Hey allesammen:)
Jeg HADER Min Chef!
Jeg føler at han forskelbehandler sine ansatte.
Jeg er en ung pige som er kommet ind i et marketingsfirma, hvor det handler om at sælge.
Problemet er bare, at jeg er dårlig til at sælge og har været inden for branchen for lææææænge siden. Ergo, hvis man sælger godt, kommer man op på en højere niveau!!
However!! Jeg elsker JOBBET! Virkelig meget! Men jeg får ikke særlig meget støtte inden for branchen, hvilket er vigtigt! (Jo, fra familien, får jeg støtte af..)
Jeg føler mig pissemeget ENSOM!!
Grunden til at jeg hader min chef er, fordi han (som jeg har lagt meget mærk til) fortæller tit til de andre at de har potentiale osv. osv... Men ikke til mig!!
Det er AFSKYELIGT!!
Jeg lærer hverdag og knokler ud af røven for at blive bedre..
Og jeg ved at jeg godt kan!!
Der er nogle som er dårligere end mig til at sælge, og alligevel fortæller han dem at de har potentiale..
AAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh!!
Fuck jeg hader den dyr!!
Er der nogen som har være ude for den samme situation??
HAr i erfaring til hvad man kan gøre, for at komme på toppen igen??
Nogen forslag??
Overdriver jeg?? Hvad gør jeg forkert??
(Skal siges at jeg ikke vil sige op, for jeg skal vise ham at jeg godt kan!!)
tilføjet af mig...
overdrivelse fremmer forståelse
det er selvfølgelig rigtig træls, hvis det ikke fungerer mellem dig og din chef, men måske lægger du bare ikke mærke til hvad han giver dig af ros? eller måske er du bare ikke så god som du selv tror??
jeg ved det ikke, men jeg ved at du skal passe på med at være på et job som ikke er rart for dig. det ødelægger dig psykisk...
held og lykke girl
tilføjet af En chef
et par kommentarer
Lær at styre dine følelsesudbrud. Mange folk bryder sig ikke om den slags. Had og selvmedlidenhed er ret uklædeligt og kræver meget af dine omgivelser. Desuden er forskelsbehandling ikke noget, du kan føle. Det er noget, du kan vurdere sagligt. Lær forskellen på følelser og vurderinger.
Hvordan tror du egentlig, at din chef vil reagere, hvis du fortæller ham, at du gerne vil modtage mere positiv feedback fra ham for at forbedre din præstation? Jeg tror, at han vil gøre en indsats for at rose dig mere, hvis han tror, at det kan forbedre dit salg.
tilføjet af hhhb
mange ringe chefer i dk
der er ikke mange chefer der er deres løn værd har haft mange blå lys men 10% lønstigning får de ....se der er nogle der kan sælge sig selv.
søg væk fra marketing det æder dig op....bare et råd
ps læg dit cv på nettet med løn + arb vilkår som krav så for du kun henv fra fornuftige pøj pøj med det
tilføjet af kldt
Han kan jo
ikke give dig ros hvis du ikke gør dig fortjent til det. Altså det er jo virkeligheden ikke skole du går i. Desuden er det jo sådan at hvis du ikke hører noget negativt så skal du gå udfra at det er godt nok det du gør. Dem der får ros er dem som gør det ekstra godt i hvert fald som udgangspunkt.
Jeg kan egentlig heller ikke forstå hvordan du kan elske jobbet så meget hvis du ikke er god til det ?
Hvad med at bede om et kursus eller lign så du kan lære at sælge ?
Du kan også selv undersøge om der findes noget indenfor dit felt.
tilføjet af MyFriend
Find et nyt job
Man må håbe at du ikke skal sælge gennem skriftlig formulering, for her kradser krisen virkelig.
Måske skal du kigge dig om efter et nyt job, en virksomhed, der er parate til at lære fra sig. Dem er der mange af derude.
du skal da slet ikke være i det firma! der er masser af jobs! VIGTIGST for al trivsel i et job, hvor som helst er, at man har det godt med dem man arbejder med - så er det mindre vigtigt HVAD man rent faktisk laver ;-)
ud og find dig noget andet i en fart! DET ER IKKE DIG DER ER NOGET GALT MED!
;-)
tilføjet af Pissed up-girl!
Fordi..
Jeg kom til at putte under den forkerte "fane".. eller hva' amn nu kan kalde det.. Så jeg lagde den her indlæg under "arbejdsmiljøet.."
tilføjet af Pissed up-girl!
Tusind TAK :D
Jeg er rigtig glade for jeres svar..
Det har virkeligt sat mine tanker igang.. Tusind tak, til jer allesammen.. :)
tilføjet af anonym
har du fået løst problemet?
Ellers vil jeg fortælle hvad jeg gjorde da jeg stod i en lignende situation.
Min chef var ikke ligefrem et dumt svin. For han var egentlig meget flink sådan da. Mit problem var mine kolleger. Jeg var elev, og holdningen i firmaet var at elever var dumme og kunne/skulle ikke tænke selv. Det fik jeg dog ændret lidt på, men syntes til sidst ikke længere at det var anstrengelserne værd, for chefen gjorde intet, for at sætte svendene på plads. Og jeg gad simpelthen ikke rende og være til grin, og finde mig i ting og sager som der ikke var den mindste smule rimelighed i eller grund til ballade over. Så jeg tænkte at der måtte være andre muligheder for mig, og har nu fundet job i en anden branche, som jeg idag er så tilfreds med , så det som var målet uddannelsesmæsigt er blevet byttet med noget bedre.
Håber du kan bruge min historie
tilføjet af Eks ansat
Min chef var en idiot
Totalt grænseoverskridende chef der synes det er okay at røre ved de ansatte og bestemme hvilke deodoranter de skal bruge.
En klam stodder, derfor sagde jeg op!
Og jeg har IKKE fortrudt et øjeblik.