Problemet med teleselskabet 3?
Hej alle,
Lange ventetider når man ringer til kundeservice, forkerte vildledende og modstridende informationer, den en hånd der ikke ved hvad den anden laver, voldsome samtale/data-roaming priser, manglende faktura detaljer etc.
Er du kunde hos 3 eller har du været det er de her ting så noget du kan nikke genkendende til?
3 har den service at man hvis man har 0-på-3 kan ringe gratis mellem områder som har 3-dækning i DK eller SE. Vi har pt. store problemer med 3 og de ting jeg her nar nævnt er kendetegnende for dem. Er vi ene om det?
Vores oplevelser med vores abonnementer som er 1½ md. gammelt er langte fra hvad 3 lover i sit udbudsmateriale - vi tænker her specielt på at faktureringerne af os mildt sagt ligger på den høje side af hvad de lover. Vi oplever KRAFIGE roamingoverpriser og kæmper nu en ulige kamp med med om at de skal fatte deres egne løfter om typisk 0-på-3 og detaljer i deres specille data-abonnement (som kaldes 3DataFri) hvor vi frit på 3's net kan gå på nettet. Det sidste går opkrævningsmæssigt helt galt.
Er vi de eneste der oplever disse ting? Hvis ikke vil vi meget gerne høre fra jer.
vh.
Hr. og Fru Hansen.
Lange ventetider når man ringer til kundeservice, forkerte vildledende og modstridende informationer, den en hånd der ikke ved hvad den anden laver, voldsome samtale/data-roaming priser, manglende faktura detaljer etc.
Er du kunde hos 3 eller har du været det er de her ting så noget du kan nikke genkendende til?
3 har den service at man hvis man har 0-på-3 kan ringe gratis mellem områder som har 3-dækning i DK eller SE. Vi har pt. store problemer med 3 og de ting jeg her nar nævnt er kendetegnende for dem. Er vi ene om det?
Vores oplevelser med vores abonnementer som er 1½ md. gammelt er langte fra hvad 3 lover i sit udbudsmateriale - vi tænker her specielt på at faktureringerne af os mildt sagt ligger på den høje side af hvad de lover. Vi oplever KRAFIGE roamingoverpriser og kæmper nu en ulige kamp med med om at de skal fatte deres egne løfter om typisk 0-på-3 og detaljer i deres specille data-abonnement (som kaldes 3DataFri) hvor vi frit på 3's net kan gå på nettet. Det sidste går opkrævningsmæssigt helt galt.
Er vi de eneste der oplever disse ting? Hvis ikke vil vi meget gerne høre fra jer.
vh.
Hr. og Fru Hansen.