hjælp til office 2003
Jeg har en ældre stationær pc med Windows XP professionel, internet explorer 7 samt windows office 2003. Når jeg vil åbne excel er min pc pludselig begyndt på at starte installation og kommer med en meddelelse om at filen sku011.CAB ikke findes. Jeg kan godt åbne outlook og hente og sende mail, men når jeg lukker outlook igen kommer der som regel en fejlmeddelelse. Hvorfor er min pc pludselig begyndt på dette? Og hvordan retter jeg fejlen så jeg kan åbne mine excel dokumenter igen?
Min office-cd er desværre bortkommet under flytning, så jeg kan ikke geninstallere.
Hvis dette er eneste løsning, kan jeg så købe en nyere office og installere oveni den gamle?
Og måske varer det ikke længe før der bliver tale om en helt ny pc. Hvilken skal jeg så vælge? Tænker mere i bærbar der ikke fylder så meget som denne gamle hp.
Min office-cd er desværre bortkommet under flytning, så jeg kan ikke geninstallere.
Hvis dette er eneste løsning, kan jeg så købe en nyere office og installere oveni den gamle?
Og måske varer det ikke længe før der bliver tale om en helt ny pc. Hvilken skal jeg så vælge? Tænker mere i bærbar der ikke fylder så meget som denne gamle hp.