SuperDebat.dk > Familie & Samliv > Tanker og livsglæde
4tilføjet af den mismodige kunde
så den gal igen
http://debat.sol.dk/show.fcgi?category=16&conference=141&posting=1042791
Jeg returnerede pornofilmen og modtog den rigtige.
Nu har jeg modtaget en mail, hvori de vil have at jeg skal betale for den rigtige film, som en via kort betalte ved bestillingen.
I siger det er menneskeligt at fejle, men cdon.com har ikke styr på noget som helt.
den mismodige kunde
tilføjet af nemo nn
retur mm
Tak for advarslen. Nu er det ikke ligefrem kun cdon.c men mange andre der har lignende
problemmer. Et eksempel: jeg bestilte nogle dokumentar DVD´er, fik nogle men resten blev
og forblev væk. Regningen joh, den fik jeg men også for de DVD´er som jeg, ikke fik.
Hvilket firma? Det kan i nok gætte jer til. Der er ikke så mange der har solgt DVD´er
angående den anden verdenskrig m.m.
Derfor bestiller jeg, fremover alle DVD og CD´er direkte i en forretning og betaler kun
ved modtagelsen i forretningen og dette kan lade sig gøre hos de fleste større forretninger.
tilføjet af ham_der_claus
Har prøvet noget lignende
Det kan godt kikse for CDON.com.
Jeg har selv prøvet at modtage to helt forkerte singler, som jeg så måtte sende tilbage. Jeg skrev dem en mail, hvor jeg klagede min nød. Jeg skulle selvfølgelig ikke betale noget for at få den rigtige film.
Irritationsmoment, helt sikkert. Med så mange kunder, og så mange titler kan det næsten ikke undgå at gå galt i ny og næ.
tilføjet af den mismodige kunde
selvfølgelig
men når det sker efter mail udvekslinger osv.. så mener jeg de burde have mere tjek på det.
Jeg har svaret dem med sagens forløb og at de kan tjekke oplysningerne. Jeg er bare bange for, at de mener at jeg skal betale for filmen. Men de må kunne se, at den er betalt via kort.
den mismodige kunde
tilføjet af den mismodige kunde
vil gøre som dig fremover
købe i en alm. butik.
Jeg har også modtaget forkerte cdèr, så min tid som kunde er forbi.