Er for uproduktive! Hver eneste gang man har brug for en serviceydelse fra det off.
tager det syv lange&syv brede😮 Jeg mener at regeringen&folketinget i meget nær
fremtid, bliver nødt til gennemgribende at "renovere" det off.system, så det kommer
til at fungere effektivt, og ikke som i dag hvor det bare sejler rundt😖
tilføjet af Romkuglen
Der skal selvfølgelig stå:
Offentligt ansatte.
tilføjet af som skrevet
er de offentlig ansat, hvilket betyder magt
og ligegyldighed.
personer der ofte ringer til kommunen er på venteliste nr. 14 i mindst 6 timer, fordi kommunen har blokeret deres nummer, så de ikke kan ringe og klage, eller søge om hjælp.
vi har her i landet, som i mange andre lande offentlige ansatte, det betyder i praktis, at de personer ikke har viljen eller evnen til at arbejde i det private.
desuden har de aftalte sygedage, og skræk og ve for den der ved en fejltagelse møder op, på en ekstra fridag.
ingen ud over de som virkelig arbejder, SOSU og vejmænd, har mere end 28 timers arbejde om ugen, og de kan til enhver tid sige, at de har været til møde hos en klient.
alle almindelige private lønmodtagere må tage kursus i deres fritid, men de offentlig ansatte får det hele serveret med en guldske i arbejdstiden, hvilket igen viser, at de ikke kan ansættes i det private.
syge og handicappede må møde op på det offentlige kontor uden aftale, og så kan de vente til de er dækket af spindelvæv, ingen byder dem kaffe, eller et stykke tørt brød, de er kun til ulejlighed for systemet.
alle ved at de fiser hjem før arbejdstiden ophører, men så tænker frøken klokken, ohhh, de har glemt at stemple ud, altså har de været på kontoret hele dagen, og med ny løn betyder det så, at de på 28 timer, tjener mere end den stakkels fyr der skal samle deres affald.
tilføjet af eriksen
jamen det er da
fordi de er alt for mange ansatte derinde. [:|]
tilføjet af oh herre jeramias
enkefru møller, søger ikke køller, men lidt
varmehjælp, men hendes telefon er blokeret på komunekontoret, og hun kan næsten ikke se at skrive, for de har også nægtet hjælp til briller, da hun har lejet en grund af kommunen til hendes kolonihavehus.
altså må enkefruen være formuende, en fed fis, og et los i røven, det er alt de kommunale kan ofre, tænk hvilket arbejde det er at slå hendes person nummer op i systemet.
en dag ville jeg holde fis på kommunekontoret, så jeg mødte op med kæmpestore buketter, og betjentene var så venlige og smilende, og hjalp med at få buketterne ind fra min ulovlige parkerede bil.
kort tid efter kom den lokale murermester som havde bygget mit hus, og chanpagne proppen røg ind i fadeburet hos det sure ribs som skulle udbetale bistands kroner.
murermesteren tog buketten med hjem til konen, og ribset ringede efter vagten, da hendes vaginale tryk på stolen var blevet bestøvet af champagneproppen.
tilføjet af Ladybird
Ærgeligt du har den oplevelse af off, ansatte
Kære Romkuglen
Kan godt forstå hvis du er ærgelig over ikke at kunne komme igennem med dine forespg. til det offentlige. "systemet" er under "renovering" - der sker hele tiden nye tiltag for, at tilpasse sagsbehandlingstider, ydelser mv. efter lovgivningen samt borgernes ønsker til samme.
Jeg vil foreslå, at du starter en dialog med borgerservice eller lign. i den kommune som du bor i. Hvis ikke du som borger henvender dig ved kommunen eller andre offentlige myndigheder ikke, at der er borgere som føler, at de ikke kan få hjælpe/svar.
Dialog - uanset hvornår i livet vi har brug for hjælp fra andre - er nøglen til en fælles løsning.
Som du nok kan gætte så er jeg selv offentligt ansat og jeg oplever desværre ofte, at når der ikke er kommunikation og dialog så går tingene skævt.
Så min anbefaling lyder - tag skeen i den anden hånd og gå i dialog.
Håber du får en bedre oplevelse når du næste gang henvender dig. Husk der skal 2 til en god samtale.
Hilsen
Ladybird
tilføjet af Holger
Ja, en henvendelse bliver gearet ned
til at tage mindst 3 uger, selv om den måske kunne klares på en halv time.