Sagsøge computer-fabrikant
Ville det være muligt at sagsøge en computer-fabrikant hvis følgende er sandt:
1) Computeren var defekt før køb.
2) Computeren er defekt efter at være hos deres værksted 1. gang.
3) Computeren stadig er defekt efter at den har været hos deres værksted 2. gang.
4) Og 3. gang.
5) De nægter at ombytte computeren til én der virker/eller give pengene tilbage.
Da jeg købte den var der 3-4 problemer, hvor 2 af de værste var at der var meget besvær med at starte computeren (3 af 4 gange ville den give blue screen), dette løste de dog efter 3. gang hos værkstedet.
Men det andet problem med den er at den fryser fast 5-15 minutter efter man har startet et spil.
(Før den blev sendt ind 1. gang gav den en del blue screens (3/4 af gangene), og det var ikke et stort problem for mig dér da jeg skulle bruge den og ikke havde tid til at sende den ind den første uge, men så efter 10 dages tid ville den slet ikke starte, der skrev den at NTLDR mangler.)
Og nu nægter de at ombytte den da de mener at de årsager jeg har haft til at sende den ind de forskellige gange har været forskellige, når det faktisk har været mere end en årsag, men alligevel de samme årsager hver gang.
1) Computeren var defekt før køb.
2) Computeren er defekt efter at være hos deres værksted 1. gang.
3) Computeren stadig er defekt efter at den har været hos deres værksted 2. gang.
4) Og 3. gang.
5) De nægter at ombytte computeren til én der virker/eller give pengene tilbage.
Da jeg købte den var der 3-4 problemer, hvor 2 af de værste var at der var meget besvær med at starte computeren (3 af 4 gange ville den give blue screen), dette løste de dog efter 3. gang hos værkstedet.
Men det andet problem med den er at den fryser fast 5-15 minutter efter man har startet et spil.
(Før den blev sendt ind 1. gang gav den en del blue screens (3/4 af gangene), og det var ikke et stort problem for mig dér da jeg skulle bruge den og ikke havde tid til at sende den ind den første uge, men så efter 10 dages tid ville den slet ikke starte, der skrev den at NTLDR mangler.)
Og nu nægter de at ombytte den da de mener at de årsager jeg har haft til at sende den ind de forskellige gange har været forskellige, når det faktisk har været mere end en årsag, men alligevel de samme årsager hver gang.