Kvickly og Elgiganten problemer...
Jeg skulle ha' en ny computer. Ikke noget prangende, men alligevel noget med lidt hastighed, 512 RAM, stor harddisk og et grafikkort ( 128 mb kunne gøre det). Jeg hoppede på medlemstilbuddet fra Kvickly ( Coop ). Billig og kunne bruges til mit formål. Da jeg ville lægge software på, gik den ned. Talte med supporten, som sagde jeg skulle skifte et kabel fra CD-Rom drev til bundkort. De sendte kablet til mig, jeg skiftede det, men computeren virkede stadig ikke. Jeg fik pengene tilbage efter en del diskution med hovedkontoret, da jeg ikke havde lyst til at vente over 14 dage på at den blev sendt til reparation. Jeg havde jo endnu ikke haft glæde af den...
Gik i Elgiganten ( fordi den ligger 5 min. fra Kvickly) og prøvede lykken. Fandt en god computer og købte den med klargøring, for at være sikker på den virkede ordentligt. Jeg fik den torsdag aften og fredag gik den død. Jeg kunne vælge mellem at få den sendt til reparation ( der kunne gå op til 21 dage ) eller få pengene tilbage.
Det er vist ikke meningen at jeg skal ha' en ny computer ;-) - men den gamle fungerer "lige pludseligt" også fint nok ;-)
Gik i Elgiganten ( fordi den ligger 5 min. fra Kvickly) og prøvede lykken. Fandt en god computer og købte den med klargøring, for at være sikker på den virkede ordentligt. Jeg fik den torsdag aften og fredag gik den død. Jeg kunne vælge mellem at få den sendt til reparation ( der kunne gå op til 21 dage ) eller få pengene tilbage.
Det er vist ikke meningen at jeg skal ha' en ny computer ;-) - men den gamle fungerer "lige pludseligt" også fint nok ;-)