- når i sender emails vedr. fejlmeldinger, kunne I så ikke medsende den fejl/mail man har meldt ind. Ingen kan jo for pokker huske det, når svartiden fra Jer er så lang, og der for den sags skyld, godt kan være mere end én, ligesom det ikke identificere noget i den her ende med jeres track-nummersystem.
God Søndag.
/Dulkis
tilføjet af anal fa beten
mener du når vi klager
over et indlæg, fks, en reklame, eller datingannoncer.
jeg skriver altid, og jeg får også svar.
på min yahoo får jeg nogle gange en spammail, hvor der står, kan ikke retuneres.
PS. kan du finde en IP adresse i Grækenland, jeg har en mail.
tilføjet af signes fyr er en tyr
Dulkis, kan du skrive til
signeqqq@yahoo.dk
jeg har nogle problemer vedrørende en profil jeg har oprettet her, jeg kan ikke åbne den, og hvis jeg skriver mit profilnavn, så skriver den, profil navnet er optaget.
tilføjet af dulkis
Ja..
- Jeg vil da gerne sende dig en mail, men har svært ved at se, det skulle afhjælpe dit problem. Du skal have fat i SOLsupporten.
Med venlig hilsen
Dulkis.
tilføjet af dulkis
Nej
- jeg taler ikke om klager, jeg taler om fejl.
- Nej jeg kan ikke finde en IP-adresse for dig i Grækenland.
tilføjet af signes fyr
ok, tak fordi du svarede
jeg har et debat navn og en kode, som jeg naturligvis ikke kan røbe her, og så havde jeg nogle lange indlæg, som jeg gerne ville have, at moderatoren overførte til min nye dabatnavn, hvilket han svarede var umuligt, ok.
hvis jeg går ind her og skriver mit debat navn, så står der at det er optaget, så muligvis skal det aktiveres, men hvordan, skal jeg bar bruge debat navnet og koden, eller huuur.
tilføjet af unlogged anonym
unlogged anonym
Det samme problem her, har også profilnavn, har skrevet til webmaster...men
negativt....er så for fremtiden unlogged
tilføjet af Schnedig
du KUNNE jo
- finde dine gamle 'anonyme' indlæg - kopiere dem - og så smide dem ind i debatten igen, nu bare med dit profilnavn på...
Lad evt. et par ord falde sammen med - at du gentager indlægget og dermed stadig står ved det...
😉
tilføjet af jara06
Svar til Dulkis
Hej Dulkis
Der burde være historik på alle svar fra supportsystemet. Hvis ikke, er det en fejl.
Jeg videregiver infoene til de rette personer og beder dem tjekke op på det.
God mandag.
Mvh
Janich Rasmussen
Webmaster, SOL.dk
tilføjet af jara06
Svar på ingen profil
Hej
Du er velkommen til at henvende dig med dit profilproblem med lidt flere uddybende info.
Så skal vi nok kigge på det. http://www.eniro.dk/kontaktos/
Husk at vælge kategorien "SOL" lidt nede.
Mvh
Janich Rasmussen
Webmaster, SOL.dk