SuperDebat.dk > Computer & Internet > Fri debat: Computer/Internet
4tilføjet af Anonym
CyberCity
Vi har både telefoni og internet hos CyberCity. Igen i går var vi uden forbindelse. Jeg måtte ringe fra mobiltlf, og det er surt, når der er ventetid på 20 min. på at komme igennem, hos en "tekniker" i support, som ikke fatter en meter. Jeg gav op, men pludselig kl. 19.30 virkede lortet igen. Har andre haft tilsvarende problemer?
tilføjet af sharkeye
Alle systemer
kan risikere at få en fejl og så får supportafdelingen meget travlt.
Cybercity er generelt pænt gode til at yde support.
Vær glad for at de fik rettet problemet så hurtigt. Det er ikke sikkert at dit problem opstod på grund af at Cybercity havde fejl i deres udstyr for næsten alle deres linier virker på TDC's linier
MVH.
Sharkeye
tilføjet af kap21
Ja ... men
Jeg har selv Cybercity og det virker godt ... vil give den anden ret i at alle systemer har fejl ind imellem .. Jeg har tidligere haft Telia og det var ikke uden problemer. Desuden nægter jeg at støtte TDC ... da jeg ikke går ind for monopol på noget som helst. Derfor vil jeg lige sige ... FUCK ARLA ... støt noget andet.
tilføjet af Anonym
CyberCity
Problemet er, at "teknikeren" mente, at vi har instaleret det forkert, så han nægtede at lave målinger på det. At det så i virkeligheden er en tekniker fra TDC, som har instaleret det, da det er hans daglige arbejde, hjalp ikke på tingene, selvom han også ringede til CyberCity, han gav også op.
tilføjet af sharkeye
Fejl sker !
At teknikeren fra Cybercity nægtede at "måle" på linien er nok fordi at han ikke har haft mulighed for at gøre det og han burde nok have meldt klart ud om det.
MVH.
Sharkeye