Er dette acceptabelt ?
En nykøbt mobil kunne ikke holde batteriet opladet mere end knap 1 døgn.
Man kunne ikke ringe til den, den registrerede simpelthen ikke opkald, jo hvis man tændte og slukkede den flere gange om dagen.
Den blev så indleveret i forretningen og derfra sendt til Teleservice, nu har den været der over 5 uger og gentagne henvendelser i forretningen, både personligt og telefonisk hjælper ikke en dyt, de siger : ja det er for dårligt af teleservice osv og vi skal nok ringe til dig, men de gør det ikke !
Så siger man de er så flinke hos Fona, ja med de gør ikke det de skal, mener jeg, eller er det bare Fona i Vestsjællandscentret, der er sådan ?
Man kunne ikke ringe til den, den registrerede simpelthen ikke opkald, jo hvis man tændte og slukkede den flere gange om dagen.
Den blev så indleveret i forretningen og derfra sendt til Teleservice, nu har den været der over 5 uger og gentagne henvendelser i forretningen, både personligt og telefonisk hjælper ikke en dyt, de siger : ja det er for dårligt af teleservice osv og vi skal nok ringe til dig, men de gør det ikke !
Så siger man de er så flinke hos Fona, ja med de gør ikke det de skal, mener jeg, eller er det bare Fona i Vestsjællandscentret, der er sådan ?