dårlig service
som kunde i Magasin har jeg anskaffet mig et Magasin kontokort og det indebar visse fordele , rabat, show , og flere andre ting, og her kommer min manglene forståelse på service ind: hvis man før gik i cafeteriet Kongens Nytorv kunne man altid få et glas isvand til sin mad man købte ,men det kan man ikke mere ( nok for dyrt ). Service !!!
Idag fik jeg så at vide at fra 1 dec. kan man ikke ikke få gratis kaffe mere selv om man køber kage , morgenmad etc. (nok for dyrt ).Service !!!
Da jeg anskaffede mig Magasinkortet fik jeg at vide alle fordelene bla. andet gratis kaffe ved køb.
Nu har man åbenbart fundet ud af at alle de faste kunder er man ikke intresseret i (selv om alle andre virksomheder tørster efter faste kunder , især i denne tid )
Pæn julegave til Magasins kontokunderne .
Håber også at Magasins kontokunder giver Magasin en julegave iform af et overklippet
Magasinkort.
Idag fik jeg så at vide at fra 1 dec. kan man ikke ikke få gratis kaffe mere selv om man køber kage , morgenmad etc. (nok for dyrt ).Service !!!
Da jeg anskaffede mig Magasinkortet fik jeg at vide alle fordelene bla. andet gratis kaffe ved køb.
Nu har man åbenbart fundet ud af at alle de faste kunder er man ikke intresseret i (selv om alle andre virksomheder tørster efter faste kunder , især i denne tid )
Pæn julegave til Magasins kontokunderne .
Håber også at Magasins kontokunder giver Magasin en julegave iform af et overklippet
Magasinkort.