Sydbank´s kundeforståelse er den ringeste
Jeg bliver nødt til at komme af med mine frustrationer.
Min mor døde desværre mellem jul og nytår og i den forbindelse er der jo udgifter.
Jeg gik til hendes bank "Sydbank" for at hæve penge til blomster, mad og tøj hun skulle begraves i.
Sydbank fortalte mig at hendes konto var spærret og at jeg ikke kunne få penge til disse ting, men at jeg kunne komme med regningerne og at de så ville betale dem.
Hmm!!
Iflg min advokat kan man hæve penge fra et bo for at dække alle omkostninger ved en begravelse.
Nå, jeg lagde ud for disse ting og idag var jeg så i Sydbank for at få refunderet mine udgifter.
De nægter pure at betale og siger at det kun er bedemand og gravsted de vil betale for, selvom de 4 dage tidligere sagde noget andet.
Kan det være rigtigt ?
Og selvom det er så er det da usædvanlig dårlig service at stå at sige det ene en dag, og nægte et par dage senere.
HOLD JER VÆK FRA SYDBANK
Min mor døde desværre mellem jul og nytår og i den forbindelse er der jo udgifter.
Jeg gik til hendes bank "Sydbank" for at hæve penge til blomster, mad og tøj hun skulle begraves i.
Sydbank fortalte mig at hendes konto var spærret og at jeg ikke kunne få penge til disse ting, men at jeg kunne komme med regningerne og at de så ville betale dem.
Hmm!!
Iflg min advokat kan man hæve penge fra et bo for at dække alle omkostninger ved en begravelse.
Nå, jeg lagde ud for disse ting og idag var jeg så i Sydbank for at få refunderet mine udgifter.
De nægter pure at betale og siger at det kun er bedemand og gravsted de vil betale for, selvom de 4 dage tidligere sagde noget andet.
Kan det være rigtigt ?
Og selvom det er så er det da usædvanlig dårlig service at stå at sige det ene en dag, og nægte et par dage senere.
HOLD JER VÆK FRA SYDBANK