5tilføjet af

Hold jer fra SAMSUNGS produkter......

Vi bestillte en Monitor, Samsung SyncMaster 226bw fra PC-huset, da vi modtaog den var der langt over 20 lysende pixelfejl; på sort baggrund står skærmen nærmest som en stjernehimmel, da Samsung har 0 tollerance over for pixel fejl, ja så blev den straks fejlmeldt d. 7/2 08 hvor vi modtog med.
Vi blev lovet en ny skærm straks, men idag har vi stadig ikke set noget til den og hverken Samsung eller deres servicecenter Infocare er til at komme I kontakt med.
Da Samsung åbebart ikke ønsker at udvise en bare nogelunde service over for købere af deres produkter , ja så hold jer fra dem, både hvad angår køb af monitor og fladskærms TV, Find hellere et produkt far et andet firma, med en odenligt kundeservice end den man kan få hos Samsung, for der er som sagt absolut ingen hjælp at hente, de gider ikke engeng ringe tilbage som lovet..
Så HOLD JER FRA SAMSUNGS PRODUKTER
tilføjet af

Synd du ikke

...er en større virksomhed, så havde de nok foræret dig 2 nye skærme og et blowjob bag i montørens bil. 😉 Men os små private forbruger betyder INTET for den slags virksomheder, når vi er trådt ud af butikkens dør, med vores nyerhvervelse. 🙁
HADER den slags virksomhedsfilosofier! Ps. send en pakke til dem, med en stor saftig nylagt bæ i. "Når man behandler mig som lort, så får man lort. Mvh EKS-Samsung kunde" Bare et tip. Det hjalp med min Medion bærbar. 😉
tilføjet af

det var da mærkeligt

jeg har selv mobil og fladskærm fra samsung, og har ingen problemer med mine produkter overhovedet! da min gamle samsungmobil sidste år gik i stykker -skærmen gik i sort, man kunne sagtens ringe og skrive.. man kunne bare ikke se noget, så det galt om at huske hvilke knapper man skulle trykke på ;), men der gik jeg ind i butikken og sagde 'den dur ikke' og den blev sendt til reperation og jeg skulle ikke betale noget da det var en fejl fra fabrikanten! -og den havde jeg altså haft i et år!
så lad ikke én dårlig oplevelse afholde jer fra at købe et udemærket produkt!
-i kunne jo også spørge i en butik hvis det ikke hjælper at ringe.. :)
tilføjet af

Men er det Samsung

eller PC-huset der trækker det i langdrag ?
tilføjet af

Det er din mening

Jeg har haft flere produkter fra samsung, og har aldrig haft problemer.
Mille🙂
tilføjet af

Tja det er heldigt for dig

men dette er bare fakta og det er Samsung der trækker det i langdrag, og det er fuldstændig uaccetabelt !!!
Vi kan jo tales ved når du også har et produkt der skal igennem Infocare som forlangt af Samsung !
Samsung kan jo bare finde en anden serviceleverandør, når de ikke lever op til det service niveau som der med rimelighed kan forventes.
Ifgl. Fredrik Olsson hos Samsung kan selv han ikke komme i kontakt med Infocare og det skal vi vel ikke lastes for ??
Så hold jer fra produkter hvorpå der står SAMSUNG hvis i vil ungå unødig bøvl, der findes så mange andre produkter hvor firmaet lever op til det service niveau de selv har sat.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.