Virkelig dårlig kundeservice hos Mols-Linjen
Endelig kommer man igennem for at bestille den ski... færgebillet, man ikke kan bestille online, fordi cyklen skal med.
I 25 minutter har den monotone stemme i røret ellers fortalt mig at jeg var "nummer..... en.... i køen"!
Jeg hører, at der endelig sker noget i røret, og en frisk stemme siger: "Velkommen til Mols-Linjen, det er Jacob. Lige et øjeblik..."
31 minutter efter sidder jeg stadig og venter.
Har i mellemtiden ringet op fra mobilen, hvor jeg stadig får af vide, at jeg er "nummer.... en.... i køen".
Nu har jeg givet op, og besluttet mig til at ringe senere på dagen, mens jeg håber på bedre service...
I 25 minutter har den monotone stemme i røret ellers fortalt mig at jeg var "nummer..... en.... i køen"!
Jeg hører, at der endelig sker noget i røret, og en frisk stemme siger: "Velkommen til Mols-Linjen, det er Jacob. Lige et øjeblik..."
31 minutter efter sidder jeg stadig og venter.
Har i mellemtiden ringet op fra mobilen, hvor jeg stadig får af vide, at jeg er "nummer.... en.... i køen".
Nu har jeg givet op, og besluttet mig til at ringe senere på dagen, mens jeg håber på bedre service...