5tilføjet af

Rasmus Klump sengesæt i 220cm?

Hej allesammen,
Jeg har købt et sengesæt i ALDI til min mand (på 39) med Rasmus Klump på - fordi han er vild med Rasmus, Pelle og hans venner og alle mulige andre tegneserier. Nå, men problemet er bare at det kun er 200 cm langt og at vores dyner er 220 - altså har ekstra længde så det dækker fusserne og man rigtig kan hygge sig under sin kæmpedyne. Kan man få Rasmus Klump sengesæt i 220cm nogen steder og evt. hvor og til hvilken pris?
kh.
Lise.
tilføjet af

Endelig et seriøst indlæg

Hmmm.. tror du får problemer... har selv en skøn 220 cm dyne, men betræk til dem vokser ikke på træerne og med det motiv du efterlyser tror jeg det bliver meget svært...
Sy evt. selv noget ekstra på betrækket, det burde ikke være så svært... nok bedre end at klippe i dynen.. men held og lykke
tilføjet af

Skal vi ikke

Lave en klub for 220 brugerne, det er bare supert med sådan
en dyne ik*
;-)
tilføjet af

jo det findes

Du skal ikke tage dig af drillerierne. Min svigermor købte et sæt til mig i julegave, og jeg er ti år ældre end din mand! Men Rasmus Klump og hans venner, dem var jeg bare så glad for, da jeg var lille. Det var godt nok kun i 200 cm - men der var til at få 220 også. Det var i Netto.
tilføjet af

Er...

det et samfundsproblem????
tilføjet af

Rasmus Klump Fan

Når din mand nu er Rasmus Klump fan skulle han besøge www.4kids2.dk, som er en Fanside - også med mange links til Rasmus Klump shop ;-)
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.