SuperDebat.dk > Politik & Samfund > Fri debat: Politik & Samfund
4tilføjet af Wauw
280 kroner årligt til de fattige årligt
Grøn check til personer med lave indkomster. Checken udgør 280 kroner årligt skattefrit og tildeles personer med en indkomst på op til 212.000 kroner.
Hold da op hvor skal jeg fråse!
Tak til Enhedslistens enorme håndaftryk på finansloven.
[:X]
tilføjet af fruppe
Dem betaler de selv alligevel
Det bliver jo financieret via nye afgifter, hvilket vil sige at de skal spare 75 øre om dagen på de afgiftsramte varer såsom smøger, alkohol og sukker for ikke at blive snydt.
tilføjet af Anonym
Hvis de dropper 10 pakker smøger
Så er der 400 kroner i kassen [(:]
tilføjet af Anusbageren
Grøn check til personer med lave indkomster. Checken udgør 280 kroner årligt skattefrit og tildeles personer med en indkomst på op til 212.000 kroner.
[:X]
Den er dejlig med den Islam. Den danskernes svineDFpensionist kan spise frysemad og få den bad hvær tredie måned, så bliver der plads til fler muslim der kan hovd og numse........
tilføjet af Anusbageren
[quote="Wauw" post=2485027]Grøn check til personer med lave indkomster. Checken udgør 280 kroner årligt skattefrit og tildeles personer med en indkomst på op til 212.000 kroner.
[:X][/quote]
Den er dejlig med den Islam. Den danskernes svineDFpensionist kan spise frysemad og få den bad hvær tredie måned, så bliver der plads til fler muslim der kan hovd og numse........
Til tråds for vi imine familje er ærkedanskerne i mang generationer lavt jeg trykkefejl, den burte harve ståt: der kan få i hovd og numse........