Årsopgørelse
Kære Sol-brugere, måske er der en af jer kan give mig lidt råd og vejledning ifm. at jeg skal "opdatere" min årsopgørelse for 2010.
Jeg blev færdig som sygeplejerske i juli måned og har altså fået SU fra januar til juni og fast løn fra juli til december - skal jeg i indkomst regne ud hvor meget jeg præcist har fået ialt i SU og løn før skat?
Derudover indbetaler jeg pension igennem min løn - hvad med det hvor skal det noteres - hvilken rubrik?
Derudover er jeg medlem af en arbejdsløshedskasse + en fagforening - kontigenterne herfra - er det noget jeg kan trække fra i skat? Hvis hvilken rubrik?
Andet jeg umiddelbart kan trække fra?
Er håbløs til alt sådanne ting, så bær over med mig og min uvidenhed:)
Jeg blev færdig som sygeplejerske i juli måned og har altså fået SU fra januar til juni og fast løn fra juli til december - skal jeg i indkomst regne ud hvor meget jeg præcist har fået ialt i SU og løn før skat?
Derudover indbetaler jeg pension igennem min løn - hvad med det hvor skal det noteres - hvilken rubrik?
Derudover er jeg medlem af en arbejdsløshedskasse + en fagforening - kontigenterne herfra - er det noget jeg kan trække fra i skat? Hvis hvilken rubrik?
Andet jeg umiddelbart kan trække fra?
Er håbløs til alt sådanne ting, så bær over med mig og min uvidenhed:)