7tilføjet af

Branding - opfattelsen

Vi lever i en verden fuld af brandede produkter. Stort set alle virksomheder brander deres produkter, prøver at skabe en slags "merværdi" for deres produkt, så de på den måde kan differentiere sig i forhold til andre virksomheders produkter eller serviceydelser.
Forbrugernes opfattelse af produktet spiller en meget stor rolle. Mit spørgsmål er hvorfor opfattelsen i branding spiller en så afgørende rolle? Folk glemmer lidt deres fornuft og realisme bare at virksomheden kan brande deres produkt, så det skaber en positiv opfattelse i forbrugerens bevidsthed.
Hvorfor er denne opfattelse så altafgørende spørger jeg bare???
Og hvorfor eksisterer brands kun i forbrugernes bevidsthed?
tilføjet af

det samme med VKO

folk glemmer indholdet , sålænge de formår at lave rigelig med vælgerbetalt spin....kun den oplyste kan fravælge et masseprodukt og se hvad der virkelig er noget værd.
tilføjet af

Hvorfor bruger

du ordet Branding? Det ser ud som et engelsk ord du har lavet om til en dansk,hvorfor har du gjort det og hvad er ideen bag det? Jeg spørger,fordi jeg ej fatter hvorfor alt snart skal laves om til engelske ord...
tilføjet af

øh og

hvorfor brugte du så lige ordet Spin?
tilføjet af

Det har han sikkert hørt Villy eller Margrethe

sige..
tilføjet af

nu igen

Nå er det dig igen.
Nej, du fatter det ikke.
Opret en tråd om emnet istedet for at afspore andre tråde med dine dumme spørgsmål.
tilføjet af

øh.............

Hvorfor syntes du lige mit spørgsmål var et dumt spørgsmål? Kunne du ikke svare?
tilføjet af

branding

er ir for sig er god ting for virksomhederne, som dermed er med til at personificere deres produkter, så forbrugerne så om det.
Når du stiller spørgsmålet om opfattelsen, hvor stor en rolle den spiller, så kan jeg med det samme sige, at opfattelsen spiller den helt afgørende rolle i branding. Ingen tvivl om det
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.