Jeg var en tur i matas igår.. Jeg står og kigger på clinique 3 step skin care. En meget venlig og sød ekspedient kommer hen og spørger om hun kan hjælpe med noget, og jeg svarer ja. Jeg ville høre hvilken om hvilken hudtype der passede bedst til mig.
Vi finder så ud af det, og jeg siger at jeg så bare snupper sådan en.
Lige ved siden af æsken som hun tog, stod der en kurv fyldt med clinique produkter, hvor der er et skilt over som siger "Ved køb af et valgfrit clinique produkt, få en gratis gave"
Hun kigger hurtigt ned på kurven, og sætter derefter kurs mod kassen. Jeg stopper hende, og spørger om jeg ikke må få sådan en ekstra gave med.. Så kigger hun surt på mig og siger "Øhh, nårh, tjoo"
Efter det var hendes smil væk fra ansigtet, og hun var heller ikke venlig som hun var til at starte med..
Det er ikke første gang jeg får sådan en behandling i matas..
Men hvad er det da for noget? Det er ligesom om at de ikke vil af med den ekstra ting, selvom de faktisk reklamere for det.. Det er da for dårligt!
Har i haft nogen ligende oplevelser i matas?
Eller er det kun de 5 matas'er der er i min by, som er ubekendt med ordet service?😮
tilføjet af lionking29
Ja, livet er hårdt og uretfærdigt.
og ikke en gavebod. [l]
tilføjet af sjoveren
Ej hvor stygt....
Jamen dog.....du må klage til forbruger ombudsmanden....det er VKO skyld.
😉
tilføjet af Trådløse Anna :)
Er det ikke liiige
Noget pis at fyre af???😮 Matas reklamerer med en gratis gave og så fanger bordet ligesom😉
Var ude for næsten det samme efter køb af en dyr fundation o/a. da "glemte" espeditricen det også😖 det var i City2 - mon personalet ligefrem får besked på at gøre det?😮
tilføjet af Trådløse Anna :)
Sikkert rigtigt Sjover
Ombudsmanden ville være en go´ ide, så kan de sku lære det😮😉😃 (lidt ironi er sikkert indlagt i dette indlæg) 🙂😉[f][l]
Anna[f]
tilføjet af brokeback
Du skal bare....
gå ud og fiste hende i baglokalet. Så er hun frisk igen.
tilføjet af all-you-need-is-love
menneske kender
ikke fordi det har noget med din oplevelse at gøre men vil alligevel lige ud med noget her 🙂 Når du kommer ind i matas og har brug for hjælp til f.eks foundation, pudder eller anden make up så kig efter den ekspedient der ser mest naturlig ud. hende hvis make up sidder perfekt og hvor man kan se hendes foundation passer til hendes hudtone.
Jeg skulle for nogle mdr. siden havde en ny foundation, en ny pudder og en ny solskind pudder. (jeg er meget lys i huden og det er svært for selv den bedste ekspedient at finde en passende farve til mig)
men der kommer en sød dame hen og spørger om hun kan hjælpe og jeg der ikke er så meget inde i make up som i negle vil jo selvfølgelig ligge ansvaret i hendes hænder så jeg lader hende bestemme hvad jeg skal vælge. Hun var da pæn og sådan men hun var en af dem der ligesom forvekslede en foundation med en selvbruner og man kunne i det rigtige lys godt se overgangen fra ansigt til hals.
Jeg lignede en dulle! Jeg kom hjem med en foundation og en pudder der var 3 toner mørkere end mig egen hudfarve. Jeg kunne sætte mig i appelsinerne nede i rema og ingen ville lægge mærke til mig 😕
Så hende der ser bedst ud er også hende der bedst kan guide dig i matas! bare lige så du er opmærksom på det næste gang du er i matas🙂
tilføjet af Tibia CLAUSa
Ekspedienten
kunne have sit knowhov ved at have solgt sko eller søm?
tilføjet af all-you-need-is-love
forstår ikke helt
hvad du mener?
tilføjet af mullamulla3
Uhh, ja hvordan overlever jeg nu?
Har jeg på noget tidspunkt i mit indlæg sagt at jeg var ude efter gratis gaver?
Det jeg egentlig ville frem med, er hvordan hun ændrer person overfor mig, fordi jeg nævner det, med den ekstra gave, som DE reklamere med.
Til hul med den ekstra gave, jeg kan sagtens leve uden, men det er bare ikke ordenlig service, at hun så skal behandle mig anderledes bagefter.
tilføjet af mullamulla3
Jeg tror..
Trådløse Anna:
Jeg tror at de gemmer de små ekstra goder til de mere "vigtige" kunder.
Jeg vil dog selv kategorisere mig som vigtig for dem, for jeg handler mindst 4 gange i matas i måneden.
Men det er helt sikkert dårlig service. Hvis de ikke vil af med de ekstra goder, så må de simpelthen lade være med et reklamere for det. Længere er den ikke.
tilføjet af mullamulla3
Til jer alle..
Men til jer alle sammen!
Jeg er ikke ude efter gratis gaver. Jeg synes bare det er super træls at jeg gang på gang oplever dårlig service i matas, når jeg faktisk er rigtig glad for at handle i matas. Jeg synes da at alle skal behandles ens.
Men fordi jeg er en ung pige på 19 år, så bliver jeg ikke behandlet på lige fod som dem der er lidt ældre end mig.
Det er egentlig der skoen trykker for mit vedkommende.