Branding - opfattelsen
Vi lever i en verden fuld af brandede produkter. Stort set alle virksomheder brander deres produkter, prøver at skabe en slags "merværdi" for deres produkt, så de på den måde kan differentiere sig i forhold til andre virksomheders produkter eller serviceydelser.
Forbrugernes opfattelse af produktet spiller en meget stor rolle. Mit spørgsmål er hvorfor opfattelsen i branding spiller en så afgørende rolle? Folk glemmer lidt deres fornuft og realisme bare at virksomheden kan brande deres produkt, så det skaber en positiv opfattelse i forbrugerens bevidsthed.
Hvorfor er denne opfattelse så altafgørende spørger jeg bare???
Og hvorfor eksisterer brands kun i forbrugernes bevidsthed?
Forbrugernes opfattelse af produktet spiller en meget stor rolle. Mit spørgsmål er hvorfor opfattelsen i branding spiller en så afgørende rolle? Folk glemmer lidt deres fornuft og realisme bare at virksomheden kan brande deres produkt, så det skaber en positiv opfattelse i forbrugerens bevidsthed.
Hvorfor er denne opfattelse så altafgørende spørger jeg bare???
Og hvorfor eksisterer brands kun i forbrugernes bevidsthed?