5tilføjet af

Gerd maersk 1964--tak er kun et fattigt ord,men???

Jeg vil gerne fortælle en historie fra det virkelige liv.I 1964 sejlede jeg på Gerd Maersk
vi lå i september måned i wenezuela ,,Lasalina søen,og jeg gik alene i land trods jeg kun var 15 år gammel,og endte med tragisk at falde i vandet ,bogstaveligt talt,men blev ved et tilfælde reddet.Manden der reddede mit liv var maskinassistent på Gerd Maersk,og hed Skov mener jeg,han vil være ca 70 år i dag hvis han lever.Men jeg fik jo aldrig sagt ham tak,men det vil jeg gerne gøre nu, da denne hændelse har redet mig som en mare hele livet.Så hvis der er nogen der kender denne mand ,og der må jo være nogen der husker tilbage til 1964,ja så kontakt mig venligst.Hilsen AAge--41437421
tilføjet af

Flot

beskrevet... men du er nok lidt bagud i tid/din... men med tanker kan man komme langt ;-)
tilføjet af

Men

mit navn staves nu med "t" næsten som dit ;-)
tilføjet af

En tanke

Har du kontaktet Maersk❓- de må da kunne hjælpe dig med kontakten
tilføjet af

En svensk kille som var ombord 1963-1964

Hej!
Jag hittade din sida och ville tala om att jag var med på Gerd maersk undet åren 1963 -1964 från maj63 till april64 och var med då JFK dödades i USA. Var nere i caracas och fick olja till New York och även till Canada var kav där till vi gick i docka i Italien Palermo.
Mitt namn är Axel från Stockholm var Hovmat. Det fanns en kille med namnet Knut Ove Bille där samtidigt vad jag kommer ihåg.
tilføjet af

Gerd Maersk

Jag var ombord på dette skip 1963-1064
Acke I solna sweden
Jag kallades Sweden😉
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.