Islam, kvinder og Jihad
Indsamlet af dansk Islam-ekspert
Koranen er en facitliste for alt i livet
Henrik, der er en ung dansk mand, som er konverteret til Islam, og som har taget navneforandring til Abdel Hameed, siger til Politiken 28.8.00: “Hvis jeg er i tvivl om noget, kan jeg læse mig til det i Koranen. Den giver svar på alle handlinger i livet. Hvis jeg f.eks. er i tvivl om, hvordan jeg skal omgås kvinder, kan jeg læse mig til det der.”
Kvindens stilling i Koranen -
grundlaget for islamisk religionsfrihed i et multikulturelt samfund:
Mandens ret til seksuelt samkvem:
“Jeres hustruer er jeres marker. Gå derfor til jeres marker, som I lyster.”(Koranen, sura 2.223)
Revselsesretten overfor ulydige kvinder:
“Mænd har ansvaret for kvinderne, for Allah har givet den ene større (styrke) end den anden, og de forsørger kvinderne ud af deres midler. Gode kvinder er derfor hengivent lydige og vogter (i mandens) fravær over det, som Allah vil skal være skjult. Men frygter du, at de vil være ulydige, da skal du advare dem, lade dem ligge alene i deres senge og slå dem, men vender de tilbage til lydighed, tag da ikke midler imod dem i brug. For Allah er den højeste”. (Koranen, sura 4.34)
Retten til at tilbageholde hustruen:
“Hvis nogle af dine hustruer begår noget dårligt, så kald fire vidner imod dem og lås dem inde i huset – indtil døden eller Allah åbner en udvej for dem.” (Koranen, sura 4.15)
Tørklædet beskytter de rene mod at blive forulempet:
“Oh du Profet, sig til dine hustruer og dine døtre og til de troendes kvinder, at de skal trække deres ydre kåber tæt sammen om og over sig. Dette er det bedste, så de kan kendes (som rene), og så de ikke forulempes.”
(Koranen, sura 33.60)
Når kvinder anmelder voldtægt:
“Hvis de ikke kan bringe 4 vidner, som er mænd, er de løgnere i Allahs øjne.”(Koranen, sura 24.13)
***
Kvindens rettigheder i Islam
Halv arveret:
“Allah forordner: …en dreng skal arve så meget som 2 piger.”(Koranen, sura 4.11)
Halv vidneret:
“Kald to mænd som vidner, eller er der ikke to mænd, så en mand og to kvinder, som er passende som vidner.”(Koranen, sura 2.282)
Mænds ret til 4 hustruer:
“… gift jer med dem, som synes jer passende: to, tre eller fire, men dersom I frygter ikke at kunne være retfærdige mod dem alle, så gift jer kun med én.” (Koranen, sura 4.3)
Kvindens karakter:
“Kvinderne er tilbagestående i intelligens, taknemmelighed og religion.”
Hadith Sahih al-Buchari
Hensyntagen til ung hustru:
“Hvis en mand gifter sig med en seksuelt umoden pige og har samleje med hende før hun fylder 9 år, må han ikke gentage samlejet, hvis det er traumatisk for hende.” Ayatollah Khomeini, Principes, Paris, 1979
En mands rettighed over hans kone er guddommelig.
Hadith Miskat al-Masabih Koranen 8.39
***
Nydanskeren Abdullah udtaler:
“Bekæmp dem til hvem skriften blev givet, men som ikke tror hverken på Allah eller på den sidste Dag, som ikke forbyder hvad Allah, og hans Apostel har forbudt og ikke antager den rette tro, indtil de betaler tribut og er helt undertrykte.” Koranen 9.29
En persisk advarsel:
"Danskerne tager let på jihad (Hellig Krig), fordi det stemmer bedst med deres billede af livet. Men Jihad skal opfattes som alvor. Tro mig. Jeg har studeret Islam i mere end 30 år. - I øjeblikket (1996) er der ingen fare, for endnu er antallet i Danmark ikke stort. Men bliver de mange nok, skal de udføre Allahs ordre om at udbrede Islam ved sværdets magt. - Det er en obligatorisk pligt at gennemtvinge Islam som religion, livsstil og politisk lære. Det skal ske overalt i verden, hvor muslimer enten invaderer et land eller kommer til at udgøre en gruppe, der er tilstrækkeligt stor."
(slut citat af Adnan Wahab, Jyllands-Posten 8/1 1996)
Adnan Wahab angiver 10 pct. som den andel, der vil give muslimer anledning til at gennemtvinge Islam i værtslandet.
Sverige har 2 mill. indvandrere ud af 9 mill. indbyggere, d.v.s. 22 pct.
Danmark har hen ved 15 pct. fremmede, når naturaliserede og deres efterkommere medregnes
Se video om svensk politi på:
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=22620&a=553933&li d=puff_553925&lpos=lasMer
Svensk voldtægtsoffers tildragelser diskuteres derimod i USA på :
http://www.frontpagemag.com/Articles/ReadArticle.asp?ID =21502
6 gode grunde til at de naturaliserede og deres efterkommere skal medregnes:
Når vi ser på, hvad der sker i samfundet, synes det hævet over enhver tvivl, at den såkaldte integrations-aktivitet ikke betyder ret meget.
De danske myndigheder har for nylig måttet indrømme:
Anden og tredje generation af immigranter og deres efterkommere begår endog en større andel af den kriminelle gerninger i forhold til deres indbyggerandel end forældrene – selv når denne opregning korrigeres for en fejlbehæftet befolkningsopgørelse, der endog officielt overestimerer kriminaliteten blandt immigranterne. 82 pct. af kriminaliteten blandt unge under 18 år i København blev i 2004 begået af fremmede. Og indvandrer-gruppen udgjorde altså ca. 28 pct. i denne aldersgruppe.
Anden og tredje generation fødte 10 pct. flere børn i gennemsnit pr. kvinde end forældrene over en 6-års periode i København i følge leder at kommunes statistikkontor Claus Woll, jfr. Søndagsavisen den 25/1-2004.
Anden og tredje generation har en endog svagere tilknytning til arbejdsmarkedet end deres forældre.
Antallet af indvandrere fra de nævnte områder er det eneste antal der er vokset – i perioder endog en eksponentielt vækst – i hele 26 års-perioden.
I gennemsnit belastede indvandrere fra mindre udviklede lande den danske offentlige sektor 3 gange mere end danskerne i gennemsnit (ifølge den nyeste rapport fra Velfærdskommissionen).
Integrations-ordet har været brugt som en trylleformular i nu 26 år præcis som ”Sesam-Sesam luk dig op” i 1001 Nats Eventyr. I eventyret virker det, og det er lige netop den frit i luften svævende og ansvarsløse postmodernists virkelighed.
Antalsgennemgangen kort:
De tre væsentligste årsager til det lave fødselsantal blandt vesteuropæiske kvinder:
1. I gennemsnit fødes det første barn omkring kvindens 28. år - herefter kniber det med at få flere børn.
2. 15-20 pct. af kvinderne i 40-årsalderen i de vestlige lande har ingen børn - dette tal er steget væsentligt.
3. Aborterne er steget til at udgøre mere end 15.000 ud af en fødselsårgang på 68.000-70.000 i Danmark.
For så vidt er 2. kendetegnende i udpræget grad for ledige og udstødte stameuropæere fra arbejdsmarkedet (20-25 pct.), som ikke tør sætte børn i verden. Det samme mønster genfandtes og genfindes stadig tydeligt i den gamle østblok.
Fødselsantallene er gennemgået i flere detaljer på:
http://www.lilliput-information.com/fertt.html (i Verden)
http://www.lilliput-information.com/ferteu.html (i Europa)
http://www.lilliput-information.com/fertty.html (i Tyskland)
http://www.lilliput-information.com/fertfr.html (fra børneantal til fremmedandel)
Der er kun én grund til den danske befolkning er vokset de sidste 26 år. Det skyldes en øget tilstrømning af indvandrere og disses fødsler. Danskerne føder kun halvdelen af det antal børn der skal til for at sikre en stabil dansk befolkning, når de døde fraregnes.
I 1979 boede der i Danmark 5.117.000. Pr 1. januar 2006 var folketallet 5.427.459. Dette ser så kun ud til at give en forskel på godt 317.000. Antallet af danskere er gået tilbage (meget betegnende) siden 1968. Så 317.000 er mindre end halvdelen af historien, hvilket vi beviser på en anden måde også. Siden 1979 har Folketinget bevilget dansk statsborgerskab til 189.910 personer og de børn, som disse har født børn, efter de har modtaget brevet fra Folketinget, medregnes som danskere ligesom deres forældre. Resultatet er pr. 1. januar 2006, at der opholder sig ca. 690.000 med fremmed oprindelse i Danmark fra områder uden for Vesteuropa, Nordamerika, Israel, Japan, Australien og New Zealand.
D.v.s. der er 4.737.459 (5.427.459 – 690.000) danskere og vesterlændinge (ca. 74.000 vesterlændinge i øvrigt) i Danmark, og dette svarer netop til den tilbagegang i børneantallet, som vi konstaterer overalt i den vestlige verden. En tilbagegang med 3 promille og lidt mere om året. 5.117.000*(1-0,003)^26 = 4.732.488. Der var i øvrigt officielt 99.796 udenlandske statsborgere i Danmark i 1980 (i følge tabel 31 i Statistisk Årbog 1987), hvoraf ca. 47.880 var fremmede. De tildelte danske statsborgerskaber før 1979 er heller ikke medregnet.
En samlet gennemgang af de 26 års udvikling i tabelform er foretaget på:
http://www.lilliput-information.com/kantranspo.html
For så vidt angår indvandringen fra Tyrkiet og Pakistan i de 26 år er gennemgangen sket på:
http://www.lilliput-information.com/tyda.htm
De politiske ledere i Danmark og overalt i Vesteuropa var måske bekymrede for at deres folk langsomt skulle uddø p.g.a. for få fødsler, så de ville miste flere og flere skatteindtægter. De fik en ide, en ”rigtig god ide” sammen med verdens førende:
Folketal i nogle muslimske lande
Årene 1998/2050 (hele millioner)
iflg. UN World Population Prospects, 1998 revision:
Iran: 64 mio./115 mio.
Tyrkiet: 65 mio./101 mio.
Egypten: 66 mio./115 mio.
Bangladesh: 123 mio./212 mio.
Pakistan: 142 mio./345 mio.
Resultatet bliver dog det samme, og endemålet nås endda hurtigere.
Det afgørende for de politiske lederne ”og deres syge moster”: det kommer ikke til ske, før de er gået bort – her må vi i sandhedens interesse oplyse, at balladen begynder længe før danskerne er i mindretal om 35-40 år eller uddøde….ser det ikke sådan ud allerede?
Anbefal denne side
Ingelise
Det er en mulighed, at det kolossale fødselsoverskud i Mellemøsten og Nordafrika vil søge til Europa i løbet af de næste tyve til tredive år.
Flere hundrede millioner mennesker uden fremtidsudsigter i hjemlandene vil strømme til de rige lande. Muslimsk flertal i Europa år 2030?
De humanitære principper hindrer, at der gribes ind.
Men idealisme får kun folkelig udbredelse ved tvang og hjernevask. Da disse midler ikke er blevet anvendt med fornøden effektivitet, er danskeren af i dag et individ med en sund egoistisk indstilling. De idealer, vi har, er dem som, vi mener, kan betale sig!
Af samme grund er det heller ikke lykkedes at flytte herboende muslimers spirituelle værdisæt.
Den humanistiske ideologi tillader ikke anvendelse af virkemidler, som kan sikre egen reproduktion. Islam har ikke sådanne betænkeligheder. Så humanismen bliver taber også her.
Det er mit indtryk, at de humanitære principryttere nu i desperation har bidt hovedet af al skam. De undsiger humanismen som ”gudløs individdyrkelse” og søger beskyttelse i ly af Kristendommen, som var udgangspunktet. Men de har selv trukket tænderne ud på den gamle religion. Så deres ”vi kristne” klinger bedrøveligt hult.
Men ved at definere sig selv som ”forresten kristne”, forlades de humanitære princippers absolutisme. Kristendommen er sekulær i modsætning til humanismen: ”Giv kejseren, hvad kejserens er. Og giv Gud, hvad Guds er”!
Religionen og pseudoreligionen træder samlet tilside, så den verdslige magt kan gøre det beskidte arbejde, som er blevet nødvendigt som følge af den kuldsejlede humanitet. For det er den jo nu afsløret. Den kan ikke længere hævde at være den absolutte ideologi. I stedet er den bare endnu en kristen sekt.
Nedenstående visdomsord er samlet af en dansksindet, midtjysk, kristen sognepræst
Vestlige muslimske lederes udtalelser om Vesten
Kalam Siddiqiu: Leder af mosleminstituttet i London.
Ifl. chefredaktøren på det moderate muslimske blad "Aktuelle spørgsmål" er han vestens førende muslimske tænker.
(citat 1989:) "Jeg advarer det vestlige samfund mod at angribe islam ved dens rødder. Det vil blive yderst farligt for aggressoren. Islam er uovervindeligt Den islamiske bevægelse vil ødelægge og udrydde vantroen (kufr) i verden . Vi må gøre klart, at vi forkaster de i Vesteuropa bestående parlamentariske regeringssystemer, den demokratiske og pluralistiske stat og forkaster sekulariseringen som et antiislamisk samfund"
Ahmad Abulaban: Ledende imam i Danmark. Leder for 15.000 muslimske familier og konvertitter i Danmark.
Udpeget som forhandler med kirkeministeriet og justitsministeriet.
Er kendt for opslag til fordel for hellig krig i Algeriet og støtte til GIA, terrorbevægelsen, som står for op mod 80.000 mord i Algeriet, hvor man bruger den islamiske metode at fjerne modstandere ved at skære halsen over på dem fra øre til øre jævnfør koranens sura 47.5: "Når I (muslimer) da møder de vantro, så hug deres halse over, og når I så har fået magt over dem så bind dem fast i bånd" og jævnfør Sura 8.13: "Jeg vil kaste rædsel i hjerterne på dem, der er vantro, og troende skær deres halse over og hug deres fingerspidser af. Sådan skal det gå dem, der modsætter sig Allah og hans profet (Muhammad)". Abulabans moske er netop opkaldt efter 8. Sura!
På spørgsmålet om han fordømmer mordene på udlændinge i Algeriet (munke, journalister, europæere etc.) svarer han: "De kan ikke forvente et kort svar på et så indviklet spørgsmål". På spørgsmålet, om det da er godt eller dårligt at dræbe, svarer han: Måske spreder udlændingene AIDS i Algeriet, ligesom jøderne spreder AIDS i Egypten" (Jyllands-Posten 21.08.1994)
Abulaban har haft "den blinde sheik" Omar abdel Rahman til at tale i sin moske og modtog denne med åbne arme og stor ærbødighed. Omar Abdel Rahma, som nu er dømt til livsvarigt fængsel i USA for mord og sprængning af "World trade Center", er kendt for sine klare udtalelser: "Slå til og dræb Guds fjender overalt for at få fjernet efterkommere af aber og svin fodret ved zionismens, kommunismens og imperialismens bord" (citat E. Ettrup. "Islamiske ekstremister". Kbh. 1996). Abdel Rahman blev også modtaget med åbne arme i flere århusianske moskeer.
Asmat Gilani, som er pakistansk imam ved Minhaj-ul-Qurán moskeen (Koranens vej) i Valby:
"Dansk kultur er ikke god for os. Derfor kommer vore børn her i moskeen og læser i Koranen og nogle forældre vælger at sende deres børn til Pakistan i et år, så de kan blive renset i deres tankegang"!
Abdul Wahid Pedersen, konvertit og ledende dansk muslim og imam, næstformand i islamisk-kristent studiecenter i København.
Spørgsmål til Wahid Petersen i panelsamtalen i KB-hallen "Hvem tror hvad"? 1998: "Vi sidder i et panel, der skal handle om religionsfrihed-religionslighed, jeg kan ikke forestille mig, at du vil gå ind for dødsstraf og forfølgelse af folk, som får andre til at skifte religion...Hertil svarede Wahid Petersen at det var da helt rigtigt, at man blev dødsdømt, hvis man ville forlade islam. "Som muslim må man være konsekvent og følge sharialovgivningen...(islamisk lov)".
Spørgsmål: Vor Herre bevare os, vil du have den lov indført i Danmark?". Wahid Petersen: "Ja, når der bliver flertal af muslimer, så bliver den indført".
(Præsteforeningens Blad, nr. 42, 1998).
Balal Ghazal, muslimsk talsmand i Danmark for de muslimske danske friskoler for "Islamisk Forening for velgørende projekter" (AICP):
Danskerne er vantro. Det ord bruger vi om alle, der ikke har den rette tro. En plus en er to, og alt andet er forkert. Vor forening ser gerne Danmark forvandlet til et islamisk samfund. Det er klart det vil være godt..." (citat: Jyllands-Posten 29-09-1998).
Den islamiske menneskeretsekspert Sultahussein Tabandeh
(Den islamiske menneskeretskonference 1968) ifl. Gerhard Konzelmann: "Den is-lamiske udfordring", Gads Forlag:
"De ikke-troende (ateister) sætter sig på et udviklingstade som dyr...de må betragtes som udstødte. De hører ikke med i menneskehedens kreds. Deres eksistens må erkendes som skadelig for menneskene...jøder og nazarenere (kristne) må anses for stående noget over de gudløse. Deres tro har ikke nået islams høje stade. De følger andre love end Koranens forskrifter (Sharialoven) - de er blevet stående på et lavere stade; de kan derfor ikke stilles side om side med muslimerne som ligeberettigede ...Islam henviser ikke-muslimer til et lavere eksistensstade. Hvis nu en muslim dræber en sådan ikke-muslim, så må han ikke idømmes dødsstraf, for hans udviklingstade er højere end den dræbtes". Den, der forlader islam gør sig lig med et dyr og har forskertset sit liv, "religionsskifte er kun mulig fra et lavere stade til det højere stade, fra kristendom til islam."
Det islamiske blad: Morgendæmringen, nov./dec. 1992 3.30 f.
"Islam er grundet på Tawhid, som forkaster autoriteten af enhver instans (enhver lovgivning og politisk instans) udover Allah (og hans lov)".
M. Salim Addullah (i bladet "Aktuelle Fragen", 1-2, 1989, 9. årgang, s.9):
Den islamiske "statsteori forudsætter inddelingen af samfundet i to klasser af borgere. Den ene, muslimerne er de egentlige borgere i landet, de andre bliver kun tolereret. De har godt nok en form for livsrum (Lebensraum), men deres rettigheder er kun de, den islamiske stat giver dem. Denne statslige indretning går ud fra en grundlæggende ulighed og forskellig værdi mellem muslimer og beskyttelsesborger (ikke-muslimer)....De er ikke ligestillede overfor loven. Ikke-muslimer er godt nok ikke helt retsløse. Alligevel bliver de i deres eget land anset som borgere af anden klasse. De skal leve som fremmede i deres eget land".
Makhmud Brelvi, islamiske leder og muslimsk filosof i England:
"De gudfrygtige (d.v.s. muslimerne) kan ikke leve side om side med de gudløse. De gudfrygtige må derfor oprette et gudfrygtigt regime i verden. Ikke af egenkærlige, selviske grunde forlanger vi herredømmet over verden"
(citat fra Gerhard Konzelmann: "Den islamiske Udfordring", 1980).
Mashuq Ally, moderat islamisk leder, tidl. vicepræsident for "UK islamic Mission" i England (1990).
Han siger, at "i England og Vesten er den "islamiske stat målet for alle muslimer" og at frigøre mennesket fra nationernes slaveri og forvandle menneskeheden til et frit broderskab under én gud Allah ikke bare som skaber, men som lovgiver" (ved indførelse af islamisk lov i landet). "Vi lever i England blandt 49 millioner potentielle muslimer".
Rektor for shariaschool i London:
"Når den islamiske stat er oprettet bliver målet at erobre Storbritannien og hele den vestlige verden...Vi arbejder over hele Europa og USA. Målet er magtovertagelse. I Europa fungerer vi som pressionsgrupper, og et af vore vigtigste må er at få muslimer til at skaffe sig en uddannelse. Den vestlige livsform skal undermineres, de menneskeskabte love må fjernes, islamiske love må indføres."
Fadi Abullatif, leder af Khilafahbevægelsen i Danmark, en international organisation, som kæmper for oprettelse af islamisk lov på grundlag af en international religiøs islamisk stat (Khilafahstaten), hvor Koranen er samfundets lov.
"Vi vil supplere de unge muslimer med en intellektuel og politisk islamisk kultur, kundskab for at begynde angrebet på den rådne vestlige kultur, AIDS-kulturen. Allah har beordret muslimerne til at kalde til islam for at frelse folk fra den ynke, de lever under i det kapitalistiske system.
Fadi Abdullatif, redaktør og leder for bevægelsen Khilafah i Danmark:
"Islam er den fuldkomne ideologi, der giver alle svar om vores liv. Hvordan kan man tro på demokratiet, når det er nyttesløst for de undertrykte. - Integrationen i det kapitalistiske Danmark vil aldrig lykkes jer. Islam er en åndelig og politisk ideologi for hele menneskeheden" (Åbent møde på Vanløse Skole arrangeret af fundamentalisten Mazhar Hussain, leder af den fundamentalistiske pakistanske organisation "OPSA" og lobbyist for de muslimske fundamentalister i partiet Det radikale Venstre).
Ibrahim El-Zayat, muslimsk leder i Tyskland skriver i det tyske muslimske ungdomsblad TNT: " Der er nu 2,5 mill. muslimer i Tyskland. Ved Allahs nåde har han sat os i et af de rigeste lande i verden...der findes ingen grund til ikke aktivt at forandre dette land til noget nyt og bedre. Jeg tror ikke det er umuligt at vi i år 2020 i Tyskland har en her i landet opvokset muslim som forbundskansler (øverste politiske leder), og at der er muslimske dommere ved forbundsdomstolen. Dette land er vores land, og det er vor pligt at forbedre det til noget positivt. Med Allahs hjælp vil vi gøre det til en del af den islamiske Umma (en altomfattende islamisk stat under Allahs lov, for at stille det til rådighed for dem." (R. Stolz: "Kommt der Islam?", 1998)
Det tyrkiske religiøse blad "MilleGazete" (24-07-1986), som udgives af AMGT og bruges som spydspids for islamisk mission blandt tyrkiske muslimer i europæiske lande (heriblandt Tyskland og Danmark): "Europæeren er en ateist og afgudstilbeder, en ågerkarl, kapitalist, socialist, zionist, kommunist og imperialist, uafbrudt brunstig og beruset i sprut, han elsker at bryde ægteskabet og er materialistisk. Han har forskrevet sig til djævelen. De (europæerne) er agenter og spioner. Som sådan kan de optræde som læger, som sygeplejersker, som kloge lærere, og som nogle, der går ind for fagforeninger, men alle er de islams fjender"
Safia Aoude, Islamiske aktivisters netværk "Frie Forenede Muslimers retshjælp" FFMR. Internetsiden: "Vi løser dine problemer UANSET lovgivning". Endvidere bekæmpelse af politiet: "Udtal dig aldrig til politiet, bortset fra navn, fødselsdato og adresse. Skriv som princip aldrig en politirapport under. Kræv altid betjentens navn og tjenestenummer".
"Vi hjælper dig med at søge asyl og giver dig adresser på statslige kontorer og ikke-statslige organisationers kontorer i og uden for Danmark" (17-01-1998).
Najmi Rafiq, leder af MID (muslim i Danmark).
Om Jihad (Hellig krig), islams erobringer i Mellemøsten og Europa, Spanien, Portugal, Balkan, Ungarn, ect..
"Prøver man at gå tilbage i islams historie, viser det sig, at de første 9 år...prøvede muslimerne stort set kun at forsvare sig fra fjendtlige arabiske stammers angreb, siden muslimerne lige havde oprettet deres stat, og de manglede økonomisk og militær hjælp til selv at indlede et angreb. Men fra det niende år...startede en periode af erobringer, som viste sig at indebære en frigørelse af mennesket fra undertrykkelse, uretfærdighed, had, racisme, nationalisme og andre onder. Takket være disse erobringer, som var i forsvarssammenhæng, fik mennesket for første gang i historien mulighed for at følge sin egen indre overbevisning." (august 1995).
Jamahir F. Abdallah (formand for den danske "Islamic Student Organization):
Til Ekstra Bladet 06-04-1997:
"...vi er stolte af at være muslimer og finder os ikke mere i at blive hundset med af ikke-troende. Vi er ikke nogens kulier mere...den tid er forbi...Vi rejser derhen, hvor det passer os, det skal ingen blande sig i. Muslimerne er frie mennesker, danskere er slaver af druk og mistro til tilværelsen. At muslimer får flere børn end danskerne, at det sociale system bliver udnyttet, o.s.v., kan I kun takke jer selv for. Den kloge narrer den mindre kloge".
M. A. Rassoul (ledende muslimsk tyrk og islamisk forfatter i Köln Tyskland sept. 1997): "Tiden arbejder for os. vore kvinder har altid tyk mave. De kristne får stadig færre børn...Grundloven skal væk og Koranen regere. De regerende skal være muslimer" (i Professor A. Mertenssacker: "Muslime erobern Deutschland", 1998).
Samme kilde:
"At få børn er meget vigtigt for at indtage landet. Det sker gennem børnefødsler, og socialkontoret betaler jo. Hvad de (vore) mænd ikke klarede, da de skulle indtage Wien, det klarer vi nu. Det er vi Allah skyldig. Vi føder jer kaput."
Dr. A. M. Naqawi i det tyske islamiske blad "Morgendämmerung", nr. 7/8 s.49:
"Sande muslimer forstår sig selv som erobrere. De forlader deres hjemlande for at vinde Europa for Islam. Målet er et islamisk land. Midlet er Jihad, den hellige krig. for at nå målet følges en bestemt strategi: "skridt for skridt". Udvandring er et fundamentalt princip i Islam. Udvandring er lig med Jihad, at anstrenge sig på Allahs veje...I Islam forlader man hjemlandet for troens skyld, og således er udvandringen ikke kun en pligt, men at være imod udvandringen for troens sag er et forræderi mod det islamiske samfund. "Er Allahs jord ikke vid nok for jer, at I kan udvandre?" (Sura 4.97). De, som tror og udvandrer og med deres gods og med blod kæmper for Allahs sag, indtager den højeste rang hos Allah, og de er det, som vil sejre"(Sura 9.20).
Tilbage til undermenuen