Bondefangeri på højt niveau
Jeg opsagde i november mit abonnement hos Telia, da jeg i gave havde fået en ny mobil med andet abonnemnet. Da jeg ringer ind for at opsige mit abonnement i november, tilbyder medarbejderen mig, at jeg kan få 200 kr gratis taletid, og jeg spørger hende flere gange om det koster mig noget. Nej nej nej lover hun, for abonnementet spærres når jeg sætter taletidskortet i.
Det går hverken værre eller bedre end jeg ikke bruger det taletidskort, men har det bare liggendei skuffen. Så her 6 md efter får jeg en opkrævning på 272 kr. For hvad?? Jeg ringer ind og siger, at mit abonnement er lukket. Næh nej, det er skam ikke lukket. For jeg fik jo det her smarte gratis 200 kr taletidskort, og lukningen af abonnement er BETINGET af, at man bruger det her kort. Det blev IKKE fortalt ved opsigelsen til mig, og her har jeg gået i den gode tro at mit abonnement var lukket men skal betale alligevel!
Det bedste hun kunne gøre hos kundeservice var at trække en måneds abonnement fra. Det er ikke i orden! Så skal jeg stadig betale 168 kr. Så siger hun derinde, at jeg skulle have reageret før?! Reageret på hvad?? Jeg får først en regning her ½ år efter og indser at noge er galt.
Jeg er tosset!!!!🙁
Det går hverken værre eller bedre end jeg ikke bruger det taletidskort, men har det bare liggendei skuffen. Så her 6 md efter får jeg en opkrævning på 272 kr. For hvad?? Jeg ringer ind og siger, at mit abonnement er lukket. Næh nej, det er skam ikke lukket. For jeg fik jo det her smarte gratis 200 kr taletidskort, og lukningen af abonnement er BETINGET af, at man bruger det her kort. Det blev IKKE fortalt ved opsigelsen til mig, og her har jeg gået i den gode tro at mit abonnement var lukket men skal betale alligevel!
Det bedste hun kunne gøre hos kundeservice var at trække en måneds abonnement fra. Det er ikke i orden! Så skal jeg stadig betale 168 kr. Så siger hun derinde, at jeg skulle have reageret før?! Reageret på hvad?? Jeg får først en regning her ½ år efter og indser at noge er galt.
Jeg er tosset!!!!🙁