Lars Løkke Rasmussen skylder mindst 370.000 kr.
Hjælp til Rigsadvokaten og SKAT til at fører retssag mod Lars Løkke Rasmussen for skattesvig i flere tilfælde. Kunne selv anlægge sag an mod Lars Løkke Rasmussen for at skylde 324.000 – 432.000 kr. til det offentlige, jeg skal bare have dokumentationen fra Ekstra Bladet.
Men denne ekstra hjælp til Rigsadvokaten koster normalt 137.821 kr. og er ”pro bono”.
Jeg går ud fra Rigsadvokaten kan udfylde en stævning efter retsplejeloven § 348 stk. 2 og få de skattemæssige oplysninger af Moderniseringsstyrelsen, SKAT, partiet Venstre regnskaber hvor partiet må granskes for økonomisk kriminalitet. Hvor det kan belyses bedre om der er selskaber som A.P. Møller Mærsk A/S som stiller lokaler til rådighed, bruger lokalerne til at begå økonomisk kriminalitet sammen med Venstre, hvor de måske også giver økonomiske støtte til Venstre, for så har A.P. Møller Mærsk A/S også et problem.
Dette måtte komme før end siden, når vinderen af nytårstorsken for 2012 og 2013, partiformand fra Venstre Lars Løkke Rasmussen, bliver sendt til TORSKEGILDE til Danmarks Domstol.
Hvis Rigsadvokaten ikke kan finde ud af at lave stævningen og indhente oplysningerne hos SKAT og lave skatteberegningerne, så giv mig en fuldmagt så får Danmarks Domstol en nøjagtige udregning af disse strafbare forhold, som statens tjener ved Ordenskapitlet får lov til at regne ud, det er Hendes Majestæt Dronning Magrethe II af Danmark egne tjener, som har ekspertise og er eksperter.
1. Lars Løkke Rasmussen har fortiet skattemæssige skattepligtige oplysninger på x antal tusinde kr. (Det nøjagtige beløb har jeg ikke men det har SKAT) efter straffeloven § 175 stk. 1 stk. 2 og stk. 3. i lovpligtige regnskaber efter straffeloven § 302, hvilket førte til bedrageri efter straffeloven § 279 mod den danske stats i manglende direkte skattebetaling af A - skatter og ATP samt AM bidrag mv. som føre til skattesvig efter straffeloven § 289 (Det nøjagtige beløb har SKAT).
Reference:
1.1. Skattekontrolloven § 13 stk. 1.
1.2. Skattekontrolloven § 4.
1.3. Skattekontrolloven § 6 F stk. 1, stk. 2, stk. 3 og stk. 4.
1.4. Skattekontrolloven § 8 B
1.5. Skattekontrolloven § 9 stk. 1 og stk. 2.
1.6. A.C.3.5.2.1 Beregning af normalbøde i skatte- og afgiftsstraffesager, regel ved under 250.000 kr. beregnes bøden til 2 gange den samlet unddragelse i skat og arbejdsmarkedsbidrag. Eksempel 1. forsætligt unddraget 240.000 kr. er regnestykket sådan: (60.000 X 1) + (180.000 x 2) = 420.000 kr. i bøde.
1.7. A.C.3.5.1.4 Minimumsgrænser for hvornår der rejses straffesag. Formodningsregel om uagtsom overtrædelse.
Hvis forholdene taler for, at der ikke foreligger et åbenbart forsætligt forhold, og hvor det samlede unddragne skatte- og afgiftsbeløb ikke overstiger 20.000 kr., kan det formodes, at der kun er tale om uagtsomhed, dvs. at forholdene enten er sket af simpel uagtsomhed og dermed straffrit, eller af grov uagtsomhed.
(Lars Løkke Rasmussen ikke ved 324.000 – 432.000 kr., så føre det til straffesag, hvilket kun kan føres ved Danmarks Domstol i dette tilfælde – så SKAL Rigsadvokaten og bagmandspolitiet sammen med SKAT anlægge sag mod Lars Løkke Rasmussen).
1.8. Straffeloven § 50 stk. 2.
1.9. At i henhold til pkt. 1.6. at Lars Løkke Rasmussen i stedet ved beløb over grænsen på 250.000 kr. fratages sin tjenestemandspension efter straffeloven § 50 stk. 2 ved grov forsætligt handling, skattesvig.
1.10. Straffeloven § 289.
1.11. Arbejdsmarkedsfondsloven.
1.12. Skattekontrolloven § 16 stk. stk. 3, jf. stk. 1.
1.13. Straffeloven § 68 (mentalundersøges).
2. Lars Løkke Rasmussen har haft fri bil til rådighed af partiet Venstre og transport mv. fra GGGI, men trukket udgifter fra som ”Kørselsfradrag mv.”, udgifter som partiet Venstre har haft og GGGI har haft, udgifter som Lars Løkke Rasmussen ikke har holdt, hvilket Lars Løkke Rasmussen tilkendegiver i sin selvangivelse at han har holdt udgiften selvom det ikke kan passe da partiet Venstre var ejer af Skodaen og GGGI egne bilag viser at det er GGGI der har betalt udgifter forbundet med kørsel og flybilletter, hvilket er falsk forklaring med x antal tusinde kr. (Det nøjagtige beløb har SKAT og det skal bare plottes ind) i Lars Løkke Rasmussen lovpligtige selvangivelse for 2012 måske også for 2011 efter straffeloven § 302 som Lars Løkke Rasmussen har underskrevet, hvilket føre til bedrageri mod den danske stats efter straffeloven § 279, hvilket føre til skattesvig efter straffeloven § 289 (Det nøjagtige beløb har SKAT og skal bare plottes ind).
Reference:
2.1. Skattekontrolloven § 13 stk. 1.
2.2. Skattekontrolloven § 7 C stk. 1 stk. 2 og stk. 3.
2.3. Straffeloven § 50 stk. 2.
2.4. Straffeloven § 289.
2.5. Ligningsloven.
2.6. Straffeloven § 68 (Mentalundersøges).
3. Lars Løkke Rasmussen har ved flere henvendelser til ham, minimum 2 henvendelser fra Moderniseringsstyrelsen blevet bedt om at fortælle om han tjener andre penge end han til dato har oplyst Moderniseringsstyrelsen og SKAT om, her vælger Lars Løkke Rasmussen at ignorer at han som tidligere statsminister at det er lovpligtigt at give korrekte og fyldestgørende regnskabsmæssige oplysninger om hans lønindtægt til Moderniseringsstyrelsen og SKAT, her fortier Lars Løkke Rasmussen bevidst indtægter over for Moderniseringsstyrelsen og SKAT som Lars Løkke Rasmussen har tjent i GGGI med over 100.000 kr. (Det nøjagtige beløb har SKAT og skal bare plottes ind) med falsk forklaring efter straffeloven § 175 stk. 1 stk. 2 og stk. 3 i lovpligtige regnskaber efter straffeloven § 302, hvorved Lars Løkke Rasmussen har fået ubetalt over 100.000 kr. (Det nøjagtige beløb ved SKAT og skal bare plottes ind) fra Moderniseringsstyrelsen på eftervederlag som tidligere statsminister som Lars Løkke Rasmussen har opnået ved tyveri efter straffeloven § 276 (uden indbrud) mod Moderniseringsstyrelsen, hvilket føre til bedrageri mod Moderniseringsstyrelsen med over 100.000 kr. (Det nøjagtige beløb har SKAT og skal bare plottes ind) efter straffeloven § 279, hvilket i sidste ende føre til skattesvig mod Moderniseringsstyrelsen og SKAT med over 100.000 kr. (Det nøjagtige beløb har SKAT og skal bare plottes ind).
Reference:
3.1. Skattekontrolloven § 13 stk. 1.
3.2. Skattekontrolloven § 16 stk. stk. 3, jf. stk. 1.
3.3. Straffeloven § 50 stk. 2.
3.4. Straffeloven § 289.
3.5. Københavns Byret 19. november 2002, 40.23685/02 står der at T havde opgivet ca. 449.512 kr. for lidt til SKAT hvor Højesteret har haft sagen om skattesvig i SKM.Nummer SKM2004.357.HR højestetrets sagsnr. 1. afdeling, 429/2003, hvor T havde unddraget over 250.000 kr. i skat, med den samlet skatteunddragelse på 268.435 kr.
Citat fra Højesteretsdom fra Højesteretsdommer Hermann, Torben Melchior, Per Sørensen, Poul Søgaard og Thomas Rørdam skrev i afgørelsen og der citeres hermed fra dommerne skriftlige svar:
”Et flertal af dommerne udtalte herefter med henvisning til Højesterets dom gengivet i Ugeskrift for Retsvæsen 1993, side 142, om straf for forsætlig skattesvig efter skattekontrollovens § 13, stk. 1, at der efter karakteren af det begåede forhold ikke var grundlag for at gøre frihedsstraffen betinget, heller ikke med vilkår om samfundstjeneste. Disse 4 dommere udtalte videre, at der ved ændringen af straffeloven i 1997 og 2000 blev udvidede muligheder for at anvende samfundstjeneste. Der var imidlertid ikke i lovændringerne eller deres forarbejder holdepunkter for at antage, at den ønskede øgede anvendelse af samfundstjeneste skulle omfatte lovovertrædelser af den foreliggende type, der efter deres opfattelse ikke havde den almindelige berigelseskriminalitets karakter, og de derfor fandt, at der ved sådanne lovovertrædelser ikke var grundlag for at anvende betinget dom, heller ikke med vilkår om samfundstjeneste, medmindre der forelå særlige omstændigheder.”
(Så kan Lars Løkke Rasmussen heller ikke undgå ubetinget FÆNGSEL).
3.6. A.C.3.5.1.4 Minimumsgrænser for hvornår der rejses straffesag. Formodningsregel om uagtsom overtrædelse.
Hvis forholdene taler for, at der ikke foreligger et åbenbart forsætligt forhold, og hvor det samlede unddragne skatte- og afgiftsbeløb ikke overstiger 20.000 kr., kan det formodes, at der kun er tale om uagtsomhed, dvs. at forholdene enten er sket af simpel uagtsomhed og dermed straffrit, eller af grov uagtsomhed.
(Lars Løkke Rasmussen ikke ved 324.000 – 432.000 kr., så føre det til straffesag, hvilket kun kan føres ved Danmarks Domstol i dette tilfælde – så SKAL Rigsadvokaten og bagmandspolitiet sammen med SKAT anlægge sag mod Lars Løkke Rasmussen).
3.7. Skattesvig, passivitet og urigtig selvangivelse.
Vestre Landsrets dom af 10. november 2003, 3 afdeling, S – 1793 -03
SKM2004.319.VLR beviser at ”passivitet og urigtigt selvangivelse” er strafbart.
3.8. Straffeloven § 68 (Mentalundersøges).
4. Lars Løkke Rasmussen har fået udbetalt diæter i GGGI og fra partiet Venstre (Det vil være meget dumt hvis han sige han ikke har fået det) og hvem ved andre steder fra? (A.P. Møller Mærsk? Mv.), disse diæter skal bruges til mad og drikke, benytter Lars Løkke Rasmussen ikke de penge til mad og drikke (Det nøjagtige beløb ved SKAT og skal bare plottes ind), skal disse ubrugte diæt penge sættes ind i den personlige indkomst i Lars Løkke Rasmussens selvangivelse hvor det er lovpligtigt af Lars Løkke Rasmussen at give oplysningerne til Moderniseringsstyrelsen til eftervederlag som statsminister på 1,45 millioner kr. hvor det skal modregnes, hvilket gør at Moderniseringsstyrelsen og SKAT igen har fået en falsk forklaring af Lars Løkke Rasmussen efter straffeloven § 175 stk. 1 stk. 2 og stk. 3 med forkerte opgivet skattepligtige beløb (Det nøjagtige beløb ved SKAT og skal bare plottes ind) i lovpligtige regnskaber efter straffeloven § 302, hvilket føre til bedrageri efter straffeloven § 279 (Det nøjagtige beløb ved SKAT og skal bare plottes ind), hvilket har ført til skattesvig af særlig grov karakter efter straffeloven § 289 (Det nøjagtige beløb ved SKAT og skal bare plottes ind), hvilket har ført til at de ubrugte diæter ikke er betalt skat af fra Lars Løkke Rasmussen fordi Lars Løkke Rasmussen ville stjæle flere penge (Det nøjagtige beløb ved SKAT og skal bare plottes ind) efter straffeloven § 276 på statsministervederlaget på 1,45 millioner kr. som tidligere statsminister over for moderniseringsstyrelsen og SKAT.
Reference:
4.1. Skattekontrolloven § 13 stk. 1.
4.2. Skattekontrolloven § 16 stk. 3, jf. stk. 1.
4.3. Straffeloven § 50 stk. 2.
4.4. Straffeloven § 289.
4.5. Straffeloven § 68 (Mentalundersøges).
5. Lars Løkke Rasmussen har gjort disse punkt 1 – 4 forhold i 2011, 2012 og 2013, men i 2013 blev det afsløret at Lars Løkke Rasmussen har begået de 4 handlinger med forsætlige handlinger da disse forhold bliver skrevet om i Ekstra Bladet.
Til skatteåret 2013, da selvangivelsen først skal afleveres i 2014 så har forholdene vedr. skatteåret 2013, er falsk forklaring efter straffeloven § 175 stk. 1 stk. 2 og stk. 3 (Det nøjagtige beløb ved SKAT og skal bare plottes ind) i lovpligtige regnskab efter straffeloven § 302 ved bedrageri efter straffeloven § 279 (Det nøjagtig beløb ved SKAT og skal bare plottes ind) hvilket føre til skattesvig mod Moderniseringsstyrelsen der udbetaler eftervederlag som statsminister til Lars Løkke Rasmussen med for meget udbetalt til Lars Løkke Rasmussen (Det nøjagtige beløb ved SKAT og skal bare plottes ind) efter straffeloven § 289 men kan kun straffes som forsøg efter straffeloven § 21 da selvangivelsen for 2013 først skal være afleveret i 2014.
Da det bliver afsløret i pressen i Ekstra Bladet, har partiet venstre, ved folketingsmedlem Ellen Trane Nørby og Søren Pind der har godkendt GGGI som minister i VK regeringen på et meget spinkelt grundlag afgivet flere millioner kr. af skatteydernes penge til GGGI, været i pressen og fortælle om at GGGI ikke måtte fortælle om hvad de giver Lars Løkke Rasmussen i vederlag mv. selvom den danske stat betaler millioner til GGGI.
Her har partiet Venstre, folketingsmedlem Ellen Trane Nørby og Søren Pind der er medlem af Venstre folketingsgruppe samt Lyngbys borgmester der er medlem af Venstre bestyrelse, været i fjernsynet og har procederet at det er lovligt for partiformand i Venstre Lars Løkke Rasmussen må begå skattesvig i flere tilfælde i sine personlige skatteforhold som nævnt her mod Moderniseringsstyrelsen og SKAT, hvilket betyder partiet venstre, Ellen Trane Nørby, Søren Pind og Lyndbys borgmester har medvirket efter straffeloven § 23 til skattesvig efter straffeloven 289 mod Moderniseringsstyrelsen og SKAT, ved falsk forklaring efter straffeloven § 175 stk. 1 stk. 2 og stk. 3, over for Danmarks befolkning i TV, Nyhederne og andre medier, med bedrageri for øjet efter straffeloven § 279 og for at dække over Søren Pind der kunne og stadigt KAN straffes efter lov om ministeransvar for at uddele millioner af danske skatteyders penge til GGGI ulovligt.
Det gør at partiet venstre, Ellen Trane Nørby, Søren Pind og Lyngbys borgmester der er medlem af Venstre bestyrelse (Har været i DR2 og sagt det er i orden sammen med Søren Pind) er direkte strafbar for medvirken efter straffeloven § 23 til skattesvig efter straffeloven § 289 da partiet venstre gå ind for at stjæle penge fra statskassen efter straffeloven § 276 på ”falsk forklaringer efter straffeloven § 175 stk. 1 stk. 2 og stk. 3 af Venstre partiformand Lars Løkke Rasmussen” i lovpligtige regnskaber efter straffeloven § 302, ved bedrageri efter straffeloven § 279.
Det er helt utilstedeligt at et politisk parti, Venstre går ind for økonomiske kriminalitet og dette politiske parti Venstre er i den lovgivende forsamling, folketinget, hvor 2 folketingsmedlemmer fra politisk parti venstre, Ellen Trane Nørby og Søren Pind medvirker til at partiformanden fra politisk parti Venstre, Lars Løkke Rasmussen må begå skattesvig i sine personlige skatteforhold på eftervederlag som statsminister,det er fuldstændigt UHØRT.
Reference:
5.1. Skattekontrolloven § 13 stk. 2.
5.2. Straffeloven § 50 stk. 2.
5.3. Straffeloven § 283, jf. straffeloven § 21.
5.4. Straffeloven § 23.
5.5. Straffeloven § 88.
5.6. Grundloven § 57, LOV nr 169 af 5/6/1953, Intet medlem af folketinget kan uden dettes samtykke tiltales eller underkastes fængsling af nogen art, "medmindre han er grebet på fersk gerning". For sine ytringer i folketinget kan intet af dets medlemmer uden folketingets samtykke drages til ansvar udenfor samme.
5.7. Straffeloven § 68 (Mentalundersøges).
6. Ekstra Bladet har en artikel februar 2014 hvor de påstå at Lars Løkke Rasmussen har hemmelig gæld til det offentlige på 324.000 – 432.000 kr.
Her påstår Ekstra Bladet de har haft aktindsigt i nogle dokumenter hvor der er overstreget beløb, men Ekstra Bladet siger så at man kan så udregne at det skyldige beløb Lars Løkke Rasmussen skylder det offentlige må andrage mellem 324.000 kr. – 432.000 kr. og Ekstra Bladet kan ikke skrive sådan en artikel uden at have aktindsigtspapir om disse forhold.
En skatteyder eller selskab må ikke skylde det offentlige penge igennem 3 skatteår fra 2011 til 2013 med 324.000 – 432.000 kr., så skal skatteyderen sælge sine aktiver for at betale det offentlige hvad skatteyderen skylder.
En skatteyder eller selskab må heller ikke skylde det offentlige 100.000 kr. i manglende skat, det føre til en sigtelse fra SKAT, Moderniseringsstyrelsen, Bagmandspolitiet og statsadvokaten mod Lars Løkke Rasmussen.
Der en grænse for hvad SKAT kalder på 20.000 kr. ud over denne grænse på 20.000 kr. så betyder det straffesag ifølge reglerne hos SKAT vedr. A-Skat, AM –bidrag, ATP mv. og der er et maksimum på 250.000 kr., ud over dette beløb på 250.000 kr. skærpes straffen til fængsel med mindst 1½ ubetinget fængsel til 8 års fængsel efter straffeloven § 289.
Hvis en sigtelse ikke kommer mod Lars Løkke Rasmussen til Danmarks Domstol så vil de statsansatte blive straffet for skattesvig i deres stillinger som offentlige ansatte, efter straffeloven § 50 stk. 2, hvor bøden vil være afskedigelse i unåde og fortabelse af optjent tjenestemandspension for den statsansatte.
Normal procedure, så er der statsansatte der vil dække over dette så tænk engang til over følgerne for det kan blive millioner af kr. i tab af tjenestemandspension bare for en politidirektør og Rigsadvokat, selv Lars Løkke Rasmussens tjenestemandspension mister han ved dette her på 5 forskellige skattesvig efter straffeloven § 289 som tidligere minister i VK regeringen, hvor Ellen Trane Nørby og Søren Pind også mister deres tjenestemandspension for at dække over økonomisk kriminalitet mod den danske stat, som Venstre og Ellen Trane Nørby, Søren Pind og Lyngbys Borgmester begår ”kammerateri” og tillader Venstre egen partiformand Lars Løkke Rasmussen må begå økonomisk kriminalitet.
Da skatteyderen Lars Løkke Rasmussen ejer en Skoda og har en ejendom i Græsted så kan disse sælges til betaling af gæld til det offentlige som ifølge Ekstra Bladet skylder 324.000 – 432.000 kr. hvor Lars Løkke Rasmussen hus i Græsted kan sættes på tvangsaktion som følge deraf.
Har skatteyderen Lars Løkke Rasmussen i øvrigt andre aktiver som værdipapir, aktier, obligationer eller andet så kan det også sælges.
Reference:
6.1. Lars Løkke Rasmussens Bil sælges på tvangsaktion.
6.2. Værdipapir, inklusive aktier som Lars Løkke Rasmussen har haft i minimum 3 år.
6.3. Er der ikke nok dækning så må Lars Løkke Rasmussens hus i Græsted sælges på tvangsaktion.
6.4. Aktier Lars Løkke Rasmussen har haft under 3 år må sælges for at dække tab, kun når de andre aktiver er solgt først, kommer efter salg af hus da der er økonomisk MERE tab med større skattebetaling ved at sælge aktier han har haft i under 3 år og det må forventes at boligmarkedet får den nedjustering af salgspris som kræves på VK regeringens boligbedrageri med for høje ejendomsskatter som Lars Løkke Rasmussen har været med til.
6.5. Skattekontrolloven § 19 A, jf. skattekontrolloven § 13 stk. 1 og stk. 2.
6.6. Straffeloven § 289.
6.7. Straffeloven § 50 stk. 2.
6.8. Straffeloven § 23 af politisk parti venstre, Ellen Trane Nørby, Søren Pind og Lyngbys Borgmester.
6.9. Straffeloven § 68 vedr. Ellen Trane Nørby, Søren Pind og Lyngbys Borgmester (Mentalundersøges).
6.10. Lars Løkke Rasmussen skylder mindst 220.000 kr. til SKAT samt et ukendt beløb på sin firmabil. Bilen er registret den 2. juni. Så er gælden forøget med mindst 150.000 kr.
Jeg går ikke ud fra SKAT har regnet på ubrugte diæter, Kørselsfradrag hvor han ikke har holdt udgiften, ATP, AM bidrag og A-SKAT, vederlag som formand for GGGI på over 100.000 kr. mv.
Men skylder Lars Løkke Rasmussen 370.000 kr. så giver det ubetinget fængsel i mindst 1½ år – 8 års ubetinget fængsel og er derved ”taget på fersk gerning efter Grundloven § 57 stk. 1 for skattesvig efter skattekontrolloven § 13 stk. 1 og straffeloven § 289 af særlige grov karakter og kan arresteres for økonomisk kriminalitet”, da det urigtige opgivet til SKAT meget vel kan andrager ca. det dobbelt af 370.000 kr. som skyldes til SKAT, på 740.000 kr. som Lars Løkke Rasmussen bevidst har opgivet forkert til SKAT af skatteoplysninger, på en årsløn på ca. 1,45 millioner kr. fra 2011 til 2013 med en skatteprocent på 50 %.
6.11. http://lars-bedrifter.avisen-b.dk/?p=351
6.12. http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/article2213613.ece
Men denne ekstra hjælp til Rigsadvokaten koster normalt 137.821 kr. og er ”pro bono”.
Jeg går ud fra Rigsadvokaten kan udfylde en stævning efter retsplejeloven § 348 stk. 2 og få de skattemæssige oplysninger af Moderniseringsstyrelsen, SKAT, partiet Venstre regnskaber hvor partiet må granskes for økonomisk kriminalitet. Hvor det kan belyses bedre om der er selskaber som A.P. Møller Mærsk A/S som stiller lokaler til rådighed, bruger lokalerne til at begå økonomisk kriminalitet sammen med Venstre, hvor de måske også giver økonomiske støtte til Venstre, for så har A.P. Møller Mærsk A/S også et problem.
Dette måtte komme før end siden, når vinderen af nytårstorsken for 2012 og 2013, partiformand fra Venstre Lars Løkke Rasmussen, bliver sendt til TORSKEGILDE til Danmarks Domstol.
Hvis Rigsadvokaten ikke kan finde ud af at lave stævningen og indhente oplysningerne hos SKAT og lave skatteberegningerne, så giv mig en fuldmagt så får Danmarks Domstol en nøjagtige udregning af disse strafbare forhold, som statens tjener ved Ordenskapitlet får lov til at regne ud, det er Hendes Majestæt Dronning Magrethe II af Danmark egne tjener, som har ekspertise og er eksperter.
1. Lars Løkke Rasmussen har fortiet skattemæssige skattepligtige oplysninger på x antal tusinde kr. (Det nøjagtige beløb har jeg ikke men det har SKAT) efter straffeloven § 175 stk. 1 stk. 2 og stk. 3. i lovpligtige regnskaber efter straffeloven § 302, hvilket førte til bedrageri efter straffeloven § 279 mod den danske stats i manglende direkte skattebetaling af A - skatter og ATP samt AM bidrag mv. som føre til skattesvig efter straffeloven § 289 (Det nøjagtige beløb har SKAT).
Reference:
1.1. Skattekontrolloven § 13 stk. 1.
1.2. Skattekontrolloven § 4.
1.3. Skattekontrolloven § 6 F stk. 1, stk. 2, stk. 3 og stk. 4.
1.4. Skattekontrolloven § 8 B
1.5. Skattekontrolloven § 9 stk. 1 og stk. 2.
1.6. A.C.3.5.2.1 Beregning af normalbøde i skatte- og afgiftsstraffesager, regel ved under 250.000 kr. beregnes bøden til 2 gange den samlet unddragelse i skat og arbejdsmarkedsbidrag. Eksempel 1. forsætligt unddraget 240.000 kr. er regnestykket sådan: (60.000 X 1) + (180.000 x 2) = 420.000 kr. i bøde.
1.7. A.C.3.5.1.4 Minimumsgrænser for hvornår der rejses straffesag. Formodningsregel om uagtsom overtrædelse.
Hvis forholdene taler for, at der ikke foreligger et åbenbart forsætligt forhold, og hvor det samlede unddragne skatte- og afgiftsbeløb ikke overstiger 20.000 kr., kan det formodes, at der kun er tale om uagtsomhed, dvs. at forholdene enten er sket af simpel uagtsomhed og dermed straffrit, eller af grov uagtsomhed.
(Lars Løkke Rasmussen ikke ved 324.000 – 432.000 kr., så føre det til straffesag, hvilket kun kan føres ved Danmarks Domstol i dette tilfælde – så SKAL Rigsadvokaten og bagmandspolitiet sammen med SKAT anlægge sag mod Lars Løkke Rasmussen).
1.8. Straffeloven § 50 stk. 2.
1.9. At i henhold til pkt. 1.6. at Lars Løkke Rasmussen i stedet ved beløb over grænsen på 250.000 kr. fratages sin tjenestemandspension efter straffeloven § 50 stk. 2 ved grov forsætligt handling, skattesvig.
1.10. Straffeloven § 289.
1.11. Arbejdsmarkedsfondsloven.
1.12. Skattekontrolloven § 16 stk. stk. 3, jf. stk. 1.
1.13. Straffeloven § 68 (mentalundersøges).
2. Lars Løkke Rasmussen har haft fri bil til rådighed af partiet Venstre og transport mv. fra GGGI, men trukket udgifter fra som ”Kørselsfradrag mv.”, udgifter som partiet Venstre har haft og GGGI har haft, udgifter som Lars Løkke Rasmussen ikke har holdt, hvilket Lars Løkke Rasmussen tilkendegiver i sin selvangivelse at han har holdt udgiften selvom det ikke kan passe da partiet Venstre var ejer af Skodaen og GGGI egne bilag viser at det er GGGI der har betalt udgifter forbundet med kørsel og flybilletter, hvilket er falsk forklaring med x antal tusinde kr. (Det nøjagtige beløb har SKAT og det skal bare plottes ind) i Lars Løkke Rasmussen lovpligtige selvangivelse for 2012 måske også for 2011 efter straffeloven § 302 som Lars Løkke Rasmussen har underskrevet, hvilket føre til bedrageri mod den danske stats efter straffeloven § 279, hvilket føre til skattesvig efter straffeloven § 289 (Det nøjagtige beløb har SKAT og skal bare plottes ind).
Reference:
2.1. Skattekontrolloven § 13 stk. 1.
2.2. Skattekontrolloven § 7 C stk. 1 stk. 2 og stk. 3.
2.3. Straffeloven § 50 stk. 2.
2.4. Straffeloven § 289.
2.5. Ligningsloven.
2.6. Straffeloven § 68 (Mentalundersøges).
3. Lars Løkke Rasmussen har ved flere henvendelser til ham, minimum 2 henvendelser fra Moderniseringsstyrelsen blevet bedt om at fortælle om han tjener andre penge end han til dato har oplyst Moderniseringsstyrelsen og SKAT om, her vælger Lars Løkke Rasmussen at ignorer at han som tidligere statsminister at det er lovpligtigt at give korrekte og fyldestgørende regnskabsmæssige oplysninger om hans lønindtægt til Moderniseringsstyrelsen og SKAT, her fortier Lars Løkke Rasmussen bevidst indtægter over for Moderniseringsstyrelsen og SKAT som Lars Løkke Rasmussen har tjent i GGGI med over 100.000 kr. (Det nøjagtige beløb har SKAT og skal bare plottes ind) med falsk forklaring efter straffeloven § 175 stk. 1 stk. 2 og stk. 3 i lovpligtige regnskaber efter straffeloven § 302, hvorved Lars Løkke Rasmussen har fået ubetalt over 100.000 kr. (Det nøjagtige beløb ved SKAT og skal bare plottes ind) fra Moderniseringsstyrelsen på eftervederlag som tidligere statsminister som Lars Løkke Rasmussen har opnået ved tyveri efter straffeloven § 276 (uden indbrud) mod Moderniseringsstyrelsen, hvilket føre til bedrageri mod Moderniseringsstyrelsen med over 100.000 kr. (Det nøjagtige beløb har SKAT og skal bare plottes ind) efter straffeloven § 279, hvilket i sidste ende føre til skattesvig mod Moderniseringsstyrelsen og SKAT med over 100.000 kr. (Det nøjagtige beløb har SKAT og skal bare plottes ind).
Reference:
3.1. Skattekontrolloven § 13 stk. 1.
3.2. Skattekontrolloven § 16 stk. stk. 3, jf. stk. 1.
3.3. Straffeloven § 50 stk. 2.
3.4. Straffeloven § 289.
3.5. Københavns Byret 19. november 2002, 40.23685/02 står der at T havde opgivet ca. 449.512 kr. for lidt til SKAT hvor Højesteret har haft sagen om skattesvig i SKM.Nummer SKM2004.357.HR højestetrets sagsnr. 1. afdeling, 429/2003, hvor T havde unddraget over 250.000 kr. i skat, med den samlet skatteunddragelse på 268.435 kr.
Citat fra Højesteretsdom fra Højesteretsdommer Hermann, Torben Melchior, Per Sørensen, Poul Søgaard og Thomas Rørdam skrev i afgørelsen og der citeres hermed fra dommerne skriftlige svar:
”Et flertal af dommerne udtalte herefter med henvisning til Højesterets dom gengivet i Ugeskrift for Retsvæsen 1993, side 142, om straf for forsætlig skattesvig efter skattekontrollovens § 13, stk. 1, at der efter karakteren af det begåede forhold ikke var grundlag for at gøre frihedsstraffen betinget, heller ikke med vilkår om samfundstjeneste. Disse 4 dommere udtalte videre, at der ved ændringen af straffeloven i 1997 og 2000 blev udvidede muligheder for at anvende samfundstjeneste. Der var imidlertid ikke i lovændringerne eller deres forarbejder holdepunkter for at antage, at den ønskede øgede anvendelse af samfundstjeneste skulle omfatte lovovertrædelser af den foreliggende type, der efter deres opfattelse ikke havde den almindelige berigelseskriminalitets karakter, og de derfor fandt, at der ved sådanne lovovertrædelser ikke var grundlag for at anvende betinget dom, heller ikke med vilkår om samfundstjeneste, medmindre der forelå særlige omstændigheder.”
(Så kan Lars Løkke Rasmussen heller ikke undgå ubetinget FÆNGSEL).
3.6. A.C.3.5.1.4 Minimumsgrænser for hvornår der rejses straffesag. Formodningsregel om uagtsom overtrædelse.
Hvis forholdene taler for, at der ikke foreligger et åbenbart forsætligt forhold, og hvor det samlede unddragne skatte- og afgiftsbeløb ikke overstiger 20.000 kr., kan det formodes, at der kun er tale om uagtsomhed, dvs. at forholdene enten er sket af simpel uagtsomhed og dermed straffrit, eller af grov uagtsomhed.
(Lars Løkke Rasmussen ikke ved 324.000 – 432.000 kr., så føre det til straffesag, hvilket kun kan føres ved Danmarks Domstol i dette tilfælde – så SKAL Rigsadvokaten og bagmandspolitiet sammen med SKAT anlægge sag mod Lars Løkke Rasmussen).
3.7. Skattesvig, passivitet og urigtig selvangivelse.
Vestre Landsrets dom af 10. november 2003, 3 afdeling, S – 1793 -03
SKM2004.319.VLR beviser at ”passivitet og urigtigt selvangivelse” er strafbart.
3.8. Straffeloven § 68 (Mentalundersøges).
4. Lars Løkke Rasmussen har fået udbetalt diæter i GGGI og fra partiet Venstre (Det vil være meget dumt hvis han sige han ikke har fået det) og hvem ved andre steder fra? (A.P. Møller Mærsk? Mv.), disse diæter skal bruges til mad og drikke, benytter Lars Løkke Rasmussen ikke de penge til mad og drikke (Det nøjagtige beløb ved SKAT og skal bare plottes ind), skal disse ubrugte diæt penge sættes ind i den personlige indkomst i Lars Løkke Rasmussens selvangivelse hvor det er lovpligtigt af Lars Løkke Rasmussen at give oplysningerne til Moderniseringsstyrelsen til eftervederlag som statsminister på 1,45 millioner kr. hvor det skal modregnes, hvilket gør at Moderniseringsstyrelsen og SKAT igen har fået en falsk forklaring af Lars Løkke Rasmussen efter straffeloven § 175 stk. 1 stk. 2 og stk. 3 med forkerte opgivet skattepligtige beløb (Det nøjagtige beløb ved SKAT og skal bare plottes ind) i lovpligtige regnskaber efter straffeloven § 302, hvilket føre til bedrageri efter straffeloven § 279 (Det nøjagtige beløb ved SKAT og skal bare plottes ind), hvilket har ført til skattesvig af særlig grov karakter efter straffeloven § 289 (Det nøjagtige beløb ved SKAT og skal bare plottes ind), hvilket har ført til at de ubrugte diæter ikke er betalt skat af fra Lars Løkke Rasmussen fordi Lars Løkke Rasmussen ville stjæle flere penge (Det nøjagtige beløb ved SKAT og skal bare plottes ind) efter straffeloven § 276 på statsministervederlaget på 1,45 millioner kr. som tidligere statsminister over for moderniseringsstyrelsen og SKAT.
Reference:
4.1. Skattekontrolloven § 13 stk. 1.
4.2. Skattekontrolloven § 16 stk. 3, jf. stk. 1.
4.3. Straffeloven § 50 stk. 2.
4.4. Straffeloven § 289.
4.5. Straffeloven § 68 (Mentalundersøges).
5. Lars Løkke Rasmussen har gjort disse punkt 1 – 4 forhold i 2011, 2012 og 2013, men i 2013 blev det afsløret at Lars Løkke Rasmussen har begået de 4 handlinger med forsætlige handlinger da disse forhold bliver skrevet om i Ekstra Bladet.
Til skatteåret 2013, da selvangivelsen først skal afleveres i 2014 så har forholdene vedr. skatteåret 2013, er falsk forklaring efter straffeloven § 175 stk. 1 stk. 2 og stk. 3 (Det nøjagtige beløb ved SKAT og skal bare plottes ind) i lovpligtige regnskab efter straffeloven § 302 ved bedrageri efter straffeloven § 279 (Det nøjagtig beløb ved SKAT og skal bare plottes ind) hvilket føre til skattesvig mod Moderniseringsstyrelsen der udbetaler eftervederlag som statsminister til Lars Løkke Rasmussen med for meget udbetalt til Lars Løkke Rasmussen (Det nøjagtige beløb ved SKAT og skal bare plottes ind) efter straffeloven § 289 men kan kun straffes som forsøg efter straffeloven § 21 da selvangivelsen for 2013 først skal være afleveret i 2014.
Da det bliver afsløret i pressen i Ekstra Bladet, har partiet venstre, ved folketingsmedlem Ellen Trane Nørby og Søren Pind der har godkendt GGGI som minister i VK regeringen på et meget spinkelt grundlag afgivet flere millioner kr. af skatteydernes penge til GGGI, været i pressen og fortælle om at GGGI ikke måtte fortælle om hvad de giver Lars Løkke Rasmussen i vederlag mv. selvom den danske stat betaler millioner til GGGI.
Her har partiet Venstre, folketingsmedlem Ellen Trane Nørby og Søren Pind der er medlem af Venstre folketingsgruppe samt Lyngbys borgmester der er medlem af Venstre bestyrelse, været i fjernsynet og har procederet at det er lovligt for partiformand i Venstre Lars Løkke Rasmussen må begå skattesvig i flere tilfælde i sine personlige skatteforhold som nævnt her mod Moderniseringsstyrelsen og SKAT, hvilket betyder partiet venstre, Ellen Trane Nørby, Søren Pind og Lyndbys borgmester har medvirket efter straffeloven § 23 til skattesvig efter straffeloven 289 mod Moderniseringsstyrelsen og SKAT, ved falsk forklaring efter straffeloven § 175 stk. 1 stk. 2 og stk. 3, over for Danmarks befolkning i TV, Nyhederne og andre medier, med bedrageri for øjet efter straffeloven § 279 og for at dække over Søren Pind der kunne og stadigt KAN straffes efter lov om ministeransvar for at uddele millioner af danske skatteyders penge til GGGI ulovligt.
Det gør at partiet venstre, Ellen Trane Nørby, Søren Pind og Lyngbys borgmester der er medlem af Venstre bestyrelse (Har været i DR2 og sagt det er i orden sammen med Søren Pind) er direkte strafbar for medvirken efter straffeloven § 23 til skattesvig efter straffeloven § 289 da partiet venstre gå ind for at stjæle penge fra statskassen efter straffeloven § 276 på ”falsk forklaringer efter straffeloven § 175 stk. 1 stk. 2 og stk. 3 af Venstre partiformand Lars Løkke Rasmussen” i lovpligtige regnskaber efter straffeloven § 302, ved bedrageri efter straffeloven § 279.
Det er helt utilstedeligt at et politisk parti, Venstre går ind for økonomiske kriminalitet og dette politiske parti Venstre er i den lovgivende forsamling, folketinget, hvor 2 folketingsmedlemmer fra politisk parti venstre, Ellen Trane Nørby og Søren Pind medvirker til at partiformanden fra politisk parti Venstre, Lars Løkke Rasmussen må begå skattesvig i sine personlige skatteforhold på eftervederlag som statsminister,det er fuldstændigt UHØRT.
Reference:
5.1. Skattekontrolloven § 13 stk. 2.
5.2. Straffeloven § 50 stk. 2.
5.3. Straffeloven § 283, jf. straffeloven § 21.
5.4. Straffeloven § 23.
5.5. Straffeloven § 88.
5.6. Grundloven § 57, LOV nr 169 af 5/6/1953, Intet medlem af folketinget kan uden dettes samtykke tiltales eller underkastes fængsling af nogen art, "medmindre han er grebet på fersk gerning". For sine ytringer i folketinget kan intet af dets medlemmer uden folketingets samtykke drages til ansvar udenfor samme.
5.7. Straffeloven § 68 (Mentalundersøges).
6. Ekstra Bladet har en artikel februar 2014 hvor de påstå at Lars Løkke Rasmussen har hemmelig gæld til det offentlige på 324.000 – 432.000 kr.
Her påstår Ekstra Bladet de har haft aktindsigt i nogle dokumenter hvor der er overstreget beløb, men Ekstra Bladet siger så at man kan så udregne at det skyldige beløb Lars Løkke Rasmussen skylder det offentlige må andrage mellem 324.000 kr. – 432.000 kr. og Ekstra Bladet kan ikke skrive sådan en artikel uden at have aktindsigtspapir om disse forhold.
En skatteyder eller selskab må ikke skylde det offentlige penge igennem 3 skatteår fra 2011 til 2013 med 324.000 – 432.000 kr., så skal skatteyderen sælge sine aktiver for at betale det offentlige hvad skatteyderen skylder.
En skatteyder eller selskab må heller ikke skylde det offentlige 100.000 kr. i manglende skat, det føre til en sigtelse fra SKAT, Moderniseringsstyrelsen, Bagmandspolitiet og statsadvokaten mod Lars Løkke Rasmussen.
Der en grænse for hvad SKAT kalder på 20.000 kr. ud over denne grænse på 20.000 kr. så betyder det straffesag ifølge reglerne hos SKAT vedr. A-Skat, AM –bidrag, ATP mv. og der er et maksimum på 250.000 kr., ud over dette beløb på 250.000 kr. skærpes straffen til fængsel med mindst 1½ ubetinget fængsel til 8 års fængsel efter straffeloven § 289.
Hvis en sigtelse ikke kommer mod Lars Løkke Rasmussen til Danmarks Domstol så vil de statsansatte blive straffet for skattesvig i deres stillinger som offentlige ansatte, efter straffeloven § 50 stk. 2, hvor bøden vil være afskedigelse i unåde og fortabelse af optjent tjenestemandspension for den statsansatte.
Normal procedure, så er der statsansatte der vil dække over dette så tænk engang til over følgerne for det kan blive millioner af kr. i tab af tjenestemandspension bare for en politidirektør og Rigsadvokat, selv Lars Løkke Rasmussens tjenestemandspension mister han ved dette her på 5 forskellige skattesvig efter straffeloven § 289 som tidligere minister i VK regeringen, hvor Ellen Trane Nørby og Søren Pind også mister deres tjenestemandspension for at dække over økonomisk kriminalitet mod den danske stat, som Venstre og Ellen Trane Nørby, Søren Pind og Lyngbys Borgmester begår ”kammerateri” og tillader Venstre egen partiformand Lars Løkke Rasmussen må begå økonomisk kriminalitet.
Da skatteyderen Lars Løkke Rasmussen ejer en Skoda og har en ejendom i Græsted så kan disse sælges til betaling af gæld til det offentlige som ifølge Ekstra Bladet skylder 324.000 – 432.000 kr. hvor Lars Løkke Rasmussen hus i Græsted kan sættes på tvangsaktion som følge deraf.
Har skatteyderen Lars Løkke Rasmussen i øvrigt andre aktiver som værdipapir, aktier, obligationer eller andet så kan det også sælges.
Reference:
6.1. Lars Løkke Rasmussens Bil sælges på tvangsaktion.
6.2. Værdipapir, inklusive aktier som Lars Løkke Rasmussen har haft i minimum 3 år.
6.3. Er der ikke nok dækning så må Lars Løkke Rasmussens hus i Græsted sælges på tvangsaktion.
6.4. Aktier Lars Løkke Rasmussen har haft under 3 år må sælges for at dække tab, kun når de andre aktiver er solgt først, kommer efter salg af hus da der er økonomisk MERE tab med større skattebetaling ved at sælge aktier han har haft i under 3 år og det må forventes at boligmarkedet får den nedjustering af salgspris som kræves på VK regeringens boligbedrageri med for høje ejendomsskatter som Lars Løkke Rasmussen har været med til.
6.5. Skattekontrolloven § 19 A, jf. skattekontrolloven § 13 stk. 1 og stk. 2.
6.6. Straffeloven § 289.
6.7. Straffeloven § 50 stk. 2.
6.8. Straffeloven § 23 af politisk parti venstre, Ellen Trane Nørby, Søren Pind og Lyngbys Borgmester.
6.9. Straffeloven § 68 vedr. Ellen Trane Nørby, Søren Pind og Lyngbys Borgmester (Mentalundersøges).
6.10. Lars Løkke Rasmussen skylder mindst 220.000 kr. til SKAT samt et ukendt beløb på sin firmabil. Bilen er registret den 2. juni. Så er gælden forøget med mindst 150.000 kr.
Jeg går ikke ud fra SKAT har regnet på ubrugte diæter, Kørselsfradrag hvor han ikke har holdt udgiften, ATP, AM bidrag og A-SKAT, vederlag som formand for GGGI på over 100.000 kr. mv.
Men skylder Lars Løkke Rasmussen 370.000 kr. så giver det ubetinget fængsel i mindst 1½ år – 8 års ubetinget fængsel og er derved ”taget på fersk gerning efter Grundloven § 57 stk. 1 for skattesvig efter skattekontrolloven § 13 stk. 1 og straffeloven § 289 af særlige grov karakter og kan arresteres for økonomisk kriminalitet”, da det urigtige opgivet til SKAT meget vel kan andrager ca. det dobbelt af 370.000 kr. som skyldes til SKAT, på 740.000 kr. som Lars Løkke Rasmussen bevidst har opgivet forkert til SKAT af skatteoplysninger, på en årsløn på ca. 1,45 millioner kr. fra 2011 til 2013 med en skatteprocent på 50 %.
6.11. http://lars-bedrifter.avisen-b.dk/?p=351
6.12. http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/article2213613.ece