EDB/Internet stjæler din kvalitetstid
Kender i det?.
I har en masse passwords til diverse hjemmesider (homebanking, telefon, andet).
Med tider skifter disse operatører i kedsomhed deres layout ud, så de grundigt stjæler millioner kunders tid, med at have flyttet rundt på menuerne, lavet lidt om, og ændret log-on miljøet.
Faktisk lidt sminke, gammelt vin på nye flasker. Men en helvedes masse spildtid for millioner af brugere.
Jeg er kunde hos SmartTalk. Disse fandt på at ændre lay-out.
Det skulle de aldrig have gjort. Det tog mig tre dage at komme i forbindelse med dem, før en forpustet hotline-dame kunne forklare, at deres seneste ændring i lay-out havde medført telefonstorm, så deres telefonforbindelse var nedbrudt. Ændringen havde medført, at brugerne ikke kunne ”tanke” penge ind på telefonabonnementet. Resultat: telefonlinien lukket, tabt omsætning.
Som internetkunde i TDC / Webspeed-oncable, fik jeg i sin tid en integreret Norton løsning.
Men TDC ophævede samarbejdet, så man skulle overgå til andet antivirus-program.
TDC gad imidlertid ikke forklare, hvordan man definitivt fik afinstalleret Norton, der grundigt modarbejdede TDC´s nye anti-virus leverandør. Det gik der en uge med, før en begavet medarbejder (Sikker stjålet fra IBM), kunne beskrive, hvordan man kom af med resterne af Norton-antivirus. Dette har millioner Web-speed kunder brugt uger på at knække.
(Jeg har tidligere i SOL beskrevet, hvordan man kan slippe ud af Norton, under EDB kategorien.
Her i dag har jeg kæmpet for at komme i kontakt med min internetbank.
Denne har også i kedsomhed lavet ubetydeligt om, så millioner af kunder forårsager, ikke at kunne gennemføre transaktioner, her en lille arbejdsuge før nytår.
Bravo.
PS: BILL GATE, alias Windows er ikke en skid bedre – men det giver beskæftigelse – hurra!
I har en masse passwords til diverse hjemmesider (homebanking, telefon, andet).
Med tider skifter disse operatører i kedsomhed deres layout ud, så de grundigt stjæler millioner kunders tid, med at have flyttet rundt på menuerne, lavet lidt om, og ændret log-on miljøet.
Faktisk lidt sminke, gammelt vin på nye flasker. Men en helvedes masse spildtid for millioner af brugere.
Jeg er kunde hos SmartTalk. Disse fandt på at ændre lay-out.
Det skulle de aldrig have gjort. Det tog mig tre dage at komme i forbindelse med dem, før en forpustet hotline-dame kunne forklare, at deres seneste ændring i lay-out havde medført telefonstorm, så deres telefonforbindelse var nedbrudt. Ændringen havde medført, at brugerne ikke kunne ”tanke” penge ind på telefonabonnementet. Resultat: telefonlinien lukket, tabt omsætning.
Som internetkunde i TDC / Webspeed-oncable, fik jeg i sin tid en integreret Norton løsning.
Men TDC ophævede samarbejdet, så man skulle overgå til andet antivirus-program.
TDC gad imidlertid ikke forklare, hvordan man definitivt fik afinstalleret Norton, der grundigt modarbejdede TDC´s nye anti-virus leverandør. Det gik der en uge med, før en begavet medarbejder (Sikker stjålet fra IBM), kunne beskrive, hvordan man kom af med resterne af Norton-antivirus. Dette har millioner Web-speed kunder brugt uger på at knække.
(Jeg har tidligere i SOL beskrevet, hvordan man kan slippe ud af Norton, under EDB kategorien.
Her i dag har jeg kæmpet for at komme i kontakt med min internetbank.
Denne har også i kedsomhed lavet ubetydeligt om, så millioner af kunder forårsager, ikke at kunne gennemføre transaktioner, her en lille arbejdsuge før nytår.
Bravo.
PS: BILL GATE, alias Windows er ikke en skid bedre – men det giver beskæftigelse – hurra!