1tilføjet af

Post Danmarks kundeservice

Forleden dag kommer der en pakke til mig; og da jeg ikke er hjemme skal jeg så afhente den på det lokale posthus. Fint nok, kommer jævnligt forbi posthuset så jeg tage med hjem en af dagene, tænkte jeg så. I går får jeg så endnu en pakke; og endnu en gang er jeg ikke hjemme. Men nu skal pakken pludselig hentes i en Døgnpost, som ligger et helt andet sted i området.
Nu prøver jeg så at ringe til PostDanmark for at få en ordning som alt posten kan hentes det samme sted – men nej, det er op til det enkelte postbud at afgøre hvor posten skal afhentes, siger PostDanmarks kundeservice. Det vil sige at jeg nu skal både på posthuset og derefter i døgnposten, som jo selvfølgelig ikke ligger på samme adresse. Da jeg så spørger om man ikke kan sikre sig at tingene kun bliver sendt et sted hen, får jeg at vide at det kan man ikke håndtere, men jeg kan tilmelde mig Døgnposten, så bliver min post sendt direkte til døgnboksen.
Og så spørger jeg bare om hvor forskellen er –man kan godt håndtere at folks ønsker om aflevering i døgnposten, men at fravælge ordningen kan man ikke og man kan nu risikere at noget af ens post ryger på posthuset mens resten skal hentes et andet sted i byen. Det kan man da kalde PostDanmark kundeservice
tilføjet af

Kunde-hvad-for-noget?

Det er meget længe siden de var på charmekursus - og det spores.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.