SuperDebat.dk > Computer & Internet > Fri debat: Computer/Internet
19tilføjet af sgugal
NETBANK tager røven på folk !!!!!!
når jeg skal betale mine regninger via netbank kan jeg IKKE få lov til at betale det aktuelle beløb ( fejl i beløb ) skriver den, for den vil ha jeg skal runde op til hele tal, hva fanden er det for noget... ?? hvergang jeg har et beløb på feks. 150,70 skal jeg runde op til 151,00 ... hmmmm... hvis vi snakker næsten 50 øre hvergang så siger jeg blot hold kæft de tjener mange penge på oz som betaler regninger via netbank... på årsbasis tør jeg slet ikk tænke på hvor mange penge de score... Det fandme groft...
tilføjet af jette-
Det forstår jeg godt sgugal
Det er tyveri. Hvad bank har du dog? Intet problem i Danske Bank, ihvertfald i den henseende.
tilføjet af Bimmer ILP
Hvilken netbank?
Jeg bruger Danske Netbank og den fungere perfekt.
tilføjet af highwaytohell
Ingen
problemer med Jyske-bank og Andelskassen`s netbank,kan nemt betale det nøjagtig beløb som står på giro-kortet
tilføjet af anonym
discountbank?
Har ikke det problem med Nordea. Kan det skyldes du har snuppet discountmodellen, som på papiret koster mindre end de øvrige - og kompenserer for det på den måde du beskriver?
tilføjet af mig.......
jeg har
Jeg harsparekassens netbank og den virker meget fint. jeg kan udskrive 0,52 hvis det skulle være.
NP
tilføjet af Anonym
Ingen problemer....
... i Spar Nord.
tilføjet af Søren
haha
det må sgu da være dig der ikke kan finde ud af det....
tilføjet af dulkis
fejl40 - min ven
Prøv igen.
tilføjet af jette-
Undskyld min uvidenhed
men nu er jeg da blevet nysgerrig: 'fejl 40 - prøv igen'. Er det sådan et indforstået sprog (måske en hemmelig kode i finansverdenen, ). Eller jeg er blot langsomt opfattende.
Indvie mig - please!
Vh jette
tilføjet af Anne C
Fejl 40 er...
når årsagen til fejlen sidder 40 cm fra skærmen:-)
tilføjet af Skandiabanken
skandiabanken
er bare billigst.
Opret lønkonto i skandiabanken(3,5%) og opsparing i Northern Rock (4.75 %), da man desværre ikke kan bruge betalingsservice i northern rock.
Et transparent koncept uden pis.
tilføjet af jette-
man skal lære så længe
Hej Anne C.
Jeg tænkte nok, det var mig, der ikke fulgte med tiden.
Nu har lært noget nyt idag, lucky me! Men hvad pokker gør staklen, som sidder med problemet, eller er det blot en and, tror du?
Tak for svar.
Vh jette-
tilføjet af dulkis
Han må nok ringe i banken
- og få et lynkursus, men det kan jo også være han har fundet ud af miseren, siden han ikke er set herinde siden kl. 9.30 <griner> Du skal nok ikke regne med han vender tilbage, og fortæller hvordan han fik den til det.
tilføjet af jette-
hvordan fanden gør du?
Jeg synes selv, jeg er vaks, men du overgår mig hele tiden. Det er da irriterende, vrrr Store stygge ulv...
Øst for Storebælt.
Nu du er så klog *griner*, kan du så ikke forklare mig, hvorfor min computer pludselig skriver, når jeg vil afsende svar: 'Din browser ser ikke ud til at acceptere cookies.
Du kan desværre ikke bruge kladde-funktionen.' Nærmest med katastrofeblink-ihvertfald røde og alarmerende.
Vh jette.
tilføjet af S.O.S
Rolig nu!
Det er nok ikke din pc´men der imod her på sol den er gal. Min gjorde samme
en dag, men bare for en kort bemærkning. Det blev som det skulle efter en kort
tid igen. Kan evt. have noget med en opdatering at gøre..??!!..??!!
Mvh. S.O.S
tilføjet af sgugal
Underligt !!!!!
Det BG Bank ellere rettere sagt det var, nu er det jo den danske bank.... jeg total blank nu hvor i skriver at det skulle være i orden.... jeg har lige nu prøvet sætte en betaling ind for sjov, og samme problem opstår den siger fejl i beløb indtil beløb er rundet op.. besynderligt ikk... der jo ikk andet for at jeg må tage fat i dem engang for alle og komme med mit sure opstød... det små beløb men nu det blevet en princip sag for mig at køre den helt ud.. . *ss*
tilføjet af sgugal
gammel nok !!
selvfølgelig gør jeg det rigtig, har brugt netbank før de fleste herinde fik hår på hoved herinde... helt blank er jeg nu hellere ikk... !! forklaring følger når jeg har fået taget kontakt til banken, så får du af se at jeg nu ikke er helt dum igen... ;o)
tilføjet af jette-
en enkel telefonopringning
Du kan blot ringe til din filial, og hvis du har en bankrådgiver, så tal med vedkommende.
Ellers vil jeg tro, enhver anden i banken er i stand til at give dig en dækkende forklaring.
Ha' en god dag, jette-
tilføjet af jette-
Du havde helt ret.
Men det tog 3 dage. Tak for det beroligende svar.
jette-