SuperDebat.dk > Underholdning > Det var bare det, jeg ville sige... Hej!
4tilføjet af Visdomsordet
Dagens visdomsord: 27 marts 2011
Indledning:
I de følgende uger bringes der hver dag et visdomsord på banen - alt lige fra himmel til jord. Dette er fjortende og dermed det femtesidste visdomsord. Det sidste visdomsord afsluttes d. 31. marts 2011.
Formål:
Gøre solens brugere klogere
Dagens visdomsord:
Vil du tænde et bål ude i en skoven, må du sørge for at lægge sten rundt omkring bålet, så ilden ikke kan brede sig.
tilføjet af anonym
Det er det som går galt
I betonjunglen tror de fejlagtigt at de kan lægge biler omkring i bålet for sten, og derfor alle de bilbrande.
tilføjet af pouljoergensen
Er hjernen slået fra?.
Så sæt ild i skoven, er du totalt syg i roen mand, man må ikke tænde bål i nogle skove i Danmark, med mindre det TYDELIGT er i afmærket bålsteder, som er godkendt af skov ejeren og fredningsstyrelsen Osv.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
Ps: det nye "Dagens visdomsord:" kan jo swå være, TRO ALDRIG PÅ DIT "visdomsord" ORD.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af Anonym
For en gangs skyld kan man være helt Tryg ved dine
..........[:|]
tilføjet af Farisæren
Andre vise ord
Ting der driver andre folk til vanvid - også på din arbejdsplads
Send en mail til alle på arbejdet, hver gang du går fra din plads, hvor du fortæller hvad ud laver. F.eks: "Hvis nogen har brug for mig er jeg på toilettet."
Insister på at din E-mail adresse skal være : marianne_gudinden_fra_helvedes_forgaard@firmanavn.dk
Sæt din papirkurv op på bordet og mærk den "Indgående post"
Hver gang folk beder dig om at gøre noget spørger du om de vil have pommes frites med.
Svar på alle spørgsmål med "Det er hvad du tror!"
Afslut alle sætninger med "Altså ifølge profetierne!"
Lad være med at bruge punktummer når du skriver breve til folk.
I frokostpausen tager du en grøn jakke i garderoben (hvilken som helst) og går ned på parkeringspladsen med en blok og ser på dit ur imens du tjekker parkeringsbilletter. Alternativt sætter du dig ned i din bil og peger en hårtørrer mod forbipasserende biler. Se om de sænker farten.
Råb en masse tilfældige numre hvis du ser nogen sidde og tælle.
De kan findes på nettet blot ved at Google ordet vanvid. Hvorfor er dine indlæg ikke at finde der?
Meld afbud til invitationer dagen før og sig: "Jeg er ikke lige i humør til den slags."
Syng med i operaen. Nyn det samme stykke uafbrudt når du ikke er operaen.
Efterlad altid kopimaskiner kun med farvet papir (gerne rødt), A3 og på 99 kopier.
Lær at sige som et fax-modem og vis dine evner hver gang folk tjekker deres mail eller løfter et telefonrør.
Kopier denne tekst og send den til alle du kender som har bedt dig om ikke at sende den slags.