16tilføjet af

Søgning på "mellemøstligt udssende" = 20.000

En googlesøgning i Danmark på disse ord:

"mellemøstligt udseende" giver 7.790 hits
"mellemøstlig udseende" giver 4.400 hits
"arabisk udseende" giver 10.200 hits
Alle hits (med få undtagelser), omhandler røverier, knivstikkerier, eftersøgte personer og anden kriminalitet begået af perkere.
Det er sygt og uacceptabelt. Noget må ske!
Kan I ellers tilføje nogle søgekriterier, eller er de mange "enkeltstående tilfælde" tilstrækkeligt?
Søgninger hos Danmarks Statistik er ligeså chokerende viden, og søgninger i politiets døgnrapporter viser også at perkerkriminaliteten er den totalt dominerende.
PS jeg vil ikke poste linkene fordi google indlejrer mit IP nummer i URL'en.
tilføjet af

Rockere og nynazister

kan farve håret sort og tale gebrokkent . Det er nemt.
tilføjet af

bare du selv tror på den

kender du nogen der vil ligne en perker...?
tilføjet af

søgning på rockere

200.000 hits !
-
useriøs form for statistik !
tilføjet af

Du er syg i hovedet.

gaa til psyck og faa en behandling. Dette kan vi ikke bruge noget somhelst til, kom tilbage naar du har ordentligt researched.
tilføjet af

borgerrettigheder

For cirka 200 år siden var der den der franske revolution og den amerikanske borgerettighedserklæring/uafhængighedserklæring og dengang begyndte vores demokrati at funderes på almenhedens principper og kendsgerninger, en politisk debat og proces som har søgt at sikre befolkningen og borgernes virksomheder via love en humanistisk retfærdighedspolitisk tryghed til indvandrere, arbejderklassen og kvindernes stemmeret; der er sket meget siden da.
Samfundet har skoler og undervisnigspligt,
men også kulturelle paradokser som ytringsfrihed men ikke sandhedspligt
- man må i visse tilfælde og til en vis kulturel grænse, godt lyve og snyde, mobbe og fortie, propagandere og manipulere . .
At der er fængsler og retssamfund, at der er love og politikere og den kendsgerning at nogen er klogere end andre men at det trods det er de rige som bestemmer hvor skabet skal stå er paradoksale samfundseksistentialistiske fænomener, hvis irrelevans er både aktuel og fatal; hermed insinueret at hvis vi som demokrati og samfund vil mindske kriminaliteten må lovene være til at forstå og samfundet skal sikre at vi som borgere ikke har nødig at gøre os til kriminelle eller oppebære uretfærdige sociale og financielle fordele på basis af vores socioøkonomiske status.
Social uretfærdighed, diskrimination, marginalisering og fattigdom medfører at man som menneske erfarer og erhverver kompetencer og bliver traumatiseret hvorved ens mestring af social tryghed mindskes . . .
Vist er det relevant at der er indvandrere som er kriminelle; men årsagssammenhængen vedrørende kriminalitet er også relevant !
tilføjet af

Imponerende!

Hold da op !
Jeg er imponeret, hvis du har læst alle 22.390 google-henvisninger og dermed ved, at det med få undtagelser vedrører kriminelle!
Har du rigtig god tid❓(ikke i job og ikke under uddannelse??)
Eller er du bare utroværdig?
tilføjet af

Imponerende !

Kan du give bare 5 eksempler på, hvor du ville bruge vendingen "mellemøstligt udseende", hvis ikke lige det var i en personbeskrivelse i forbindelse med noget kriminelt ?
F.eks. Skoleeleven havde udpræget mellemøstligt udseende ?
Eller Avisbudet havde tydeligt mellemøstligt udseende ?
Eller Maleren bar præg af mellemøstligt udseende ?
Det ligger da lige for, ikk' ?
Og du har ret, det er chokerende, noget må der ske.
Har du fået FOF-tilbud om aften-undervisning ?
Eller kan du finde en privat tutor, der kan hjælpe dig med at få styr på semantik og retorik❓Måske du har en invalideforsikring, der kan hjælpe med regningen [:*(]
[l][s][s][l]
tilføjet af

Søgning på dansk udseende :17.679.000

dansk 17.000.000 hits
udseende 679.000 hits
alle hits med undtagelser handler om danskere , der har begået noget og slemme ting dukker op.
Det er sygt og uacceptabelt . Noget må ske.
I politiets døgnrapporter finder vi ud af, at danskerkrimminaliteten er totalt domminerende.
tilføjet af

LOL

Sort perkerhumor, lol
tilføjet af

Søgning på "pussy".....

giver 88,900,000 hits.......alle hits (med få undtagelser) omhandler kvinders ædle dele... (jeg har tjekket alle hits)..
Det er sygt og uacceptabelt. Noget må ske!
Vi skal have en bedre kvalitet på alle hits :-)
tilføjet af

Utroværdigt og helt ude af dimensioner.

Du mister totalt troværdighed med sådanne udtalelser.
tilføjet af

Ja det er for galt: 27.100.000 for garlic.

Se hvordan den den muslimske tro spreder sig i Verden!
ca. 27.100.000 for garlic.
Nå..hov...vent...Pia K sagde, at hun syntes at dem der lugtede at hvidløg lugtede sundt. Min "bad".
Nå jeg vil bruge resten af eftermiddagen på at finde et ord, der beviser at alle muslimer er ens og skal smides ud af Danmark. For de tager jo vores penge alle sammen. Selv hende der arbejder i Føtex med tørklæde på og som vi hader alle sammen. Og de der smiler til os, ja, de smiler fandme også på en lusket måde. Jeg skal fandme ikke som dansker tørres i røven, når jeg bliver gammel, af en der har smilet til mig engang.
Og så kører de bare rundt i de BMW'er, de har sparret sammen til!! Hvad ligner det? De kan forhelvede da bruge deres penge på bajere som os andre, og gå i byen! (hvor jeg ikke gider de skal være, for vi ved jo, at de alle laver ballade)
Nå, jeg vil ud og gå tur med min dræberhund og ned og købe Lambi-toiletpapir, i min jyske landsby hvor der ingen fremmede bor. Udover naboen.
tilføjet af

Ugens BÅTHORN

Logikken har svære kår og objektivitet igennem metode og præmis er totalt udslettet.
tilføjet af

Du evigt bablende orakel,

hvorfor har du slettet det stavekursus du fik efter dit indlæg:
Lær at stave    Skrevet af Anonym - Kl 13:38, 21.aug.2009
ellers er du bare til grin.
tilføjet af

Glemte konklusionen:

17.679.000 danskere er røvere, banditter og mistænkelige især Krarupkristne.
tilføjet af

Islamisk æsel sex, LOOOL

Det overrasker mig ikke at perkerne dyrker sex med dyr og tænder på voldtægt, ROFL
Men fakta er det jo ;-)
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.