Dejligt med menneskeligt overskud!
Et godt fyldt fly fra United Airlines blev aflyst pga. tekniske problemer, og uheldigvis var der kun en enkelt kvindelig ansat til stede ved skranken, hvor de mange mere eller mindre utilfredse passagerer stillede sig i kø for at blive ombooket til et andet fly.
Kvinden ved skranken knoklede løs for at løse problemerne, så hurtigt det nu lod sig gøre, da en rasende passager maste sig foran alle de andre, knalede billetten ned foran hende og råbte: "Jeg vil ikke stå i kø, jeg har en billet til 1. klasse, jeg vil med det første fly på første klasse, og det kan ikke gå hurtigt nok!"
-"Undskyld, hr., men jeg er i gang med at betjene de kunder, der stod foran Dem i køen. Jeg skal nok tage mig af Dem bagefter og gøre mit bedste for Dem", svarede hun høfligt og arbejdede videre med de ombookinger, hun havde fremme på computeren.
Det tilfredsstillede ikke den rasende 1. klasse-passager, der råbte endnu højere, så alle i køen kunne høre det: "Forstår De ikke, jeg vil ikke stå i kø! Ved De hvem jeg er?"
Kvinden ved skranken kikkede undrende på manden, greb mikrofonen og meddelte ud over lufthavnens højtalere: "Vi har en passager, der ikke ved hvem han er. Hvis nogen kan hjælpe, bedes de henvende sig til United Airlines skranke 122".
Mens alle i køen knækkede sammen af grin, råbte den nu rødglødende 1. klasses-passager til kvinden ved skranken: "Fuck you!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
-hvortil hun roligt replicerede: "Jeg beklager hr., men der må De også stille Dem i kø".
//Klokken 😉
Kvinden ved skranken knoklede løs for at løse problemerne, så hurtigt det nu lod sig gøre, da en rasende passager maste sig foran alle de andre, knalede billetten ned foran hende og råbte: "Jeg vil ikke stå i kø, jeg har en billet til 1. klasse, jeg vil med det første fly på første klasse, og det kan ikke gå hurtigt nok!"
-"Undskyld, hr., men jeg er i gang med at betjene de kunder, der stod foran Dem i køen. Jeg skal nok tage mig af Dem bagefter og gøre mit bedste for Dem", svarede hun høfligt og arbejdede videre med de ombookinger, hun havde fremme på computeren.
Det tilfredsstillede ikke den rasende 1. klasse-passager, der råbte endnu højere, så alle i køen kunne høre det: "Forstår De ikke, jeg vil ikke stå i kø! Ved De hvem jeg er?"
Kvinden ved skranken kikkede undrende på manden, greb mikrofonen og meddelte ud over lufthavnens højtalere: "Vi har en passager, der ikke ved hvem han er. Hvis nogen kan hjælpe, bedes de henvende sig til United Airlines skranke 122".
Mens alle i køen knækkede sammen af grin, råbte den nu rødglødende 1. klasses-passager til kvinden ved skranken: "Fuck you!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
-hvortil hun roligt replicerede: "Jeg beklager hr., men der må De også stille Dem i kø".
//Klokken 😉