4tilføjet af

Ingen rettigheder?

Hej
Jeg har desperat brug for noget hjælp og håber, at nogen her kan hjælpe mig. Det hele startede med, at jeg den 9. maj bestilte en bh på nettet. Sælger benytter GLS som transportleverandør og meddeler mig, at den er afsendt den 15. Maj. Jeg venter et par dage, men modtager imidlertid ingen bh. Dog modtager jeg en talebesked på mobilen, hvor en mand siger, at han er fra GLS og har været på min adresse – der var dog ingen hjemme og da der skal kvitteres for bh’en, så har han leveret den til det nærmeste posthus ved spar i Ulfborg. Jeg tager hen på det posthus, som han sagde, at pakken var blevet leveret ved for at hente pakken, men der er ingen pakke. Efterfølgende får jeg at vide, at Post Danmark ikke samarbejder med GLS, så pakken kan ikke være leveret på posthuset. Jeg skriver da til sælger og spørger efter den udeblevne bh. Sælger siger, at han har fået en besked fra GLS om at pakken er leveret på min adresse og der er endda blevet kvitteret for den. Sælger sender en mail med en vedhæftet ”eunderskrift”, hvor min adresse står på og der står da også en underskrift – det er bare ikke min eller nogen andre jeg kender. Sælger fralægger sig et hvert ansvar for om pakken er kommet frem og siger, at jeg skal kontakte GLS. Jeg har prøvet at kontakte GLS, men har ikke haft held af det. Hvad er det lige jeg skal gøre eller kan gøre? Hvad er mine rettigheder? Jeg har på intet tidspunkt skrevet under på noget og kender ikke nogen ved det navn, der står på den kvittering sælger har sendt mig via mail. Jeg har betalt for bh’en, men har aldrig set den. kan det virkelig passe, at jeg intet kan gøre? Ingen på min adresse har kvitteret. Kan jeg ikke kræve at få mine penge – enten af sælger eller GLS?
tilføjet af

Det er det sædvanlige stunt med GLS

Du er ikke den første, de laver det stunt med, men ved du hvad; ring på deres "salgsnummer" den telefon tager de 76 33 11 64. og hvis du er rigtig fræk, så beder du om at tale med Erik Lohmand han er direktør, men af blækspruttypen, så han har fingrene i alt. Bed ham undersøge sagen.
Ser du GLS opererer på den måde at det er selvstændige vognmænd der kører for dem og de er hårdt pressede og derfor snyder de, hvor de kan.
Kom tilbage og fortæl, hvad du fik ud af opringningen. Giver den ikke resultat, skal jeg hjælpe dig yderligere, hvis jeg kan - og det tror jeg, jeg kan.
tilføjet af

Du skal kontakte Gls igen

Problemet er hos dem. De har udleveret en pakke som var til dig til nogle andre mennesker. Lyder som om de har afleveret den på en forkert adresse og de har måske bare skrevet under. Gls skal kontaktes og finde frem til det bud der har haft pakken med så man kan få en forklaring på hvem den er udleveret til.
tilføjet af

Brug post danmark næste gang

Kun et rigtigt postfirma her i landet og det er Postdanmark.......
tilføjet af

Gys du er skarp.

Ring du til firmaet og fortæl dem det. 😃😃
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.