Magen til dårlig betjening ... Er måløs!!
For et par dage siden var jeg og min veninde på en lille hyggetur i Rosengård centeret og for at slutte den dejlige dag af, vælger vi at tage ind på Torvestuen som er en slags Restaurant .. Anyway vi kommer op til kassen (Min veninde vælger så at betale med dankort da hun ikke lige har nogen kontanter på sig, men deres kortmaskine virker åbenbart ikke for den vil ikke tage imod hendes kort og det skal lige siges hun bruger 2 forskellige kort men begge bliver afvist)
Jeg tilbyder så at betale for hende og siger højt og tydeligt til ekspidienten at jeg betaler for begge retter det bliver omkring 80 kr og jeg giver hende 200kr og regner selvfølgelig med at hun har slået begge retter ind på kasseapperatet - Men nej..
Ekspedienten bliver faktisk meget ubehagelig og kigger på mig og siger det bliver 65 kr hvor jeg så siger at jeg da har betalt .. hvor på hun så svare nej kun for den ene og kigger på mig som om det er mig der er en kæmpe idiot .. Nåmen jeg vælger ikke at sige noget og betaler så de 65 kr .. hvor på hun bagefter siger .. at de ikke skrev begge menuer ud på samme bon så det var da en selvfølge man betalte det enkeltvis .. Jeg tænker WHAT? - Når jeg sagde til hende at jeg betaler for begge retter så er det vel ikke så svært at slå det ind på kasseapperatet?
Da jeg kommer hjem, og kigger på bonen og regner efter viser det sig også hun har givet mig 14 kr for lidt tilbage - Det er ikke fordi 14 kr er noget at gøre vrølv over, men det jeg er utilfreds med var den behandling min veninde og jeg fik derinde fra .. det var virkelig ubehageligt!
Det har ihvertfald gjort sådan, at jeg eller min veninde aldrig sætter vores ben der inde igen og vi vil heller ikke anbefale det til nogen - Med mindre man gerne vil udsættes for en ringe behandling og dårlig betjening .. 😕
Det kan godt være nogen måske synes jeg overdriver, men det synes jeg faktisk ikke at jeg gør, jeg arbejder selv indefor faget i en tøj butik og jeg ved hvor vigtigt det er at man behandler kunderne ordentlig og med et smil, for ellers så gider det ikke handle ved en igen hvilket kun er forståeligt. Jeg synes det er lidt for dårligt at Rosengårdcenteret ikke har en form for hotline hvor man kan ringe ind og klage - For sådan en ekspidient som hende burde få en påtale og hvis ikke det blev bedre måtte hun fyres .. Da hun "skræmmer" kunderne væk - Jeg ved godt det kan være hårdt og stå en hel dag og servicere folk men det skal ikke gå ud over kunderne fordi det er dem du lever af og det er vigtigt at give et godt indtryk!
Ja det var vist bare det jeg havde at sige
fortsat god dag til alle 🙂
Jeg tilbyder så at betale for hende og siger højt og tydeligt til ekspidienten at jeg betaler for begge retter det bliver omkring 80 kr og jeg giver hende 200kr og regner selvfølgelig med at hun har slået begge retter ind på kasseapperatet - Men nej..
Ekspedienten bliver faktisk meget ubehagelig og kigger på mig og siger det bliver 65 kr hvor jeg så siger at jeg da har betalt .. hvor på hun så svare nej kun for den ene og kigger på mig som om det er mig der er en kæmpe idiot .. Nåmen jeg vælger ikke at sige noget og betaler så de 65 kr .. hvor på hun bagefter siger .. at de ikke skrev begge menuer ud på samme bon så det var da en selvfølge man betalte det enkeltvis .. Jeg tænker WHAT? - Når jeg sagde til hende at jeg betaler for begge retter så er det vel ikke så svært at slå det ind på kasseapperatet?
Da jeg kommer hjem, og kigger på bonen og regner efter viser det sig også hun har givet mig 14 kr for lidt tilbage - Det er ikke fordi 14 kr er noget at gøre vrølv over, men det jeg er utilfreds med var den behandling min veninde og jeg fik derinde fra .. det var virkelig ubehageligt!
Det har ihvertfald gjort sådan, at jeg eller min veninde aldrig sætter vores ben der inde igen og vi vil heller ikke anbefale det til nogen - Med mindre man gerne vil udsættes for en ringe behandling og dårlig betjening .. 😕
Det kan godt være nogen måske synes jeg overdriver, men det synes jeg faktisk ikke at jeg gør, jeg arbejder selv indefor faget i en tøj butik og jeg ved hvor vigtigt det er at man behandler kunderne ordentlig og med et smil, for ellers så gider det ikke handle ved en igen hvilket kun er forståeligt. Jeg synes det er lidt for dårligt at Rosengårdcenteret ikke har en form for hotline hvor man kan ringe ind og klage - For sådan en ekspidient som hende burde få en påtale og hvis ikke det blev bedre måtte hun fyres .. Da hun "skræmmer" kunderne væk - Jeg ved godt det kan være hårdt og stå en hel dag og servicere folk men det skal ikke gå ud over kunderne fordi det er dem du lever af og det er vigtigt at give et godt indtryk!
Ja det var vist bare det jeg havde at sige
fortsat god dag til alle 🙂