7tilføjet af

Klager giver gaver!!!

Det kan som regel betale sig klage.
Kender du følelsen af at have købt en vare som bare ik levede op til dine forventninger. Det er vi mange der kender, men det er faktisk kun 5 % af alle utilfredse kunder som klager.... og hvis de så klager, så klager de faktisk tit de forkerte steder... og hvad mener jeg så med det.
Mange har tildens til at klage i butikken hvor man har købt varen, hvilket jo også virker fornuftigt, men personalet følger jo bare ofte de procedure de har fået fra deres hovedkontor, derfor skal man klage til hovedkontoret (HQ).
Og ofte hjælper det at klage til dem, de ved somregel mere om kundeservice, end folk der står i butikkerne (fordi de jo følger de regler der udstukket).
Foreksempel klagede jeg forleden til www.provinsforlaget.dk over at jeg havde købt en ny studiekalender, hvor der ingen julimånede var i, og fik sendt en ny kalender med juli månede i (og den kan jeg jo så sælge nu😉 )
Der ud over klagede jeg engang til blockbusters HQ, og der fik jeg 2 lejekuponer til der film (værdi 80 kr)....
Kender du andre steder hvor man også modtager gaver for klagerne, så skriv da endelig, så vi alle kan få noget ud af det....
tilføjet af

det mas gider jeg ikke

det er altså for meget mas og meget dårlig energi til jeg gider klage over ting som koster 80,-...men held og lykke med dit projekt, bare husk at man ikke skal skælde ud på de forkerte mennesker, det kan ødelægge en anden persons dag fuldstændigt at få uberettigget 'skæld-ud'.
tilføjet af

Derfor man skal gøre det til HQ

Man skal jo klage til deres HQ, som ofte har en klage afdeling... og det hjælpe dem i at forbedre servicen....Så mange virksomheder prissætter faktisk at få klagerne at vide...
og oftes kan man nøjes med at skrive en e-mail...
tilføjet af

klage over klage

Hvorfor klage når der ikke er grund til det. Tænk dig om og klag hvis det er berettiget - hvis ikke så lad være.
Ved at klage over alt muligt i håb om at få en eller anden godtgørelse ødelægger du respekten for kunden, og de har de handlende måske allerede fundet ud af når de taler med dig.
tilføjet af

Du må kede dig

siden du bruger tid på at klage over såting som film og en studiekalender. Hvor meget fik eller kan du få for sådan en ?? 50 - 80 kr❓og 80 kr til film, det kan da slet ikke betale sig. Men det må du jo om. God weekend :o)
tilføjet af

Hold da op

Skal der klages, kan man da lige så godt få noget ud af det. Bestiller du en pizza og klager fordi den er forkert, eller kold, får man normalt en lille cola eller når de kommer med den nye pizza. Og man blir da lidt træt af det, hvis en dag man så ik får den cola. Man har jo ofte ringet og snakket et stykke tid på egen regning + ventet i et par timer på at få mad.
Det er da en udgift at klage. Og hvis ikke man er typen der stiller sig tilpas ved de fejl der bliver begået på sin egen regning, jamen så kan man da lige så godt få noget ud af det. skal man have en vare byttet fordi der er fejl i. jamen så er det en ekstra gang benzin frem og tilbage eller en busbillet. Så regn sammen hor ofte du har skullet bytte, og hvad det har kostet, så vil du se, at det altså ikke er helt billigt......
tilføjet af

Tak

Det er sån det skal være.... man skal sgu ik finde sig i noget.... DE TJERNER KASSEN I FORVEJEN....
og hvis man ik klager, jamen så kan være sur over det resten af dagen, istedet for at få løst problemet... og få det man har betalt for, plus lidt ekstra...
tilføjet af

en fidus

Køb en mathilde kakao, ring til deres kundeservice og sig at der ikke var noget sugerør på den, så for du en check på 50 kr.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.