4tilføjet af

Underlige tlf regning fra 3mobil.

Fik forleden dag en underlig regning fra tlf3.
En regning fra November som skal betales d 4-1-007.Den er betalt,har kvittering,er trukket gennem pbs kr 299,00 kr.
En anden underlig regning kom også med posten.
Kr 299,00 kr skal også betales d 2-1-007.Da mit abb nu er nede på 49 kr efter 6 mdr fra December måned plus samtaler,er det helt hen i skoven at sende sådan noget.Jeg vil lige sige,at tlf regningerne bliver betalt bagud,så den første regning på kr 299,00 kr er for November måned som jo er betalt d 1-12-006.Den anden regning som skal betales 2-1-007 er for December måned,men helt forkert sat sammen.Jeg har skrevet en mail til det selskab for at få den nøjagtige regning for December måned,men endnu ikke hørt fra dem.Jeg har ikke før haft bøvl med dem,men efter dette rod har jeg skiftet tlf selskab,således at mit nr følger med .Ok,det tager 1 måned før det fungere,det tager jeg med.Jeg er meget pligtopfyldende med mine betalinger,og tolerere ikke den slags rod.Jeg ved mange har haft bøvl med det selskab og har skiftet dem ud til anden teleudbyder.Nogen her i debatten der også har oplevet bøvl med det selskab,altså 3mobil??
tilføjet af

Jeg har haft...

...telia, mobilix, tdc, 3 og sonofon gennem de 11 år jeg har haft mobil og min erfaring siger mig, at du kan skifte udbyder i en uendelighed, hvis du skifter hver gang, at der er fejl i regningen:-)
Telia var dog de bedste, så længe jeg havde dem, men den dag jeg opsagde mit abonnement, blev det godt nok umuligt. Det tog mig næsten et år at komme ud af det og endte med at jeg fik 100 kr af dem for ulejligheden. Desværre kom de så til at oprette mig igen, da de sendte chekken og så startede vi forfra*gg*
...mee:-)
tilføjet af

Det har du da ret i

at det bliver et uendeligt skiften fra selskab til selskab.
Og det er da helt utroligt som de selskaber er tolerante over for dem selv, når det kommer til deres service.
Der var iøvrigt en indslag på TV2´s - morgentv om præcis deres uhyrlig dårlige service.
Jeg gider simpelthen ikke bruge ressourcer og have alle de ærgelser for at få den ydelse. Jeg har et taletidkort, og selv om de enkelte forbrugte minutter er dyrere end på de abonnementer der reklameres for, så passer det i den sidste ende bedre til "min profil" - jeg sender jo ikke 1000 sms´er og IP telefoni har jeg for 99 kr pr. md med ubegrænset taletid i Danmark. I den sidste ende er mit telefonforbrug vel 200 kr. om måneden på den måde. Og så bruger jeg Skype alt det jeg kan komme afsted med og fryder mig over at de ikke flår mig, når jeg har behov for at "jappe" i et par timer.
Jeg tror godt det kan betale sig, at se ordentligt efter hvad ens reelle behov er og så selv stykke sin løsning sammen.
tilføjet af

Ja...lige nu har jeg...

...cybercity internet og telefoni for 400 kr pr. md og så taler jeg gratis til fastnet. Min mobil er i 3, hvor jeg beholder den indtil jeg skal have ny telefon, så bliver det et andet selskab igen.
Det kan som regl bedst betale sig at skifte selskab, når man skifter mobilen ud...og jeg har dem desværre ikke så længe. de dør sq for mig, de små pus*gg*
...mee:-)
tilføjet af

amatøre

3 må bestå af meget ungt/uerfarent personale det er kort og godt et syndigt rod
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.