Hvor det dog irriterer
mig at se udsendelser som Basta på tv2. Tirsdag aften d 5 septemer var der om en familie der nu på 3 år ikke kunne bo i deres nye hus på grund af skimmelsvamp, forsikringsselskabet mente at nu havde de lavet det en gang og så var det godt. Det var selskabet forsikringsselskabet havde bedt om at udbedre fejlen der havde fejlet. Hvorfor skal det gå ud over sagesløse kunder ?? Og hvordan kan det være at beslutningstagerne først kommer på banen når tv kommer på ??? Ligeså var der et indslag om en mobiltelefon, solgt som ny fra en TDC butik, der vist sig at være brugt, deres kommentar til den sag var: "Vi er rigtigt kede af vi ikke fik renset telefonen ordentligt".
Det er mit indtryk med de programmer at de herrer og damer ansvarlige siger "Dette er en beklagelig fejl og jeg skal personligt tage mig af den". MEN det skal høres sådan her: "Det er rigtigt beklageligt at i opdagede det og nu er jeg NØDT til at gøre noget, f. eks finde en syndebuk".
Hvad mener i andre, er det ok at man trækker sager i langdrag i håb om at folk giver op ?? Er det ok man sælger returvarer og brugte ting som nye ??
Godzilly
Det er mit indtryk med de programmer at de herrer og damer ansvarlige siger "Dette er en beklagelig fejl og jeg skal personligt tage mig af den". MEN det skal høres sådan her: "Det er rigtigt beklageligt at i opdagede det og nu er jeg NØDT til at gøre noget, f. eks finde en syndebuk".
Hvad mener i andre, er det ok at man trækker sager i langdrag i håb om at folk giver op ?? Er det ok man sælger returvarer og brugte ting som nye ??
Godzilly