64tilføjet af

Indvandring til Danmark stiger voldsomt pga. SRSF

Antallet af familiesammenførte og asylansøgere er steget markant i årets første tre måneder. Det er resultatet af regeringens lempelser af udlændingepolitikken.
I 2011 modtog Danmark 3.806 asylansøgere. Efter regeringsskiftet i november 2011, steg antallet i 2012 eksplosivt til 6.141 asylansøgere, og denne tendens ser ud til at fortsætte i 2013.
Således modtog Danmark i året første tre måneder pr. 31. marts i alt 1.913 asylansøgere, og fortsætter tilstrømningen i samme tempo året ud betyder det, at slutresultatet bliver på over 7.600 asylansøgere i 2013.
Altså dobbelt så mange som for blot to år siden under VKO.
http://denkorteavis.dk/2013/nye-tal-indvandringen-til-danmark-stiger-voldsomt/
tilføjet af

Indvandring til Danmark stiger voldsomt pga. SRSF

Så må vi jo smide plejehjemsbeboerne ud så lokalerne kan bruges til flygtningecentre 😖
tilføjet af

Indvandring til Danmark stiger voldsomt pga. SRSF

Så må vi jo smide plejehjemsbeboerne ud så lokalerne kan bruges til flygtningecentre 😖

Glimrende ide. Der bliver også færre gamle i fremtiden, hvis indvandrerne forsætter deres skyderier.
tilføjet af

Indvandring til Danmark stiger voldsomt pga. SRSF

Så må vi jo smide plejehjemsbeboerne ud så lokalerne kan bruges til flygtningecentre 😖

Ja, det er jo mere eller mindre det, der er sket i Sverige.
tilføjet af

Cirkus..

Antallet af familiesammenførte og asylansøgere er steget markant i årets første tre måneder. Det er resultatet af regeringens lempelser af udlændingepolitikken.
I 2011 modtog Danmark 3.806 asylansøgere. Efter regeringsskiftet i november 2011, steg antallet i 2012 eksplosivt til 6.141 asylansøgere, og denne tendens ser ud til at fortsætte i 2013.
Således modtog Danmark i året første tre måneder pr. 31. marts i alt 1.913 asylansøgere, og fortsætter tilstrømningen i samme tempo året ud betyder det, at slutresultatet bliver på over 7.600 asylansøgere i 2013.
Altså dobbelt så mange som for blot to år siden under VKO.
http://denkorteavis.dk/2013/nye-tal-indvandringen-til-danmark-stiger-voldsomt/

https://www.youtube.com/watch?v=0xFNR4abhLg [ide]
tilføjet af

Cirkus..

Så stem på et ordentlig parti, der istedet tænker på de svage danskere
tilføjet af

Se positivt på det

Jeg vælger at prøve at se positivt på det. Jo flere vi modtagere, jo flere problemer skaber de, og til sidst kan selv de mest naive (venstrefløjen) ikke vende det blinde øje til, og når vi når der til så er situationen så kritisk at den eneste løsning er en drastisk løsning.
Vi har set med den nuværende regering at selv de røde kan, i kritiske tilfælde, føre nogenlunde økonomisk ansvarlig politik. Jeg vælger derved at tro på at, uanset regering, så vil regeringen, når problemerne med indvandrerne vokser dem over hovedet, begynde at føre ansvarlig indvandringspolitik også. Det kan så godt være at denne politik også er nødt til at være drastisk, men vi må se.
tilføjet af

sad but true

Lol, det er desværre den tendens man ser. Pengene som skulle være gået til landets egne borgere og dets svage går nu til asylansøgerne.
tilføjet af

Indvandring til Danmark stiger voldsomt pga. SRSF

Sverige lader desværre til at være fortabt, men håber at de vågner i tide.
Se bare det sidste med Coca Cola flaskerne.
tilføjet af

hårdt

Det kan være hårdt sagt, men hvis vi nu begrænsede hvem vi fik ind i landet, så kunne det være der var flere penge til de indfødte svage danskere, som jeg helt klart gerne vil have modtager hjælp.
Men vi kan ikke brødføde og tage ansvar for Verdens flygtninge hvis vi vil bevare vores velstand.
tilføjet af

Indvandring til Danmark stiger voldsomt pga. SRSF


Vi har set med den nuværende regering at selv de røde kan, i kritiske tilfælde, føre nogenlunde økonomisk ansvarlig politik. Jeg vælger derved at tro på at, uanset regering, så vil regeringen, når problemerne med indvandrerne vokser dem over hovedet, begynde at føre ansvarlig indvandringspolitik også. Det kan så godt være at denne politik også er nødt til at være drastisk, men vi må se.

I Sverige er der endnu større problemer med indvandrere, men der er politikerne stadig meget langt fra bare at erkende problemerne og endnu længere fra at føre ansvarlig indvandringspolitik. Desværre tror jeg, at det samme bliver tilfældet i Danmark.
tilføjet af

Det er bare så løgnagtigt

Det er ikke løgn, at antallet af asylansøgere stiger - men i EU steg antallet af asylansøgere med 30.000 i 2012, så det løgnagtige består i at give regeringen skylden for det.
VK regeringen vedtog unionsborgernes frie bevægelighed, og siden har Danmark ikke kunnet stille noget op med familiesammenførte med arbejdstilladelse i et af de mange EU lande, og det er regeringen bundet af.
tilføjet af

Indvandring til Danmark stiger voldsomt pga. SRSF

Dine forsvar for de rødes elendige politik bliver mere og mere pinlige.
tilføjet af

Indvandring til Danmark stiger voldsomt pga. SRSF

Ak ja , det forudsage en klog mand for mange år siden og udtrykte ved samme lejlighed bekymring om denne udvikling.Folketingsmedlem Marianne Jelved "det radikale venstre" udtalte i pressen at vi skulle være glade for disse tilflyttere.Marianne Jelved udtrykte stor begejstring ved denne tilstrømning af muslimer,som hun udtrykte det ,vi skal være glade for denne tilstrømning , De er Kulturberigere som vi i Danmark har hårdt brug for.
Skæbnen har jo stået Marianne Jelved positivt bi , nu er hun blevet Kulturminister , til glæde for Muslimerne i Danmark.
PS : for hver nye 100 fødsler i Danmark er de 65% muslimer.
Det går rene Danskere som det gik Indianerne i USA puttet af vejen i afspærrede parker.
Derfor er jeg glad for min alder , født 1946 ,så jeg kommer ikke til at opleve afslutningen af den Danske æra.
Ønsker trods dette morads alle rene Danskere det bedste for den tid der er tilbage.
Må Guds Fred og Barmhjertighed hvile over jer.
J.Løvkvist
tilføjet af

Indvandring til Danmark stiger voldsomt pga. SRSF

Kan vi ikke være lidt humane med ældrebyrden ?
Jeg mener i stedet for Plejehjem ,burde vi aflive denne ældrebyrde , Staten vil spare penge
og Plejehjemmene kan vi jo forære til disse kulturberigere , muslimerne er jeg sikker på gerne vil bo gratis i disse hjem.Da indvandringen i forvejen koster De rene danskere op mod 70 milliarder kan det lune lidt i statkassen.
J.Løvkvist
tilføjet af

Det er bare så løgnagtigt - og brunt...

...når "anklageren" - igen - slikker EU op og ned af ryggen! Føj for satan!
ej hilsen - heller ikke fra småpigerne. [???]
tilføjet af

Du er pinlig HansJoachim

Dine forsvar for de rødes elendige politik bliver mere og mere pinlige.

Det skyldes at du totalt mangler overblik - eller lader, som du ikke har det.
Asylansøgerne strømmer til hele Europa, så problemet er meget større, end det ser ud til i din andedam.
tilføjet af

Er du ikke slettet endnu?

...når "anklageren" - igen - slikker EU op og ned af ryggen! Føj for satan!
ej hilsen - heller ikke fra småpigerne. [???]

Nu har du holdt i flere dage 🙂
Jeg har været skeptisk over for EU, siden jeg meldte mig ind i Folkebevægelsen mod EF, så din kommentar er ikke klogere, end dine kommentarer plejer at være.
tilføjet af

Hvad tror du selv, tumpe?

Hvis du - som sædvanligt - leger viking og samtidigt advokerer svagpisseri, så passer det jo ikke helt sammen, vel lille ven? 😕 😃 😃 😃
Enhver idiot ka' holde sig under radar'et her på [sol], det kræver jo ikke meget - men Dolf / Dolph si'r hvad det passer ham, også her så [sol]'en - så ka' du jo glæde dig over, at frøkenerne i reaktionen tilsyneladende tænker som du, and... Svagt, svagt, svagt... [->]
Det er der sgu ikke meget viking over, 100% asshole!
ih
PS
http://www.youtube.com/watch?v=vAARDAnqQ2s&feature=youtu.be
tilføjet af

Det er bare så løgnagtigt

Lov nr. 418 af 10/06/1997 om Danmarks tiltrædelse af Schengenkonventionen.
Er det denne lov du tænker på?
tilføjet af

Jeg tror, du nemt bliver hidsig

😉
tilføjet af

Næh

Lov nr. 418 af 10/06/1997 om Danmarks tiltrædelse af Schengenkonventionen.
Er det denne lov du tænker på?

Jeg tænker på, at 24 års-reglen blev gennemhullet, da VK regeringen vedtog Europa-parlamentets og Rådets direktiv 2004/38/EF af 29. april 2004 om unionsborgeres og deres familiemedlemmers ret til at færdes og opholde sig frit på medlemsstaternes område - der bl.a. fastlægger unionsborgere og deres familiemedlemmers ret til tidsubegrænset ophold i EU's medlemsstater.
Det kaldes i daglig tale: Opholdsdirektivet

Det blev helt tydeligt, da EF-domstolen afgjorde den såkaldte Metock-sag, at Opholdsdirektivet gennemhullede 24-årsreglen.

Nu påstår nogen, at VKO var tvunget til at vedtage opholdsdirektivet, men mange lande har syltet opholdsdirektivet, og det førte til en stærkt kritisk rapport fra EU-kommissionen i sommeren 2009.
VKO var EU's duks, så rapporten kritiserede ikke Danmark.
Jeg ved godt, at en hel del Socialdemokrater er tilhængere af EU, men jeg er ikke en af dem, så du kommer ikke langt med at slå mig oven i hovedet med Schengen konventionen.
tilføjet af

Indvandring til Danmark stiger voldsomt pga. SRSF

Når man har valg, og så stor en del af befolkningen vælger De Radikale, frem for de 3 andre røde partier, så er det klart at det går galt.
tilføjet af

Indvandring til Danmark stiger voldsomt pga. SRSF

Du lyver. Så enkelt kan det siges. Citat fra artiklen:
Efter regeringsskiftet i november 2011 er Danmark for alvor blevet attraktivt som asylsøgerland, og alt tyder nu på, at Danmark i år vil modtage det dobbelte antal asylansøgere i forhold til 2011, der var det sidste år med VKO’s stramme asylpolitik.
tilføjet af

Behøver ikke at være et problem!

Problemet med indvandring i Danmark er, at en del af de mennesker som kommer er rejst forkert. De ønsker slet ikke at komme til Danmark. Hvordan ses det? Det kan ses ved at denne gruppe konstant belærer borgerne i Danmark om hvad de gør forkert og hele tiden forlanger undskyldninger for at danske borgere er danske.
[(:]
tilføjet af

Indvandring til Danmark stiger voldsomt pga. SRSF

Ja gid Lars Løkke vandt valget for så ville tallet ganske givet havde været faldende efter stramninger fra DF for at stemme for diverse ting som finansloven.
tilføjet af

Spin giver en ringe debattør

Tallene er udvalgt med den ganske bestemte hensigt at lyve med statistik.
Her er en oversigt over antal asylansøgere de seneste 7 år.
2006 - 1.960
2007 - 2.246
2008 - 2.409
2009 - 3.855
2010 - 5.115
2011 - 3.806
2012 - 6.141
Hvis man skal følge din logik, så har også VKO lempet asylpolitikken meget siden 2006 - men din form for logik er helt ude i hampen, så sandheden er en ganske anden.
Kan det være spin for at flytte de mest dumme vælgeres stemmer - eller er det dig, der er problemer med?
tilføjet af

Spin giver en ringe debattør

Den kraftige stigning 2011-12 hænger nøje sammen med de rødes ophævelse af startpengene 😖

Tallene er udvalgt med den ganske bestemte hensigt at lyve med statistik.
Her er en oversigt over antal asylansøgere de seneste 7 år.
2006 - 1.960
2007 - 2.246
2008 - 2.409
2009 - 3.855
2010 - 5.115
2011 - 3.806
2012 - 6.141
Hvis man skal følge din logik, så har også VKO lempet asylpolitikken meget siden 2006 - men din form for logik er helt ude i hampen, så sandheden er en ganske anden.
Kan det være spin for at flytte de mest dumme vælgeres stemmer?
tilføjet af

Nu du er i gang

Den kraftige stigning 2011-12 hænger nøje sammen med de rødes ophævelse af startpengene 😖

Det er utroligt, hvis ophævelsen af startpengene fik antallet af asylansøgere til at stige i hele EU med 40.000 i 2011, og med yderligere 30.000 i 2012.
Hvordan belønnede VKo efter din mening asylansøgerne for at sætte gang i folkevandringen i 2009-2010?
Jeg gentager lige Dansk Statistiks tal over antal asylansøgere:
2006 - 1.960
2007 - 2.246
2008 - 2.409
2009 - 3.855
2010 - 5.115
2011 - 3.806
2012 - 6.141
Du bliver jo ligesom nødt til at forklare, hvorfor stigningen startede lang til før ophævelsen af startpengene, hvis du skal lyde troværdig.
tilføjet af

Nu du er i gang

Jeg skrev kraftig stigning, hvilet betyder kraftigere stigninger end i de andre år.
Comprende ❓

[quote="fruppe" post=2703784]Den kraftige stigning 2011-12 hænger nøje sammen med de rødes ophævelse af startpengene 😖 [/quote]
Det er utroligt, hvis ophævelsen af startpengene fik antallet af asylansøgere til at stige i hele EU med 40.000 i 2011, og med yderligere 30.000 i 2012.
Hvordan belønnede VKo efter din mening asylansøgerne for at sætte gang i folkevandringen i 2009-2010?
Jeg gentager lige Dansk Statistiks tal over antal asylansøgere:
2006 - 1.960
2007 - 2.246
2008 - 2.409
2009 - 3.855
2010 - 5.115
2011 - 3.806
2012 - 6.141
Du bliver jo ligesom nødt til at forklare, hvorfor stigningen startede lang til før ophævelsen af startpengene, hvis du skal lyde troværdig.
tilføjet af

Så skal jeg være mere specifik

Hvorfor var antallet af asylansøgere højere i 2009 og i 2010 - end det var i 2011.
Du bliver jo ligesom nødt til at forklare, hvorfor stigningen startede lang til før ophævelsen af startpengene, hvis du skal lyde troværdig.
2006 - 1.960
2007 - 2.246
2008 - 2.409
2009 - 3.855
2010 - 5.115
2011 - 3.806
2012 - 6.141
Skyldes det kraftige fald i 2011 ophævelsen af startpengene?
tilføjet af

Så skal jeg være mere specifik

Hvis Du ikke selv kan læse en statestik så lad være med at indsætte den [!]

Hvorfor var antallet af asylansøgere højere i 2009 og i 2010 - end det var i 2011.
Du bliver jo ligesom nødt til at forklare, hvorfor stigningen startede lang til før ophævelsen af startpengene, hvis du skal lyde troværdig.
2006 - 1.960
2007 - 2.246
2008 - 2.409
2009 - 3.855
2010 - 5.115
2011 - 3.806
2012 - 6.141
Skyldes det kraftige fald i 2011 ophævelsen af startpengene?
tilføjet af

De lovløse hippier

Ja, det er jo blot endnu et eksempel på, at de lovløse hippier forærer landet bort. Er den slags forresten ej ulovligt ifølge grundloven!?
Kærlig hilsen Albert Johansen
tilføjet af

Stemt på Ø hidtil..

Så stem på et ordentlig parti, der istedet tænker på de svage danskere

Det agter jeg,at fortsætte med,at gøre,så de kan tale de svages sag,og give lidt modvægt..men der er et nyt parti på vej muligvis:Fokus..dem holder jeg lidt øje med?
...hvis det hele går helt amok,og Ø skuffer stemmer jeg nok Nihilistisk,der er en grænse..ved hvordan magtsyge kan overmande folkene i tinget,så forbliver krtisk,men Line Barfoed hun er meget go,og med i folkebevægelsen mod Eu(de vigtigste,at støtte i denne tid [f] )
tilføjet af

To konkurrerende teorier

FN har en teori om, at stigningen i antallet af asylansøgere i Europa skyldes konflikter i blandt andet Syrien, Afghanistan, Irak og Somalia.
Derimod har du en teori om, at de internationale flygtningestrømme styres af lokkemad, som f.eks. ophævelsen af starthjælpen.
Så er spørgsmålet, hvem der har ret?
Hvis lokkemads-teorien holder, så får det mig til at overveje, hvilken lokkemad VKO brugte, da antallet af asylansøgere steg fra 1.960 i 2006 til 5.115 i 2010.
Her er der nemlig tale om en klar tendens, da antallet steg 5 år i træk.
Det ved du vel, da det er din teori?
2006 - 1.960
2007 - 2.246
2008 - 2.409
2009 - 3.855
2010 - 5.115
2011 - 3.806
2012 - 6.141
tilføjet af

Skal VKO tiltales for landsforræderi?

I 2006 var der 1.960 asylansøgere - VKO brugte lokkemad - så antallet af asylansøgere steg til 5.115 i 2010.
Er det ikke landsforræderi at lokke så mange herop?
[(:]
tilføjet af

Skal VKO tiltales for landsforræderi?

Hvad mener du da selv?
Kærlig hilsen Albert Johansen
tilføjet af

Halooo - er der nogen hjemme?

Du har en lokkemads-teori, så kan vi få at vide, hvilken lokkemad VKO brugte, da antallet af asylansøgere blev mere end fordoblet fra 2006 til 2010?
tilføjet af

Du vil altså ikke svare?

tilføjet af

Hvilken lokkemad brugte VK?

HansJoachim har en teori om, at regeringen har lokket mange asylansøgere til landet, fordi Danmark for alvor blevet attraktivt som asylsøgerland.
Fra 2006 til 2010 steg antallet af asylansøgere fra 1.960 til 5.115.
Hvad brugte VK som lokkemad dengang, for at lokke de mange ekstra asylansøgere til Danmark?
tilføjet af

Hvilken lokkemad brugte VK?

Vi tager den på en anden måde.
Den snaps Du bæller for at kunne skrive på SOL er steget 10 kr om året fra 2006-11, hvorefter den får en stigning i 2011 på 30 kr, altså en større stigning end der er sket pr år foregående.
Det samme kan udledes af Din indsatte statestik.
Vi kender i forvejen Din betonstædighed mod at indrømme fejl, så vi fortsætter bare.

HansJoachim har en teori om, at regeringen har lokket mange asylansøgere til landet, fordi Danmark for alvor blevet attraktivt som asylsøgerland.
Fra 2006 til 2010 steg antallet af asylansøgere fra 1.960 til 5.115.
Hvad brugte VK som lokkemad dengang, for at lokke de mange ekstra asylansøgere til Danmark?
tilføjet af

Indvandring til Danmark stiger voldsomt pga. SRSF

Ja, De Radikale er uden tvivl glade for udviklingen.
tilføjet af

Argumenterer altså som idioter

Når VK har magten skyldes en stigning i antallet af asylansøgere konflikter, hvor asylansøgerne kommer fra - men når VK ikke har magten - skyldes en stigning i antallet af asylansøgere lige pludselig ikke konflikter - men lokkemad i sociallovgivningen 😃 😃 😃
Hvordan kan I holde jer selv ud?
tilføjet af

Argumenterer altså som idioter

sagtens jeg spiser bare et æble
tilføjet af

Argumenterer altså som idioter

http://denkorteavis.dk/2013/selvfolgelig-er-der-hjemmeside-der-fortaeller-folk-i-ikke-vestlige-lande-hvad-de-kan-opna-i-danmark/

Når VK har magten skyldes en stigning i antallet af asylansøgere konflikter, hvor asylansøgerne kommer fra - men når VK ikke har magten - skyldes en stigning i antallet af asylansøgere lige pludselig ikke konflikter - men lokkemad i sociallovgivningen 😃 😃 😃
Hvordan kan I holde jer selv ud?
tilføjet af

Radigale landsforrædere.

Har meget at stå til ansvar for!
tilføjet af

anklager - du argumenterer altså som en idiot...

...men det er der jo ikke noget nyt i! NO, SIR! FAKTUM!
Og dog lidt oplysning til den lille, "videbegærlige" anklager / de facto imam: 😕
http://blogs.jp.dk/setfrahoejre/2013/04/05/vko-eller-ssfr-n%C3%A6rmest-lige-meget/
Selv tak, og hh
PS
Magic Bus-The Who (Live at Leeds):
http://www.youtube.com/watch?v=p3Y64dpZGnE
tilføjet af

Stemt på Ø hidtil...

...øh Focus? Dem kender Dolph!
OK, J. - lille fjollehoved - du stemmer Ø, og Dolf / Dolph stemmer DF, det udligner sig vist... Men Focus, det må vi ha':
Sylvia:
http://www.youtube.com/watch?v=OznS7X9BOxs
hh
PS
Da capo:
http://www.youtube.com/watch?v=-v7LzOeTkfM
PPS
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2013/04/03/095756.htm?rss=true
tilføjet af

Sjovt hedegaard er enig i det, jeg skriver så ofte

De har godt nok gennemgået mange navne. Jeg har lige opdateret 500 e-mail adresser, og det syntes jeg ellers, er mange.
Ifølge CIA er der ikke over 132.000 muslimer, mens Hedegaard angiver 256.000 muslimer i Danmark.
Når jeg kommer hjem, vil jeg lige checke, hvad andre mener om den sag, men jeg gider ikke lige nu.
tilføjet af

Indvandring til Danmark stiger voldsomt pga. SRSF

alle indvandre grupperinger skal smides ud af landet også 1, 2, 3 ,4 5, 6, 0g 7 gen.
samt deres familer. nu må det sgu fh være nok. tilskud forsvinder til læge og tandlæge osv. det bliver dyrere og dyrere for os danskere mens indvandre får i pose og sæk. alt i mens vores fucking regering rask væk giver millioner og milliarder til ulande som har været i krig i årtier. nu må vi sgu STOP OP!!! indvandre fra det tidligere jugoslavien er her stadigvæk og får en fed hyre til trods de aldrig har haft et arbejde i landet.
tilføjet af

Sjovt, at Hedegaard er enig med anklageren?

Det vil sikkert glæde Hedegaard, at du er så enig med ham - så ser han nok bare frem til, at du ophører med din gemene kritik af ham snarligt, tror Dolph! YES, SIR! FAKTUM! 😕 😃 [:X]
hh
PS
Zappa - Black Napkins:
http://www.youtube.com/watch?v=cNkl1avYXRM
PPS
Den Hellepige, altså! 😖 [->]
http://jyllands-posten.dk/politik/ECE5429619/ritt-b-thorning-foerer-krig-mod-vaelgerne/
tilføjet af

Indvandring til Danmark stiger voldsomt pga. SRSF

Den kraftige stigning 2011-12 hænger nøje sammen med de rødes ophævelse af startpengene 😖

Ja, afskaffelsen af starthjælpen er en vigtig årsag til stigningen i antallet af asylansøgere, men det er ikke den eneste:
- Der er for mig ingen tvivl om, at en stor del af asylstrømmen foregår på markedsvilkår. Når markedet ser, at muligheden for, at man kan betale sin rejse af, stiger i Danmark, så vil flere også blive sendt til Danmark, siger dr.phil. Gunnar Viby Mogensen, der er forfatter til Gyldendals historie om velfærdssamfundet.
Den nye regering har fjernet de såkaldte fattigdomsydelser som starthjælp og kontanthjælpsloftet, der især rammer flygtninge og indvandrere.
Regeringen har også meldt ud, at asylansøgere skal have mulighed for at bo og arbejde uden for centrene. Samtidig har regeringen afskaffet pointsystemet og lempet sprogkravet og dermed gjort det lettere at få familiesammenføring.

Ekspert: Thornings politik har øget asylpres
tilføjet af

Behøver ikke at være et problem!

Problemet med indvandring i Danmark er, at en del af de mennesker som kommer er rejst forkert. De ønsker slet ikke at komme til Danmark. Hvordan ses det? Det kan ses ved at denne gruppe konstant belærer borgerne i Danmark om hvad de gør forkert og hele tiden forlanger undskyldninger for at danske borgere er danske.
[(:]

Men hvis de er rejst forkert - så forklar problemerne - Jag ikke forstaa""
tilføjet af

Skal VKO tiltales for landsforræderi?

I 2006 var der 1.960 asylansøgere - VKO brugte lokkemad - så antallet af asylansøgere steg til 5.115 i 2010.
Er det ikke landsforræderi at lokke så mange herop?
[(:]

Hvad for lokkemad - ??? Anklager(en) - bevis
tilføjet af

Indvandring til Danmark stiger voldsomt pga. SRSF

I Sverige er der endnu større problemer med indvandrere, men der er politikerne stadig meget langt fra bare at erkende problemerne og endnu længere fra at føre ansvarlig indvandringspolitik. Desværre tror jeg, at det samme bliver tilfældet i Danmark.

Jeg vælger at tro på at de simpelt hen ikke har nået det kritiske punkt i Sverige endnu. Når majoriteten i Sverige mærker problemerne i dagligdagen (som nu med alle den ballade den sidste uge), så vil vi begynde at se ændringer. Det er jo også så småt begyndt nu med fremgangen af nationalistiske højrefløjs partier i Europa (siger ikke at den nationalistiske højrefløj er den ideele politik, men jeg foretrækker den frem for den destruktive indvandring vi har oplevet de seneste par årtiger)
tilføjet af

To konkurrerende teorier

Problemet ligger i vedtagelse af Schengen.
Vest Europa har altid været attraktive for mindre velstillede lande, det er kun naturligt at man gerne vil gøre sin lykke et sted hvor man ikke behøver at frygte for sit liv og hvor regeringen rent faktisk passer på sine borgere. Det er lokkemad nok i sig selv.
tilføjet af

Indvandring til Danmark stiger voldsomt pga. SRSF

Hvorfor blive ved med at bruge skattekroner på ældrebyrden?
Afliv alle folkepensionister , så kan regeringen få råd til merimport af kulturberigere , der jo senere bliver stemmekvæg for venstrefløjen , thi de har ikke hjerne til andet.
Det går jo ufatteligt godt i den eu-region der tidligere hed Danmark.
J.Løvkvist
tilføjet af

Du er pinlig HansJoachim

Det undrer mig , at de Danskere der flygtede under 2.Verdenskrig , ikke flygtede til Afrika ?
J.Løvkvist
tilføjet af

To konkurrerende teorier

Hvornår er regeringen begyndt at interessere sig for rene Danskere og Deres ve og vel ?.
J.Løvkvist
tilføjet af

Indvandring til Danmark stiger voldsomt pga. SRSF

Fruppe.
Enig!
tilføjet af

Behøver ikke at være et problem!

Problemet er , at Danmark er Verdens bedste socialkontor for arbejdssky elementer , såre simpelt.
J.Løvkvist
tilføjet af

Indvandring til Danmark stiger voldsomt pga. SRSF

Socialister elsker muslimer. [:X] [:X] [:X]
tilføjet af

Indvandring til Danmark stiger voldsomt pga. SRSF

Nyt røgslør fra regeringen:
http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2013/08/03/195127.htm
Sandheden er, at antallet af familiesammenførte og asylansøgere er steget markant pga. Thorning-regeringens lempelser af udlændingepolitikken.
tilføjet af

Vi må fyre regeringen ved næste valg

det skal blive en udsøgt fornøjelse at sparke de spassere ned af taburetterne🙂
tilføjet af

Vi må fyre regeringen ved næste valg

Ja, men der er desværre lang tid til 2015. SRSF kan udrette megen skade inden da.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.