SuperDebat.dk > For kvinder > Fri debat: For kvinder
10tilføjet af Fru K.
Ellos
Er det kun mig der er s.... irriteret over Ellos markedsføring.
Jeg ved godt jeg bare kan bede dem om ikke at sende mig noget, men det er det eneste sted hvor jeg kan få jeans der passer mig. Og fordi jeg i snit køber 2 - 3 par om året er jeg altså deres SUPERKUNDE, og når jeg 2 gange om året køber jeans, benytter jeg mig IKKE af rabatter, så lad være med at sige jeg bare kan lade være med at handle der.
Jeg har netop i dag modtaget et brev hvori jeg tildeles kr. 102,00 i rabat - wau, men så skal jeg altså også købe for 400 kr. for at få rabatten. Det er trods alt sammen med dig vi opnår vores fremgang - skriver de.
Andre gange har man fået 50 kr. fordi man var SUPERKUNDE men så skal man købe for mindst 200 kr.
Jeg ved godt at de laver den form for markedsføring for så køber folk, for at få den rabat, men et eller andet sted synes jeg det er forkert.
Der må da være andre SUPERKUNDER der har det ligesom jeg. Hvad synes I?
tilføjet af T.T
Jeg er...
.. også SUPERkunde!!! Og jeg har kun købt tøj derfra en gang og det sendte jeg det tilbage fordi kvaliteten var utrolig dårlig. Men jeg har til gengæld fået en weekendekuffert ganske gratis. Fordi jeg er en af deres bedste kunder. Det er simpelhen for latterligt... Hvordan de kan tjene penge er over min forstand.
tilføjet af Anonym
H&M..
er også irriterende. De sender deres foråskatalog ud, og 14 dage efter man har bestilt (ja, inden man får det, man har bestilt, fordi det er i restorder) kommer rabat-kataloget. Så kan man rigtig sidde og være til grin.
tilføjet af tullelulle
hmm
jeg har også modtaget et brev hvor jeg er super kunde men har aldrig nogensinde købt noget ved dem. MÆRKELIGT
Har bestilt deres katalog og bliver ved med at modtage breve fra dem. trals bare mere affald
tilføjet af olding
Jeg har været kunde
Hos dem i mange år, og er derfor nok superkunde.
Jeg har været meget tilfreds med næsten det alt sammen, men nu er jeg gammel, og så syntes jeg ikke der er tøj til mig gamle, derfor er jeg stoppet, og åbner ikke engang brevene mere.
tilføjet af hedepigen i øst
Ellos vareudvalg
Jeg har/er også kunde hos ellos og finder det mærkeligt det med superkunder. For det må vel betyde at man er fast kunde igennem en årrække. Og modtager for et beløb som svare til hvad firmaet kan forvente at man som enlig vil købe. Jeg kan dog oplyse at jeg altid har være glad for deres varer. Som passer i form til min figur og til en rimelig pris end hvis jeg skulle købe det i en tøjforretning.
hedepigen i øst
tilføjet af Fru K.
Tror ikke
du læste mit indlæg ordentligt.
tilføjet af anonym
dette firma er n.......
"dette firma er et "kortsigigt"LORT!!
en vidunderlig historie:
jeg bestilte engang,et styk møbel men det dukkede aldrig op på min afdresse."så..er det man godt kunne tænke sig at vide hvorfor det lige netop "ALDRIG KOM MED FRAGTEN SOM DET ENLIG
BURDE?
det forblev til en konflikt med en....meget,meget beskidt KVINDE,som mente ,at hun havedet ret i ,at bort vise sinne kunder fra en (købe
fragt)!!
de undskyldte først med at sige der var fratrædelser i firmaet,der var nok få til opgaven-selvom en meget go´veninde havedet fået bragt sin egen fragt bestilte møbler til døren samme dag,hvor jeg rent faktisk lige havedet diskuteret med en "ubehøvlet"kvinde!.....-om minne egne møbler....
først prøvet de ,at skylde mig for ,at jeg ikke havedt betalt min fragtmand iordentlig tid..-HVAD!...siger man så,papiret sidder jeg med i hånden,så hvor galt kan det så gå?
...men magten endte alså i go´jord for de måtte selv ÆDE fragten og afbestillingen selv,med norge og sverige!!:-)
"(det:fortæller bare hvor snAVSET DET ENLIG KAN GÅ,HVIS MAN IKKE HAR EN BEGRIBBELIGE FORSTAND MED DET JOB MAN FULDFØRE TILDAGLIGT-SOM SALGSKONSULLENT!!!)
tilføjet af Hunny
Samme her
Jeg har også været kunde hos Ellos i nogle år, og jeg har da også undret mig over alle de fantastiske rabatter og "supertilbud", som så ikke viser sig at være så super alligevel. Og specielt da over at blive udnævnt til "Superkunde" når jeg ikke har købt hos dem i næsten et år. Men det er åbenbart vilkårene hvis man gerne vil købe deres varer, hvad enten det er på grund af pris eller pasform. De må jo kunne få det til at løbe rundt trods massive kampagner (der er nok mange der alligevel bider på), ellers gjorde de det vel ikke. Hvis du synes det virkelig er for irriterende, må du nok sige dem fra. Eller du kan blive ved med at købe dine jeans der og så springe op og falde ned på tilbuddene, hvordan Ellos administrerer deres marketingsbudget har vi jo alligevel ikke megen indflydelse på.
Glædelig Pinse,
Hunny :)
tilføjet af Ania
Jeg er også blevet utilfreds med Ellos
På det sidste er jeg også blevet utilfreds med Ellos, jeg har været kunde hos dem i mange år, men nu er jeg blevet vred på dem. Jeg har bestilt en trolley, og tro det eller ej, så sendte de mig et gammelt skræmsel uden hjul, med hul og revner i gummidelene. Og ikke nok med det, så var lukkesystemet af plastik, også brækket!
Jeg gider ikke at døje med at pakke skidtet ind og sende det retur. Men jeg skriver en email til dem, fordi jeg mener det var frækt gjort af dem. Så nu er jeg blevet fornærmet og vil meldes ud.
tilføjet af Henny
Ellos Øv
Jeg har aldrig i mit liv fået så dårlig kunde service som hos Ellos.
Hvis Post DK ikke kan finde ud af levere pakker (som de ikke kan i mit område) så er det kunden der bliver straffet???
Hvis man forsøger at tale med dem, bliver man talt ned til og latterliggjort på den grimmeste måde !!
Deres måde at føre forretning på er FULDSTÆNDIG uacceptabel !!!
Kan kun anbefale folk at holde sig væk fra Ellos.