Du skal henvende dig til firmaet og sige du ikke har modtaget varen.
Så burde et seriøst firma tilbageføre pengene eller sende dig en ny pakke.
Hvis firmaet ikke vil sende dig en ny pakke eller refundere pengene, skal du i banken og så kan/skal de trække betalingen tilbage, hvis du har betalt med Dankort.
Havde du brugt bankoverførsel var pengene tabt.
"Fra God-ehandel.
Hvis varen ikke kommer…Varen er forsinket – hvad så? Varen er blevet væk – hvad så? Varen er blevet væk – hvad så?Hvis din bestilte vare forsvinder, på vej fra sælger og inden du har modtaget den, er det sælgers ansvar, og du har mulighed for at hæve handlen, hvis du ikke vil vente på, at sælger – eller fragtfirmaet – finder den."
I følge Emærket.dk er der en såkaldt indsigelsesordning, som passer præcis på din situation.
http://www.emaerket.dk/derfor-e-maerket/sikker-betaling.aspx
Cirka midt på sitet.
Endvidere indeholder § 74 i Lov om betalingstjenester, som trådte i kraft 1.november 2009, regler om charge-back, dvs. tilbageførsel af penge via udstederen, når en ydelse ikke leveres.
Du kan altid gøre indsigelse, såfremt der er trukket et beløb fra din konto og du kan godtgøre:
- at du ikke har modtaget varen
- at du har været udsat for et misbrug af kortoplysninger
- at du har fortrudt købet, inden han har modtaget varen ved fx at nægte at modtage den eller undlade at afhente den på posthuset
- at der er trukket et højere beløb, end du havde godkendt ved bestillingen