16tilføjet af

Aldrig mere TELIA/TELECARE

Købte en telefon til min datter til jul, en LG.. Den gik i stykker efter ca. 4 måneder. Gik på telias hjemmeside og efter denne henvises til telecare. Jeg følger deres anvisninger og sender telefonen til telecare i AAlborg. Efter en uge får jeg et brev, hvor der står at de mangler en fejlbeskrivelse på et headset som jeg intet kender til?? Jeg sender selvfølgelig en fejlbeskrivelse på telefonen og der ca. en måned hvor jeg intet hører. Så bliver jeg mistænkelig og kan på telecares hjemmside se at der intet sker. Jeg prøver så at kontakte firmaet pr mail, intet svar!? Så pr telefon med besked på deres svarer, intet svar. Så igen pr mail i en noget mere alvorlig tone, så endelig et svar, hvor de beder om rep-nummer og imeinummer og så hører jeg så ikke mere igen. Så kontakter jeg telia og jeg har haft fat i nok 4-5 medarbejderer og for ikke historien skal blive for lang, så kort fortalt er det sidste skete at de lovede igen igen at vende tilbage senest onsdag, nu er det søndag og jeg har selvfølgelig intet hørt... Ingen vil/kan svare mig på hvor telefonen er henne... Gode råd ønskes. Jeg har selvfølgelig skiftet abonnement siden... ALDRIG MERE TELIA.
tilføjet af

het enig...

....jeg har samme erfaring med telia - dog med ders abbonnementservice. Intet svar, vage undskyldninger, tusind forskellige medarbejdere, der alle viser en videre og generelt dårlig service. Mit råd: Hold jer fra telia!!!
tilføjet af

Telia er godt!

Man skal tage hen til en telia butik og få dem til at sende og skrive en fejl beskrivelse osv.
Min mobil er lige kommet tilbage fra reperation i telecare i Ålborg..
Jeg tog færgen til Esbjerg, bor på Fanø, så tog færgen til Esbjerg, og gik hen i telia butikken og sagde at der var det og det galt og det tjekkede ham der arbejdede der så og det var rigtigt og så skrev han en fejlbeskrivelse af mobilen og sendte den så til telecare.. og efter et par dage fik jeg så en sms (til min gamle mobil) om at den var klar til at blive hentet i telia butikken i Esbjerg og den var som ny..
Jeg syntes ikke der er noget galt med Telia og jeg kunne følge med på telecares hjemmeside hvor langt de var nået.. så er 100% tilfreds med Telia og telecare..
tilføjet af

Tog du færgen ?

Eller var det færgen du tog ?
tilføjet af

...

hvad er da det for et latterligt spørgsmål ?!
tilføjet af

Yeps! - Telia stinker...

Har selv været i kløerne på dette top-fesne selskab..
Telia har IKKE styr på en skid, opsigelser accepteres først efter trusler med advokater,
mystiske fakturaer fremsendes, osv. osv.
Telia er og bliver et lorte-selskab,- kun overgået af "kongen" over alle lorte-foretagner - nemli' VIASAT!
Men det er en helt anden historie....
;¤/
tilføjet af

Tog du færgen eller tog du færgen??

Hvad mener du??
tilføjet af

Forvirret...

Hvad mener du? Tog du færgen? Eller var det færgen du tog?
tilføjet af

Jeg er bare træt folk som bruger sproget som en 3 årig.

At han tog færgen behøver han squ ikke skrive 2 gange... jeg får hængenosser af det. Altså forfatteren af hovedindlægget.
tilføjet af

Passer ikke!

Jeg er sådan set en 'Hun' Og Jeg skrev ikke hovedindlæget!
tilføjet af

Telia er en dårlig teleselskab

Telia er en dårlig teleselskab
tilføjet af

Telia er ikke altid så smarte

Det lader ikke til at de har super godt styr på det hos Telia. Der er også en del der har nogle dårlige erfaringer med dem her: http://bulldoks.com/kategorier/teleselskaber/telia-bondefangeri-internet.html
Det er utroligt at så stort et selskab har så meget rod, de burde da have råd til nogle systemer der kunne hjælpe dem med at holde orden.
tilføjet af

TELECARE NOGET LORT!

Jeg har et problem med Telecare lige nu.. Min mobil var i stykker og var på reperation hos Telecare 11-12-08. Der fik jeg at vide at jeg ville få den tilbage efter et par dage, og at de vil sende en SMS så snart mobilen var blevet lavet. Jeg ventede og ventede. I dag er det den 20-12-08 og har ikke fået noget som helst SMS fra DEM!! Så jeg valgte via tlf. at se om reperationen var færdig, idet de sagde mobilen er klar til afhentning!! Det forstår jeg ikke når de ikke har sendt noget som helst SMS!! Nu skal jeg derhen mandag, men hvis de har lukket må jeg vente til næste år!! hvor nedernt..
NOGEN DER VED OM DE HAR ÅBENT MANDAG??
tilføjet af

xxx

Så må du jo passe på du ikke falder i dine lange nosser.... Nar
tilføjet af

Telecare

De har åbent man-fre.
tilføjet af

Dårlig service

Jeg sidder også i disse dage og venter på min mobil, som har været på værksted i aalborg siden 4/11. Det sidste jeg har hørt er, at den er kommet på et eksternt værksted. Telias medarbejder som sendte mobilen ind, har også kun beskrevet én af fejlene, selvom jeg flere gange sagde til ham, at han skulle beskrive begge fejl. Jeg har selv skrevet en email til Telecare Aalborg, hvor jeg har opdateret fejlbeskrivelsen. Har dog intet hørt.
Jeg venter først min tlf tilbage i Aalborg om 10 dage, og så må vi se hvornår den lander på Fyn igen.
Bare sørgeligt at de snakker så meget om at de har den bedste service, men alligevel tager det en måned at reparere en mobil, der ikke engang er et år gammel. Og som jeg i øvrigt fik byttet en uge efter køb i feb 2010. Nu er det nr 2 der er på værksted.
tilføjet af

Eksternt værksted

Tænkte bare lige, at de jo ikke i Aalborg kan gøre så meget, hvis de ikke får din tlf. tilbage fra det eksterne værksted. Så der er vel egentlig ikke tale om dårlig service fra deres side.
Har selv måtte vente 3 uger, på at få min Sony Ericsson X10i tilbage, da den også var på et eksternt værksted.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.