SuperDebat.dk > Mobiltelefoner & Elektronik > Fri debat: Mobil/Elektronik
10tilføjet af sting
3Mobil ( 1 MDR / INKASSO )
Kære 3,
Jeg har aldrig skyldt jer penge før, men kan desværre ikke betale min regning i denne måned. Er det ikke muligt at rykke den til den første i næste måned ?... (Jeg ringede før forfaldsdato)
Nej det ikke muligt, det er vores nye politik, betaler du ikke regningen ryger den til inkasso uden mulighed for at rykke den.
Når man så ringer ind igen efter at have betalt for den nye regning, og der er præcis gået en måned for så er beskeden du er røget til inkasso. På blot 1 mdr, uden villighed til forlig ?
Jeg syntes ærlig talt at det er for ringe en kundeservice, men det er jo op til jer at have denne politik.
Derudover er det første man høre når man ringer ind til jer, er at man som kunde kan risikere at modtage en forhøjet regning hvis man er overgået til af jeres andre abn grundet i at i opkræver bagud, og forud på engang!
Det er ikke helt kønt. Jeg syntes at servicen er så dårlig, og at de kompetencer jeres servicemedarbejder er givet, de lever slet ikke servicen som jeg forventede.
Derudover har i ikke sendt mig det sim kort i har lovet for 14 dage siden, ville i kunne kompensere for det❓ Nej, det ville i heller.
Tak for en meget dårlig service, og velkommen til CBB Mobil som nyt teleselskab.
Jeg er nu hoppede på en CBB´s billige pakker tilbud til 99KR pr md 11Timer tale fri SMS/MMS samt 2 GB data..
Ingen regninger fra 3 som man ikke kan forstå er blevet så høj, og for det anden en ny kundeservice, hvor de i de mindste har nogle beføjelser.
Mvh En utilfreds X 3 kunde.
Jeg syntes ikke at kunder kommer i første
tilføjet af fuerzzz
3Mobil ( 1 MDR / INKASSO )
Hehe der er mange i en båd som ligner din.
3, Telia, Callme (tidligere Debitel), Telenord, M1, Oister...
Skynd jer væk!
Min ex var 1½ år om at få Telia til at holde kæft, M1 har jeg selv sloges med, de ville have penge uden at give mig et simkort, Callme har kaldt mig i fogedretten for en række samtaler for 4000 kr som jeg angiveligt skulle have foretaget inden for et døgn - hvor jeg sad i fængsel.
Ingen af dem får naturligvis en eneste krone.
Jeg har det fint med at betale regninger - til dem jeg mener jeg skylder noget - men ikke til dem som jeg intet har modtaget fra.
Men tillykke med dit valg af CBB. Dem har jeg været på i flere år, og jeg får præcist hvad jeg betaler for, hverken mere eller mindre. P.S Lige nu kører de ½-pris tilbud resten af året ;)
tilføjet af anole
3Mobil ( 1 MDR / INKASSO )
Har haft Telmore i mange år aldrig problemer. Havde engang Telia store regninger. Det samme med 3.
tilføjet af sting
3Mobil ( 1 MDR / INKASSO )
Jeg syntes at det er dobbelt moralsk af 3. Man kan ikke lige frem sige at at prioritere deres kunder i første række men i stedet deres griske chefer som ikke værdsætter service for deres gamle,og eksisterende kunder.. Det syntes ikke!
Det var virkeligt kun præcis en måned😃det er om ikke andet realiteten!
Beklager... Men har fundet også fundet ud af CBB mobil har et super godt tilbud som kan findes på følgende link.. http://www.cbb.dk/mobil/produkter-tjenester
Der har jeg da også hørt at de er villige til at kompensere, og har muligheden for det, hvis kunden fejlagtigt er blevet opkrævet eller ansvaret på nogen måde ligger hos dem!
tilføjet af sting
3Mobil ( 1 MDR / INKASSO )
Syntes bare ikke måned kan være rigtigt, og så når flere gang har kontaktet dem for at lave en aftale, så kan de heller ikke være med den!
Den ligger nu hos AVI blot en måned efter, selvom den nye regning er betalt!
tilføjet af Kadofølmaj?
3Mobil er rigtig dejligt
Jam vil d så sige at deres slogan: ''Det giver frihed og luft i økonomien at være kunde hos 3 da vi har topservice og er fleksible overfor vore kunder - også med hensyn til betalingsfrister'' ... osv. Passer det så ikke? Jeg har selv mit telefonapparat hos Telefona da de giver virkelig luft i både tyktarmen og økonomien. Thi når regningen er betalt er der nemlig kun luft tilbage i pengepungen! Virkelig luft i økonomien! Telefona var det! Ring til dem og opret dig der - de har 26 82 76 61 og tager imod både hvis du sidder inde og brummer den eller er i Ribers som hende der der startede tråden!
vh.
Kadofølmaj?
tilføjet af sting
3Mobil er rigtig dejligt
Du lader da til at være en rigtig glad, og tilfreds kunde..:-) Men faktum, ingen villighed til forlig, inkasso efter 1 MDR NO Mercy!
tilføjet af fuerzzz
3Mobil er rigtig dejligt
Jeg har nu kun oplevet meget få selskaber som pure nægter enhver form for "alternativ betalings-aftale"... Har gjort det med el, kreditkort, lån, forsikringer, og jeg ved ikke hvad hvis der var lavvande i pengekassen.
Men lige præcis 3, Telia og Telenor... du betaler på datoen eller du får 2 rykkere og en tur til inkasso...
Naturligvis skal man helst betale tingene til tiden, men det kan jo smutte for enhver - det kan det altså!...
Og for slet ikke at nævne deres kundeservice - ja den er også elendig. Jeg prøvede for sjov at høre om der mon var 4G dækning der hvor jeg boede til Telia.... Det tog 45 min at komme igennem... og 45 minutters samtale hvor vi faktisk havde en deal... jeg skulle få det hele med posten...
Indtil hun kom i tanker om at jeg skulle hente grejet selv i deres butik mere end en times kørsel væk... så var den samtale lissom slut ;)
tilføjet af Kadofølmaj?
Ja jo men har du luft i økonomien?
... eller er der kun luft tilbage i økonomien efter Telmore har været der? Ja så er det på tidejj at skiftejj telefonselskaw. Selv har jeg Telefona som er rigtig rimelige og som efterlader KUN luft i økonomien efter at regningen er betalt idet der kun er tomt i pungen efter de er betalt! Ka i føl maj?
vh.
Kadofølmaj?
tilføjet af Gurli-Margrethe
3Mobil ( 1 MDR / INKASSO )
Hvorfor skriver du Kære til det rådne mobilselskb?
Min ex og jeg havde 3. da det var nyt her i landet. Du gode en amatørforestilling.
Kundeservice var så godt som ikke eksisterende og for at komme igennem dertil, ja så
måtte man væbne sig med tålmodighed. Jeg har ikke rørt det siden og om de så tilbød mig gratis abonnement og fri telefon, ja så ville jeg end ikke gide svare.
Find du dig et ordentligt selskab, der behandler sine kunder, så du kan være tilfreds.
tilføjet af pouljoergensen
Havde ?. du har det jo endnu.
Det kan "vi" da se her på debatten, ikke [:X] , eller tror du, du er usyndelig 😃 , når du bruger 3mobilt?.
Poul Jørgensen