfor ikke?
Aeroflot international er ok, men Aeroflot indenrigs,
ville jeg ikke sætte mig op i som passager.
Hvorfor.
Udenrigs fly skal overholde ICAO´s internationale sikkerhedsregler,
men kan gøre hvad de vil indenrigs.
M.v.h.
Charlee
😉
[quote="heidimoller" post=2646506]Er der nogen, der har erfaringer med Aeroflot Russian Airlines med afgang fra København og til Vietnam? Kan de anbefales?[/quote]
Hej Heidi
Jeg fløj med dem til Thailand, og min veninde fløj med dem til Kina.
De er helt fine - der er okay service, okay plads - og det hele er faktisk helt okay!
Det var først bagefter jeg hørte, at de har en del uheld, men som den anden debattør skrev så er det vist kun indrigs.
Hvis du ikke er nervøs, og de har forbedret sikkerheden, så synes jeg helt klart, at du skal gøre det. Jeg ville i hvert fald ikke have noget imod at flyve med dem igen 🙂
God tur!! 🙂
Du har fat i pointen.
Når et internationalt fly lander i en fremmed udenrigslufthavn,
kan de få stikprøvevis kontrol af myndighederne,
og er der det mindste i vejen med sikkerheden,
får det ikke tilladelse til at lettet igen.
Derfor er alle internationalt opererende fartøjer i orden.
Men indenrigs er sagen en helt anden.
Se denne
http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php/id-3865192:euliste-over-farlige-flyselskaber.html
M.v.h.
Charlee
[quote="DenStuderende" post=2647055]Hej Heidi
Jeg fløj med dem til Thailand, og min veninde fløj med dem til Kina.
De er helt fine - der er okay service, okay plads - og det hele er faktisk helt okay!
Det var først bagefter jeg hørte, at de har en del uheld, men som den anden debattør skrev så er det vist kun indrigs.
Hvis du ikke er nervøs, og de har forbedret sikkerheden, så synes jeg helt klart, at du skal gøre det. Jeg ville i hvert fald ikke have noget imod at flyve med dem igen 🙂
God tur!! 🙂[/quote]
Du har fat i pointen.
Når et internationalt fly lander i en fremmed udenrigslufthavn,
kan de få stikprøvevis kontrol af myndighederne,
og er der det mindste i vejen med sikkerheden,
får det ikke tilladelse til at lettet igen.
Derfor er alle internationalt opererende fartøjer i orden.
Men indenrigs er sagen en helt anden.
Se denne
http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php/id-3865192:euliste-over-farlige-flyselskaber.html
M.v.h.
Charlee
[quote="charlee" post=2647072]Du har fat i pointen.
Når et internationalt fly lander i en fremmed udenrigslufthavn,
kan de få stikprøvevis kontrol af myndighederne,
og er der det mindste i vejen med sikkerheden,
får det ikke tilladelse til at lettet igen.
Derfor er alle internationalt opererende fartøjer i orden.
Men indenrigs er sagen en helt anden.
Se denne
http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php/id-3865192:euliste-over-farlige-flyselskaber.html
M.v.h.
Charlee[/quote]
Artiklen er fra 2006 - det er så een ting.
Noget andet er, at der tages ikke forbehold for mængden af antal flyvninger. Aeroflot har igen i år øget passagertallet med 24% og er kåret som Company of the year
Jeg kender en del russere der benytter Aeroflot, inkl. min russiske hustru - både indenrigs og udenrigs. Sammenlignet med SAS, RyanAir, Turkish Airlines m.fl. er det ihvertfald ikke betænkelige ved Aeroflot.
Der er også forskel på at sammenligne fragtfly og passagerfly i havarier, den skal man lige tage med når man læser statistikker.