SuperDebat.dk > Mobiltelefoner & Elektronik > Fri debat: Mobil/Elektronik
14tilføjet af Anonym
Dårlig serviceved 3mobil:0(
Hej.
jeg har som overskriften lyder, haft en enormt dårlig erfaring med 3mobil.
Efter 3 måneder måtte min tlf. til reparation, da næsten alt var galt med den. Jeg betalte 150,- og fik af vide der max. ville gå 14 dage til jeg fik den igen. Der var ingen låne tlf. før der var gået 3 uger, og jeg stadig ikke havde den, efter det begyndte jeg at ringe til dem hver dag, og en uge senere kom min tlf. efter at have været til reparation i en måned.
Jeg er selvgølgelig glad for at den virker igen, men det varede kun 1 uge så gik det galt. Nu har den meget svært ved at tænde, og når den endelig bliver tændt, og man så vil bruge den, virker den ikke altid. Når jeg skal i seng slukker jeg altid min tlf. men nu skal jeg pille hele batteriet ud før den kan slukke:0(
Jeg starter med at kontakte butikken som har sendt min tlf. til reparation og får af vide jeg kan sende den ind igen og betale 150,- en gang mere. det synes jeg er for dårligt, så jeg kontakter kundeservice, jeg når ikke at komme igennem de første 2 gange, før der bliver lagt på. 3 gang når jeg lige at forklare problemet, så bliver der igen lagt på. Ringer igen og får en dame, som ikke kan hjælpe, og ikke vil lade mig snakke med chefen. Ringer op igen og snakker med en mand som heller ikke vil lade mig snakke med chefen, og ikke forstår at jeg er lidt irriteret. han henvender mig så til den butik hvor jeg har købt min tlf.
Dem ringer jeg til, men de kan kun henvende mig til butikken i århus, som kan reparere tlf. på under en time, da jeg ringer til dem kan de ikke reparere, men kun opdatere tlf.
Så ringer jeg igen til 3 i randers og beder om butiks chefen, han var optaget så hun ville få ham til at ringe, har intet hørt fra ham, og regner heller ikke med det.
Jeg er færdig med 3, når mit 6 måneders bindings periode udløber d. 7/1-2007.
har også en kammerat som sendte hans til reparation, der gik 3 måneder før han fik den igen, og der var den stadig ikke lavet. Er der andre der har oplevet lignende fra 3??
tilføjet af Anonym
3 mobil er
Svindler og undskyld, men mener at det kun er stupide folk, som lader sig fange i deres net.
Kom ud af det så hurtig som muligt
tilføjet af airimorten
du har
3 mdr.total garanti på reperationer.de må ikke kræve 150 kr fra dig.det er ulovligt.
tilføjet af tidligere kunde
hov hov.. jeg er sgu ikke stupid
men var kunde hos mobol 3 for ca 1 1/2 siden.
Men jeg er enig i at du bør komme væk fra det selvskab, de ribber dig med deres latterlige uoverskuelige fakturer og der er konstant problemer. Jeg oplevede at samtalerne ofte blev brat afbrudt, at mine regninger/fakturer var uoverskuelige. At softwaren på min telefon ofte gik ned eller andet. Jeg fik byttet min telefon pga softwaren og da den også var i uorden. Da tilbød de mig at jeg kunne få en anden model til en billigere penge. Dvs jeg havde købt en ubrugelig telefon og skulle betale for en ny!!
Fuck dem
Aldrig mere mobil 3 og jeg advarer gerne mod det lortefirma.
tilføjet af Anonym
Trådstarter
Jeg hoppede i nettet fordi alle vennerne opfordrede mig til det, men ikke nok med deres opførsel så er der næsten altid noget galt med deres net, så man hverkan kan ringe eller skrive. år abb. er gammelt nok så er jeg den der er skredet og kaster mig i armene på et andet selskab:0)
tilføjet af Anonym
trådstarteren
Ja, mine regninger er også høje. bad om at få det tilbud de havde så jeg kunne ringe gratis til 3 mobiler, men det har de først lige ordnet for 14 dage siden, men gud hjælpe mig ikke om næsten alle samtaler står som ringet til 3 mobil uden for 3 net.
Gider ikke 3:0(
tilføjet af Anonym
trådstarter igen
Det mente jeg heller ikke, men ifølge dem der tog gebyret, kundeservice, 3mobil i randers og 3mobil i århus, så må de godt. Synes det er for dårligt og at de så sidder og siger jeg bare kan betale 150,- igen for at få den sendt til reparation og undvære den i en måned mere:0(
tilføjet af airimorten
kontakt
forbrugerstyrelsen de kan give dig klar besked.
tilføjet af airimorten
lige
en ting.prøv at gå ind på www.forbrug.dk der kan du få ordentlig besked.
tilføjet af Fru. Hansen
jeg vil anbefale
dig at du skriver til 3´s direktør. Og ber om en forklaring på hvordan det kan være det er "SÅ" svært at lave en mobil telefon, og hvordan det kan være det kan være at de/det produkt du bestilte ( 0 på 3) ikke virker før der er gået 14 dage!
Vi skrev ind til dem, men der gik LANG tid før der skete noget - prøv evt. at ringe ind til teleankenævnet og hør hvad du skal gøre! http://www.teleanke.dk/
Og du kan evt. tjekke dette link ud - da vi tidligere har lavet et lignende indlæg her inde på sol debatten. http://debat.sol.dk/show.fcgi?category=5&conference=281&posting=796981
Vh. Fru. Hansen
tilføjet af Hader 3
hold jer langt væk fra 3
jeg har også dårlige erfaringer med 3. Min tlf er også gået i stykker efter ganske kort tid. og de bliver kun ved med at komme med undskyldninger. Jeg bor midt i Århus, og det betyder tilsyneladende at jeg bor lige i udkanten af hvad deres signal kan række!
Når jeg er nede i deres butik for at få hjælp, er det den mest uforskammet service man får. Det er ligemeget hvem jeg snakker med dernede, så får man at vide at man ikke har forstand på det, og at det ikke er 3´s problem, og at jeg jo bare kan klage! Det er lige meget om man er venligheden selv. JEg har fået nok af dem, og jeg er har ingen skrupler ved at være en "irreterende møg kunde" når jeg er dernede.
Til alle der overvejer at få 3. HOLD JER LANGT VÆK FRA DET SELSKAB..
tilføjet af tintin99
3mobil snyder hvor de kan
Ligesom dig har jeg haft en ekstrem dårlig oplevelse med 3mobil, og jeg tør ganske enkelt aldrig mere handle med dem.
Jeg havde købt en telefon hos dem, der blev stjålet fra mig efter kun en måned. Derfor melder jeg den stjålet, og får den spærret hos 3. Jeg betaler mit abonnoment de næste 6 mdr, og jeg er derefter ude af aftalen med dem, da jeg melder abonnementet fra.
Da jeg melder det fra, forlanger de dog, at jeg skal betale for en ekstra måned til, idet de påstår, at opsigelsen er løbende måned + 30 dage. Det ved jeg tilfældigvis er ulovligt, da jeg dengang arbejdede hos en virksomhed, der en overgang tilbød lignende aftaler. Derfor nægtede jeg, at betale for de sidste 30 dage.
Det resulterede i, at de sendte rykker på rykker til mig, og til sidste pussede inkasso på. Jeg ringede ofte til 3 for at forklare min situation, og til sidst gik de med til, at jeg ikke skulle betale nogle af rykkergebyrerne eller omkostningerne, de har haft med at bruge inkassofirmaet, hvis jeg blot betalte for de 30 dage. Det gik jeg med på, da jeg simpelthen ikke orkede dem længere og bare ville have fred. Jeg forlangte, at de sendte aftalen til mig på skrift.
Jeg betalte for de 30 dage, og troede så at alt var i orden. Men 2 mrd efter modtog jeg en rykker på samtlige rykkergebyrerne og omkostningerne fra inkassofirmaet. Derimod modtog jeg aldrig brevet, hvor vores mundtlige aftale skulle være nedskrevet. Jeg ringede til dem og spurgte om, hvorfor jeg pludselig fik regningerne, som de havde lovet at slette. Dertil svarede de, at denne aftale aldrig var blevet indgået, og at der ikke fremgik noget på deres computer, der skulle understøtte min påstand. Dermed havde de altså enten aldrig skrevet aftalen ned, eller en person havde slettet den igen fra deres system.
Jeg betalte derfor beløbet, da hele trædemøllen ellers kunne starte forfra igen. Jeg orkede ikke et halvt - helt års kamp med dem igen.
Men jeg hverken tør eller vil nogensinde røre deres telefoner igen.
tilføjet af tintin99
Glemte lige
Jeg glemte lige at tilføje, at jeg efter 6 mdr. fik min telefon tilbage, og forsøgte at få den genåbnet. Jeg havde på det tidspunkt betalt alt, hvad jeg skyldte dem, og jeg ville derfor bare have en taletidskort til telefonen, så jeg ikke fik noget med 3 at gøre igen.
De nægtede imidlertidig at åbne telefonen, med mindre jeg underskrev et nyt abonnoment med dem. Jeg forklarede, at jeg ingen penge skyldte dem, men det var, de ligeglade med. De begrundede med, at det var deres politik, når telefonen havde været stjålet. Havde den været tabt, var det noget andet!
Så jeg har nu en telefon liggende i skuffen, der ikke kan bruges til en skid. HOLD JER VÆK FRA 3MOBIL!!!
tilføjet af nej til 3
Øv 3
Jeg har været det samme igennem Hold jer langt væk fra 3
tilføjet af Joachim
Er 7. gang lykkens gang?
Jeg kender også alt for godt til deres dårlige service og dårlige mobiltelefoner...
Min erfaring med 3 er, at jeg i okt. 2006 købte en mobil med abb. hos dem. Den første tid gik alt som det skulle, bortset fra at dækningen var elendig! Så begyndte problemerne. Tlf begyndte at opføre sig mærkeligt ved at den pludslig frøs eller slukkede og jeg gik ned til 3 i Århus. De tog den ind til opdatering, og så var alt godt igen... i ca. 1 måned. Det samme skete igen - opdatering, og wupti, så var alt godt... men nej! Pludslig virkede videokameraet ikke mere. De sagde den trængte til en opdatering, som så var 3. gang den skulle ind. Nu lovede de, at jeg skulle få en ny mobil. Der gik 3 uger, og så fik jeg min gamle mobil igen. Jeg tændte for den, og den havde præcis samme fejl! De fik den igen med det samme, og 2 uger senere fik jeg en sms om at mobilen var klar. Da jeg kom ned i butikken sagde de, at de havde forsøgt at ringe til mig flere gange, fordi der var sket en fejl - de havde ikke sendt en fejlbeskrivelse med, og derfor var intet lavet ved mobilen. Den blev sendt ind igen som en "haste sag", men der gik 2½ uge før den var færdig... da jeg kom i butikken fik jeg en splinterny mobil - tændte for den, og tro det eller ej, men den havde SAMME FEJL!! Jeg krævede at få en anden, men det kunne de ikke - de ville hellere sende den nye ind til reperation. Det gjorde de så, og 2 uger senere fik jeg den nye mobil igen, uden fejl... (indtil videre).
I butikken har jeg flere gange oplevet dårlig behandling, og fået kommentarer som "Jamen det er måske svært for folk der ikke kender til teknik at forstå" og "Du må gerne råbe ad mig, hvis det hjælper dig". Det skal siges, at jeg hver gang har været høflig overfor dem, og aldrig skældt ud på dem... og alligevel denne behandling...
Jeg har skrevet til forbrugerklagenævnet, og venter et svar fra dem...
For jeres eget bedste - Drop 3 mobil!!