Erfaringer med Cdwow?
Nu er jeg ved at ære meget træt af at vente på min dvd.
I decembermåned bestilte jeg en x dvd sæson 2. Jeg venter og venter på at den kommer. Den kommer ikke. Jeg skriver ind til Cdwow, som svarer hurtigt og undersøger sagen. Jeg kan heller ikke følge dvd´en på nettet, selvom jeg har fået et bestillingsnummer jeg kan bruge til det samme.
Der bliver jeg skeptisk. En uge efter at jeg første gang kontakter Cdwow, ankommer der en dvd. Dvs midt januar. Det er den forkerte. Det havde jeg godt en mistanke om!
Jeg kontakter dem igen og skriver, at det er den forkerte dvd de har sendt mig. De svarer tilbage, med en udfyldelsesblanket og en "modtager betaler porto) blanket, som jeg skal printe ud, udfylde og sende tilbage.
Det gør jeg så.
Jeg har stadig ikke set noget til den rigtige dvd.
Jeg skriver ind her i sidste uge, for at høre om der sker noget?????
De skriver tilbage, at de endnu ikke har modtaget den dvd og at jeg skal angive hvornår jeg har sendt den tilbage til dem. Gerne med bekræftigelse fra posthuset. Hmmm, det med posthuset sstod der absolut ikke noget om. Jeg fik at vide, at for at det skal være så let for kunden som muligt, skulle man netop bare udfylde blanket med et forkert tilsendt produkt, samt udprinte "modtager betaler porto" dokumentet og så ellers bare i postkassen.
Suk, jeg tvivler på at jeg ser min dvd. Er der nogen der har prøvet det samme? Hvad skete der og kan man få sine penge igen, når man nu endnu ikke har modtaget sin vare? Jeg gider ikke vente længere nemlig!
I decembermåned bestilte jeg en x dvd sæson 2. Jeg venter og venter på at den kommer. Den kommer ikke. Jeg skriver ind til Cdwow, som svarer hurtigt og undersøger sagen. Jeg kan heller ikke følge dvd´en på nettet, selvom jeg har fået et bestillingsnummer jeg kan bruge til det samme.
Der bliver jeg skeptisk. En uge efter at jeg første gang kontakter Cdwow, ankommer der en dvd. Dvs midt januar. Det er den forkerte. Det havde jeg godt en mistanke om!
Jeg kontakter dem igen og skriver, at det er den forkerte dvd de har sendt mig. De svarer tilbage, med en udfyldelsesblanket og en "modtager betaler porto) blanket, som jeg skal printe ud, udfylde og sende tilbage.
Det gør jeg så.
Jeg har stadig ikke set noget til den rigtige dvd.
Jeg skriver ind her i sidste uge, for at høre om der sker noget?????
De skriver tilbage, at de endnu ikke har modtaget den dvd og at jeg skal angive hvornår jeg har sendt den tilbage til dem. Gerne med bekræftigelse fra posthuset. Hmmm, det med posthuset sstod der absolut ikke noget om. Jeg fik at vide, at for at det skal være så let for kunden som muligt, skulle man netop bare udfylde blanket med et forkert tilsendt produkt, samt udprinte "modtager betaler porto" dokumentet og så ellers bare i postkassen.
Suk, jeg tvivler på at jeg ser min dvd. Er der nogen der har prøvet det samme? Hvad skete der og kan man få sine penge igen, når man nu endnu ikke har modtaget sin vare? Jeg gider ikke vente længere nemlig!