Så fik jeg endelig min pakke som jeg har nået at efterlyse over alt.
67 kr i told... og nu kommer det... 150 kr i gebyrer fra postdanmark...
Altså... i efterårer hjalp jeg en postomdeler med at samle alle de breve op der blæste rundt i gaderne da hendes cykel var væltet.. næste gang jeg ser det vil jeg forlange et oprydningsgebyr på 150 kr... ellers vil jeg gå grinende der fra..
tilføjet af bare en
så kan
ja,så kan vi lære det,ka vi!
Post Danmark er IKKE hva,de har været;-(
tilføjet af Postmedarbejder
Ja det kan du have ret i.... :-(
Jeg er selv medarbejder på det lokale posthus - og med store fede bogstaver kan jeg kun sige NEJ DET HAR DU RET I!! Da jeg er med i den daglige turnus på posthuset, er jeg også vedvidende om hvad kunderne bliver og kommer til at blive udsat for. Og det er med vemodig øje jeg kun kan dette beskue. Vi, som medarbejdere, er i den laveste ende af rangen, og kan derfor ikke meget stille op. Vi bliver direkteret fra øverste led, dvs fra lederne i København. Dét, der batter, er når Post Danmark får klager - fra JER! Kunderne er grunden til at vi overhovedet eksisterer. Så ring til kundeservice, få fat i jeres lokale posthus, og klag dér. Så når det helt derud - hvor det skal...
tilføjet af postbud
helt enig
jeg kan kun bekræfte Postmedarbejderens råd om at klage.
Jeg kan godt forstå din frustration men som postbud må jeg ærgre mig over at du (hypotetisk) vil lade det gå ud over "manden på gulvet". Jeg er kun lørdagsafløser, men de fleste postbude jeg kender gør faktisk rigtig meget for at udføre deres del af opgaven ordentlig OG de har bestemt også gjort klart overfor ledelsen, hvad de mener om dens taktikker. Jeg tror desværre ikke at din "hævn" over postbuddet ville føre til andet end en dårlig oplevelse for vedkommende og ikke nå særlig langt op. Dét der når op er de personlige klager fra Jer - kunderne.
Øv øv fra en der nødig vil se en usædvanlig arbejdsplads med god tone medarbejderne imellem gå til grunde pga hovedløse tiltag oppefra (og mangel på arbejdskraft)
tilføjet af Dayana
zWJkCYvRBpsF
Thank you so much for this aritcle, it saved me time!
tilføjet af Dayana
zWJkCYvRBpsF
Thank you so much for this aritcle, it saved me time!
tilføjet af Dayana
zWJkCYvRBpsF
Thank you so much for this aritcle, it saved me time!
tilføjet af Lasermus
det er nemlig rigtigt
Det samme gør sig gældende ude i lufthavnen.
Der klager folk i et væk. Men de klager til de forkerte, nemlig dem der sidder vedd check in ellers står ved gaten. De kan ikke gøre noget, så husk at klag længere oppe i systemet. Altså, til folk som rent faktisk kan gøre noget ved det. På den måde spilder du ikke din tid og du lader det heller ikke gå ud over uskyldige som bare prøver at passe deres arbejde 🙂
tilføjet af Teige
TglvsoNvJXv
Theres a trerfiic amount of knowledge in this article!
tilføjet af Teige
TglvsoNvJXv
Theres a trerfiic amount of knowledge in this article!