8tilføjet af

Sind er totalt ligeglade men os tilsyndeladende

Jeg er en 28årig mand som har haft store psykiske problemer stort set hele mit liv. Og i dag var ikke nogen undtagelse jeg ringede til jer og fik et nummer 66 12 39 90 som skulle være jeres psykologiske rådgivnings telefon i odense jeg ringede til nummert og fik en oversmart engelske talende telefonsvare i røret der sage "Hello leave a message after the bib" det er jo lige det man har brug for når man er i krise.. Jeg må sige jeg er skuffet man man er i krise og ringer til et nummer hvor man bare kan komme af med sine tanker og hvad for man ingen ting ingen hjælp, tvært imod en hån mod en og ja jeg kan så se hvor lidt menesker er værd i dag!!
Man for hvad man betaler for i dette land.. Tak for det...
tilføjet af

Du må åbne dig!

Det er en overvindelse. Men folk ved jo ikke, hvordan du har det, hvis du ikke fortæller det.
Nogle vil vise sympati og solidaritet, når du behøver det. Andre har ikke samme indstilling.
Men du må bære nogle skuffelser for at finde gevinsten. Der findes gode mennesker.
tilføjet af

Forkert nummer?

Kunne man forestille sig at du har ringet forkert? Prøvede du at ringe op igen for at være sikker på det var det rigtige nummer?
tilføjet af

www.sind.dk

SIND er en meget stor forening , og enormt mange hjælpe muligheder.
Der er lokalforeninger med mange aktiviteter.
Det skulle ikke være helt umuligt at finde hjælp.
Når man er medlem , kender man mange muligheder for at få hjælp.
Jeg er medlem.
tilføjet af

synd det må jeg sige!!!!!

En kedelig oplevelse,så mangler de bare og sige til dig:Tag dig sammen.Groteskt!
Der findes folk,som har overskud til at LYTTE
pøj-pøj.
tilføjet af

Behandling?

Jeg forstår dit problem...det er nedtur uden lige!
Der går jo en proces forud for at finde telefonnummeret frem, sætte sig hen til telefonen, tage mod til sig og sætte sig op til at nu skal der være kontakt...i den situation at blive mødt med en telefonsvarer er ualmindelig antiklimaks.
Jeg synes det må være et problem SIND må være bedre til at tage sig af...de sender forkerte oplysninger ud i verden, hvis modtagerne af deres budskaber opfatter at de har psykologrådgivning døgnet rundt...DERES oplysninger og signaler skal være mere klare og entydige....
Men du skal også spørge dig selv...om du tror, at en oraginsation har bedre mulighed for at behandle dig end de behandlere der ikke laver andet. En rådgivning i en organisation kan højst give dig råd om hvor du kan henvende dig videre....
Hvis du er ude efter forskellige og ANDRE råd end det SIND kan give dig (som for langt det meste handler om henvisning til det etablerede system)...så skal du kigge dig om efter, hvad der er af andre muligheder for at få råd.
Her er et søgeresultat...der er nok nogle muligheder http://www.google.dk/search?hl=da&q=alternativ+behandling&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=
Mit råd er bare at sørge for at sundshedministeriet har en eller anden form for tilsyn med dem du henvender dig til...så du ikke udsætter dig selv for kvaklsalveri. Vi har vel reelt ikke andre muligheder for at beskytte os imod det.....
tilføjet af

Du skal

jo ringe når telefonen er åben.
tilføjet af

Jeg ringe flere gange

Og ringede tilbage til hovedekontoret og fik et nummer til det sted hvor rådgiverene sidder og her var der ikke nogen svare på! Jeg kom direkte igennem, Han fortalte mig det var en fejl at den svare, var sat til den besked men var ud over dette ikke særlig venlig, Men svaren har været på denne besked længe! Jeg prøvede også at ringe i sidste uge og samme svar, SÅ der må ikke være mange der prøver at ringe, på det nummer, eller også bliver de alle afskrækket, af det noget mærkelige svar man møder.
tilføjet af

Der skulle stå 1225 og ikke 1255

Der skulle stå 1225 og ikke 1255
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.