77tilføjet af

Træt af NETTO!

Ved ikke med dig men jeg er efterhånden blevet så træt af Netto og deres såkaldte fantastiske tilbud at jeg nu handler i andre butikker, for har Netto deres reklamevarer hjemme NEJ!
Og der findes ikke undskyldninger nok fra de ansattes side. Men det er sikkert dem selv der køber de udvalgte tilbudsvarer.
Har prøvet at være der når butikken åbner dørene for dagens salg bare for at sikre mig en god vare til en ”drømmepris”.
Glem det Netto der findes heldigvis andre butikker der i modsætning til jer HAR deres tilbud på lager.

VH. dln
tilføjet af

Ikke kun Netto

mange andre har heller aldrig de tilbud man løber efter - og hvis de har, så er det selvfølgelig i et meget begrænset antal, så bliver de solgt allerede om søndagen, hvis pågældende forretning har søndagsåbent!??
Det eneste sted jeg har oplevet, at butikken respekterer "mandagstilbud" er Netto i Tølløse, (jeg handler på hele Sjælland + KBH) de har/har haft fed plastic over varerne indtil mandag morgen!
Men generelt får man den opfattelse, at tilbud kun skal lokke kunder til - ikke købes. For så køber vi jo nok noget andet...
tilføjet af

Jamen stakkels dig

Bli.r dog hjemme idag.
Klag til ombudsmand.
Eller klag videre om alt som du plejer her på solen.
Men det er nu sjovt alligevel )
tilføjet af

Helt enig deres slagtilbud findes ikke

Netto gider jeg ikke mere.
tilføjet af

Jeg gider heller ikke Netto mere

Du har fuldstændig ret så drop lortet!!
tilføjet af

Butikschefen fortalte varen

desværre var udsolgt. Sandheden var, at den var på lager, og først dagen efter kom op i butikken, hvor jeg så købte den. Personalet er gennemgående uvidende om ting, der reklameres med. Hvis du kommer tidligt, er kød- og mejerivarer m.v. endnu ikke kommet på hylderne, kommer du sent er udvalget begrænset. Trods alt lægger jeg de fleste penge hos NETTO.
tilføjet af

Forventninger

Det lyder som om du er blevet skuffet mange gange...
Når jeg går i fakta eller netto forventer jeg ikke ret meget... Til engæld betaler jeg heller ikke ret meget!!
Hvis jeg vil have supervarer, og være sikker på at de har de varer jeg skal bruge, så går jeg i kvickley eller føtex! Der er jeg næsten altid sikker på at de har hvad jeg skal bruge. Til gengæld koster det de par kroner mere.
Nu får jeg ikkke reklamer, så det kan da godt være derfor jeg ikke bliver så skuffet over manglende gode tilbud...
Mis
tilføjet af

du er bare uheldig

er ganske tilfreds med de Nettoer jeg bruger men kommer altså også meget an på butikschefen i de pågældende butikker om de bestiller nok hjem og de ansatte men syns også de tit har deres gode tilbud et par dage før tilbudsavisen kommer på lager smid et bev i deres postkasse og klag direkte til dem
tilføjet af

tilbud er vidst kun til for at lokke kunder til

Det er ikke kun i netto der findes et tilbudsproblem. I bilka er de også rigtig gode til at lokke folk til butikken,og man ser meget frem til at få en god vare til billige penge, men gang på gang må man tage tomhændet hjem. Vi har handlet i bilka i mange år, men nu er det slut!vi kører trods alt 25km for at handle i bilka. De forskellige forretninger kunne godt tænke sig lidt mere om, man føler sig jo snydt, og det er jo ikke lige på den måde de får kunder på.
tilføjet af

Du reagerer som Netto selv gør ;)

når Netto køber ind så vil de købe ind til en billig pris og bliver skuffede, når der er udsolgt.
Netto står i samme situation nu. De kan ikke få alle de drømmemedarbejdere de gerne vil have, unge mænd og kvinder der ikke kan finde andet arbejde og derfor er nød til at blive i Netto.
De er desværre udsolgte, da andre virksomheder vil give en højere pris, og så bliver de nettobestyrere som jeg har hørt om eller snakket med skuffede.
Handl i Irma eller Iso, de har varerne, bare til en helt anden pris ;)
Bortset fra det, så er tyskerkæden Aldi ´Danmarks billigste kæde sammen med Lidl. Forståeligt, hvis man ikke har lyst til at handle der, men de er 15-20% billigere end Netto.
tilføjet af

Kommer an på forretningens størrelse

Men du har da ret et langt stykke hen ad vejen, for i de mindre butikker købte vi selv tilbudsvarene.
tilføjet af

Rig Netto,Fattig Netto

Jeg er generel glad for Nettto, men jeg har lagt mærke til at i de rige områder er der andre udvalg og mere rent og mere service, kan det passe? håber det ikke, lol
tilføjet af

Jeg er også træt af

vores Nettobutik her i min by. Oplever også af og til, at varerne er udsolgte. Men det værste er dog, at der er meget rodet og beskidt. Deres grøntsager er tit rådne, og pålægsprodukter er overskredet sidste salgsdato, manglende prismærkning og for lidt ansatte. Jeg tror desværre ikke det er de ansattes skyld det hele, da jeg ikke tror de kan nå, at gøre rent og rydde op, og sørge for at butikkens varer overholder salgsdatoen. Jeg mener det er Dansk Supermarkeds skyld. De burde ansætte flere kassedamer og personale til vareropfyldning, datokontrol og rengøring og oprydning i butikken.
I oktober måned startede der en Lidl butik lige ved siden af vores Netto. I Lidl er der meget renere og styr på tingene. Siden Lidl startede har jeg bemærket at vores Netto er blevet mere rodet og varerne ikke er så hurtigt udsolgte. Så jeg tror de har mistet kunder, og flere går i Lidl.
I vores by er vi: Fakta, Netto, Aldi, Lidl, Kvickly, Super Best, Løvbjerg og Kwik Spar, så der er en masse gode tilbud. Men Netto skal til at tage sig sammen.
tilføjet af

Generelt for Dansk Supermarked

Som Jyllands Posten flere gange har dokumenteret, gælder dette lokkemad for de fleste af de A.P. Møller ejede butikker, under Dansk Supermarkeds ejerskab.
Det være sig Bilka, Føtex og i særdeleshed Netto.
Det er på grænsen til falsk markedsføring, og kan bedst sammenlignes med, når Statoil tilbyder benzin til 2 kroner literen - vel at mærke, når der er udsolgt !!!
tilføjet af

Nej tak til Dansk Supervarer og Mr.Kensey

Ih hvor har I ret Dansk Supermarkskæderne er under al kritik når det gælder kundeetikken og servicen. Da jeg engang for første gang trådte ind over trinet til Bilka i Hundige blev jeg mødt af en vagtperson som påstod at jeg havde taget af varene uden at betalt selv om det var første gang og også sidste gang jeg besøgte denne forbryder forretning.
Har man fået en tilbudsavis eller se en vare i kædernes butikker til nedsat pris kan man være forvisset om at tilbudet kun gælder til man stå ved kassen og skal betale så er prisen sat op.
Nej tak til DSM-kæderne Bilka og Netto gå i Føtex eller bedre en Coop forretning her er der service. Man kan jo også før gå i ISO og Irma de har også flere vare hvis de da ikke er udsolgt men så har de også set efter i der baglokale før de svarer.
de bedste nytårs hilsner til jeg som skrev fra hedepigen.
tilføjet af

Netto

Du har ret Nettos indkøbere er Danmarksmestre i DÅRLIGT KØBMANDSSKAB!!!!!!!!
tilføjet af

OK med Netto

Jeg har nu kun oplevet god service og udbud af varer i Netto, men selvfølgelig kan også de rende tør for varer. Jeg oplever nu mest, at det er i9 de butikker, som ligger i tætbefolkede områder. Tager du en tur til Grenå, så er der rig mulighed for at få en lattémixer, som ellers er udsolgt på Østerbro, så al kritikken kan jeg ikke være 100 enig i.
Godt nytår - og forhåbentlig flere varer i fremtiden - Zula
tilføjet af

Jeg er ganske enig!!

- Og derfor læser jeg aldrig tilbudsavisen fra Netto. Det med gode tilbud på konkrete ting, det er absolut ikke Netto stærke side - i hvert fald ikke i praksis.
Til gengæld synes jeg, at Netto i øvrigt er glimrende som daglivarerbutik.
tilføjet af

Kun basisvarer i Netto

.. resten kan man ikke regne med. Man bliver nødt til at starte i Netto og slutte af i f. eks. COOP.
Til gengælde sparer men 15-20% på basisvarerne.
tilføjet af

Til din orientering

bare lige til din orientering er Føtex også en del af Dansk Supermarked.
tilføjet af

Netto snyder!

Hejsa,
jeg har også været ude for det samme. indtil jeg fandt ud at de "hylder op" om søndagen.. Så de tilbud der gælder fra mandag bliver sat til salg allerede fra søndag.. så tro da POKKER at man er for sent på den efter arbejde om mandagen....
Og så tror jeg at du har ret.. de ansatte hamstrer de gode tilbud. har af og til set ansatte med f. eks. fede tørklæder, der er udsolgt allerede om mandagen.. såe.. Svineri!
tilføjet af

Det er ikke Netto der styrer showet...

Der er en vis politik indefor for meget Netto må sælger og hvor meget hver enkelte butik får af varen, så derfor er det efter min mening forkert at kritisere Netto for denne ting.
Netto skal selvfølgelig gøre opmærksom på om det er et begrænset parti de har og det gør Netto i de fleste gange...
tilføjet af

også en der er træt

Jeg er ganske enig i at de reklamere tit for noget de ikk har alligevel og personalets standard svar er er den ikk nede i hylderne (som er nogle store rode hylder tit uden ordenltlig prismærkning) så må den være udsolgt :o/
Jeg syntes også det er for surt at handle i en butik hvor det hele er smidt i forskellige rodekurve så ikk engang personalet kan råde om hvor man skal kigge.
Godt nytår fra en der handler i aldi og rema
tilføjet af

SLAP DOG AF

Hør lige her.
Jeg har været ansat i Netto i 5 år, og ja . jeg vil give jer ret i at det er træls med den begrænsede mængde af de fantastiske tilbud. Men det er det skam også for os ansatte. I kunder klager og skælder ud, som om vi kan gøre for varene ikke er det. indkøb i netto bestiller hjem hvad de kan få. Så vi ansatte kommer skam ikke med undskyldninger - vi står bare uskyldige. så ha lidt tålmodighed - det er en discountbutik. Hvis i vil have bedre varer og et store parti så ta i føtex evt. og betal det dobbelte for dem.
tilføjet af

Slap da lige af...

Er det tilbud på madvarer vil jeg ikke helt give dig ret. Har sjældent oplevet de ikke havde det jeg skulle ha. Kommer man sent på eftermiddagen, er man jo selv ude om at der ikke er mere eks.skummetmælk. Mht ikke spiselige spot-varer troede jeg alle der handler i Netto vidste at man bør komme mandag morgen eller helst søndag hvis der er søndagsåbent. Men det er ikke altid det er fremme søndag. Men så stort et problem er det vel heller ikke.... Har de noget spændende jeg er interesseret i kigger jeg da efter det, men har de ikke flere så overlever jeg da det- så slap lige af!!!
tilføjet af

Uheldig.. det er det eneste.

Nu har jeg tilfældigvis arbejdet i en netto i to år, og kender udemærket de typer det brokker sig over der aldrig er nogle tilbudsvare tilbage når de kommer, eller selv hvis de står der til åbningstid. Og det kan simpelt forklares! Hvis vi netto medarbejdere sætter mandags tilbuds vare ind en søndag eftermiddag, og når mange folk handler på en søndag hamstre de det hele. Og der er intet vi kan gøre. For hvis vi først sætter varene ud i butikken på selve dagen kan det bare ikke nåes at få alt ud, også brokker folk sig også over at de ikke kan finde noget. Så lige meget hvad man gør kan man bare ikke tilfredsstille alle mennesker! Folk som arbejder i Netto er altså også mennesker og de prøver altså så godt de kan, men det er nu svære til tider at holde humøret højt når folk altid brokker sig!
tilføjet af

owz fakta,føtex,bil-ka...

og hovrfor...
i civileseret land har vi regler mod disse ting..
men ikke i danmark...
i e r idioter...fordi i forstår ikke a t jere s politikere e r kun en del af ILLUMINATI...
DANMARK er illuminati monarki!- og dk illuminati elit styrer her...
tilføjet af

Flere ansatte...

Flere ansatte betyder højere priser.. Og nej det er ikke de ansattes skyld så ret vreden imod de rette
tilføjet af

Hørt hørt

Kan godt forstå din frustrationer når folk lader deres gjalde gå ud over de forkerte...
tilføjet af

Pjattet med Netto

Ja selvfølgelig er det irriterende når varerne er udsolgt, men sådan er det jo i lavprisbutikker. For lidt ansatte og for lidt tid til at tingene er i orden. Dog synes jeg Netto er en fantastisk butik, sådan lidt a la Alladins hule.. Når priserne er så lave som de er må man også forvente det hele ikke ligger snorelige på hylderne. Desuden er jeg langt størrere fan af at støtte de danske supermarkedskæder fremfor de tyske (Aldi og Lidl)
tilføjet af

Ydest sjældent de har deres kampagnetilbud

Kan kun være rørende enig.
tilføjet af

Min Netto...

Min lokale Netto er nu fuld af meget unge ansatte.
Fortæller man dem at der nu ikke er flere indkøbsvogne ved indgangen (der er en BAG huset til billisterne) , får man et surt svar.
Fortæller man at der er en varer der er meget gammel - får man et surt svar...
Spørger man hvor de nu har stillet sukkeret - får man et surt svar...
Hvis man siger man ikke kan få fat i kartoflerne fordi de har stillet 2 pallebure med bananer foran - får man et surt svar...
Kommer man for at få "slagtilbuddene" den dag de åbner - er de solgt, fordi folk købte dem dagen før da de blev sat op !
Jo jo, jeg handler i Føtex nu - der smiler de !
Det koster mig lidt mere - men jeg er en glad kunde.
-og jeg vil så gerne komme smilende hjem !
tilføjet af

Svar fra Salgsleder i Netto

Dit indlæg tyder tydeligvis på uvidenhed omkring Nettos princip og hvordan Netto køres som forretning og virksomhed.
Det er selvfølgelig beklageligt, at du har indtryk af, at "spot-varerne" aldrig er at finde på hylderne.
Grunde til at varerne ikke kan være at finde:
- Vareren er salgbar fra søndag af, du kan derfor misse tilbudet, hvis du står foran døren mandag ved åbningstid.
- Vareren er kun leveret i et begrænset oplag.
Desuden står der på din udleverede reklame folder: DER TAGES FORBEHOLD FOR EVENTUELT UDSOLGTE VARER!
- Grundet menneskelige fejl leveres nogle "spot-varer" nogle gange ikke til alle butikker. Dette kan skyldes fejl i fordelingen af vareren.
Dit argument for, at det skulle være medarbejderne, der køber varerne holder ikke.
Nettos interne regler siger, at det ikke er tilladt for en medarbejder at købe speciele spotvarer, før vareren er salgbar.
Jeg arbejder selv i en Netto som salgsleder.
Jeg oplever som du også, at vi er udgåede for spot-varer. Dette er beklageligt, men ligefrem at dømme Netto til den værste butik i DK er at skyde gråspurve med kanoner.
Netto er danskernes fortrukne supermarked (bevist via flere undersøgelser).
Hvad endten du vil det eller ej, så kører Dansk Supermarked (indehaver af Netto) med stort overskud.
Alene den butik jeg er i, laver omkring min. 300000 DKr i overskud HVER måned.
Du skal ikke komme og fortælle mig at du ikke bliver udsat for samme oplevelser i andre supermarkeder (at vare ikke er på hylderne).
Personligt mener jeg, at det er dit eget valg, når det angår, hvilket sted, du vil lægge dine penge. Men hvis du vil sparer penge, så er Netto det sikre valg!
tilføjet af

Generaliserende og TYNDT!

Hvad er det for en snærpet og generaliserende holdning at komme med.
Netto har lige så god service som andre steder.
Hvis medarbejderne har været stressede, så kan man let blive irriteret over, at du ikke lige kunne bruge dine øjne og "spotte" det kæmpe skilt: S U K K E R !
tilføjet af

Det er vel bare generelt

for tilbudsjægere:
you win some and you loose some..
Du kan sgu ikke være heldig hver gang.
tilføjet af

Vrøvl

Netto udvikler flere fremragende medarbejdere.
Nettos medarbejdere er mennesker, der er rede til at gøre en ekstra indsats, der kan tage fat og ikke mindste holde overblik og fokus i pressede situationer.
For at tage et eks.
Nettos medarberdere skander flere varer pr sek gennemsnitlig end Kvickly og andre butikker.
Simpelthen fordi de er nød til at arbejde hurtigere grundet mindre personale.
Dit indlæg tyder helt sikkert på UVIDENHED!!
Man kender ikke Netto, før man selv har arbejdet der!!!
tilføjet af

godt nok

Netto (DS) kører med bøder hvis leverandøren ikke leverer til tiden, og her taler vi om timer, Netto forlanger at 80% af tilbuddene er solgt inden torsdag, ellers er der igen ballade. Netto forsøger i videst mulig omfang at få mærkevarer der normalt ikke sælges i DK, som tilbud.
Netto (DS)finder hurtig ud af om en mærkevare sælges, og får så lavet deres eget mærke.
Netto er da udmærket, hvis man skal handle, det Netto har, for, som de reklamerer med, at lave en huskeseddel, er da helt umulig, hvis man ønsker varerne.Jeg er bare lidt undrene over at nogen er kommet i kontakt med en kompetent medarbejder, det er aldrig lykkes for mig.
Hatten af for DS, de er dygtige, og så har de netto lønninger.
tilføjet af

AP møller

Nu er Dansk supermarked så ikke ejet af A.P Møller, han er rigtig nok medejer på det økonomiske plan, men har intet med driften eller lign at gøre, skød bare penge i projektet i tidens morgen, for at Herman Salling kunne få gang i sine forretninger.
Så inden man spreder guldkorn omkring sig, burde man måske sætte sig ind i tingene, og ikke bare gribe en kontekst ud af det blå, men nej i det smålige danmark vil alt der har med A.P Møller at gøre være dårligt, for det da for dårligt en mand har så mange penge - fuck jante loven, hvis andre i landet var så dygtige til deres erhverv, så ville det se lyst ud for danmark.
Og mht udsalgs vare, ja så er lille danmark det eneste sted i verden hvor man bliver nød til at sende tilbuds aviser ud i stor stil, for at få den sløve befolkning op af stolene, og lave så store tilbud, det da kun en ekstrem dum person der tror alle vare findes i ubegrænsede mængder, intet findes i ubegrænsede mængder.
Og feks. med vin, hvilket er et klasse eksempel, så er der jo ikke bare en knap man trykker på, og så kommer der lidt mere amarone el. lign, nej det bliver lavet i begrænsede mængder, og man skal som forbruger bare være glad for at disse lidt sjældne vine kommer til landet, til uforskammelige priser, som er langt billigere end hvor de bliver produceret.
Og så det da kedeligt man løber forgæves i ny og næ, men man kan have fået små potioner, man kan have en leverandør der har svigtet, og det sker tit, og hvem er det der arbejder for dem, ja det jo så en stor del af dem der kommer og handler, og brokker sig, så der alle de kommunal ansatte, som vi andre må vente længe på reagere på diverse sager, men det bare regeringens skyld, og der bliver sparet osv.
Sygehusene, vente tid og så videre, ja jeg kunne blive ved.
Man skulle måske kikke lidt indaf, og være glad for den stærke konkurrence der er på detail handlen, som gør at vi som et af de få lande har så stærke tilbud hele tiden, og så være glad når man får et godt køb, og ikke pive sig ihjel, og slet ikke til de ansatte, i 99% af sagerne kan man ikke gøre for det, der er det udefra skaden er sket.
Og hvis man vælger at handle i diverse discount butikker, ja så må man forvente discount, og vil tro dem er syntes det går så dårligt, tog en uge i en discount butik som ansat, nok ville skifte syn på det, det er lorte arbejdsvilkær, der er også beskæret heftigt i personale.
Og den stakkels kassedame man sviner til, sidder i et af landets dårligs betalte jobs, og et af dem med højest sygefravær, det alt for let at svine en til, som sidder i en lille bås, og ikke må forsvare sig, ifølge butikkernes regler om god opførsel.
Man kan jo evt. stemme for der bliver indført en regel, om at indkøbere for diverse kæder, ikke må købe ting hjem, med mindre de kan få en til hvert eneste dansker, for tænk nu hvis en gik forgæves.
Man kunne også gøre som andre lande, hvor man bare betale det varen koster, og sådan er det bare, ikke nogle tilbud pånær i specielle tilfælde, ja det ville ihvertfdald være skønt for de ansatte.
tilføjet af

Iso

Ja, nu lukker Iso godt nok, fordi forbrugerne køber discount istedet for kvalitet, så det op til forbrugerne selv, og desværre ville folk hellere have det billigt, end godt.
Det samme var lige ved at ske for Irma, men de havde et stærkere bagland, som havde midlerne til at vende det.
Så det sgu forbrugerne der i stor stil vælger hvilken type indkøbs muligheder de selv får.
tilføjet af

Jamen ae ae...

Nårh, hvor er det da synd for jer alle sammen at netto og deres medarbejdere ikke lever op til jeres tårnhøje standarder! Seriøst, hvad regner i med? Tror i at vi får løn for at slikke røv på jer, have en til enhver tid top tunet butik med orden og de rigtige ting på hylderne? Svaret er NEJ!!!! Grunden til at butikker som Føtex, Irma, Brugsen, ISO osv. kan have alt parat mandag morgen og på lager, er at der altid er mindst 10 medarbejdere på arbejde ad gangen, tro mig, jeg har arbejdet sådan et sted. Og så får man altså lavet en del når tiden ikke presser i den samme grad. I netto er man så gennemsnitligt en tre-fire stykker på vagt ad gangen, see where i'm going?
Så medarbejderne i ikke-discount forretninger kan bryste sig af at have alting på plads, men de vil aldrig kunne hamle op med en netto medarbejders overblik når der er stresset, samt ikke at forglemme hurtighed. Og det er jo basically det discount går ud på - billige varer, lynhurtigt! Lær det.
tilføjet af

klaphat

Du da godt nok en klaphat.
Tror du virkelig man sidder og skifter prisen fra du tager den, til du kommer til kassen tsk tsk.
Nu har jeg været ansat i samtlige kæder i landet, og alle steder har man pris fejl, det oftest menneskelige fejl, men der er i et større supermarked omkring 20000 vare numre, så det kan jo smutte, og man arbejder intenst indefra de fleste steder, for at komme det til livs.
Men det kan aldrig blive nul.
Og så lige nu du tager DS, så det faktisk i DS det eneste sted jeg har været, hvor der er udviklet værktæjet til at holde det nede, så det ikke sker hele tiden, og som har den laveste fejl procent, og hvor ansatte bliver fyret, hvis de ikke har og får styr på tingene.
Og vagter stopper normalt ikke folk uden grund, kan du have sat en alarm igang, fordi en anden butik ik har fjernet deres alarm mærker, ja så bliver man stoppet.
90% af de alarmer vi har, er vare hvor en anden butik ikke har fjernet alarmerne, eller fået dem deaktivere ordentligt.
Nu er svind og tyveri et kæmpe problem, og så må man være lidt hård og kontant, men man skal altid enten havce set tyveriet, eller alarmen skal gå, før man må reagere som vagt, så der må have været lidt mere i det end bare at træde ind over trinet.
Og så er vagterne ansatte i firmaer, som er hyret bla. til at stå ved Bilka, men ikke ansat af Bilka som sådan.
Og en vagt er jo et menneske, ikke en hel kæde.
Kyper
tilføjet af

netto

det er ikke kun tilbudsvarer man ikke kan finde. der er også total dårlig service derind. deres kasse kø er altis MEGA LAAAAAAAANG. deres personale er aldrig til sted og når man endelig finder en, kigger de enten væk eller ingnorer kunden fuldstændig! De kan heller aldrig svar på ens spørgsmål. jeg hader Netto.
tilføjet af

Sammenmast!

Jeg er træt af at få mast alle mine varer sammen på båndet, har ofte bedt om få stoppet båndet men ingen reaktion. Sidst var mine varer så klemt at de var svære at få fri, så gik der tid med det...
Handler ikke længere i Netto med de lange køer!
tilføjet af

slap dog af...

du skulle da viiidst være blevet under dynen idag...ja...eller alle de dage hvor der udkommer spot tilbudsaviser fra NETTO... har du egentlig tænkt over hvorfor det hedder discount... og hvorfor varene er sååå billige...??? kan det ikke undre dig at f.eks en dåse flåede tomater koster 2.25 kr. mere i BILKA end i NETTO???? du er en at de p.... trælse kunder man for alt i verden ikke ønsker skal komme i ens butik. De ansatte kæmper en kamp... tro mig... for at få dagligdagen til at hænge sammen, netop for kunder som lige netop dig, der kommer for at få de gode tilbud. Tror du at de ansatte står ude bagved og siger til hinanden..."gud hvor jeg håber at der kommer nogle kunder der spør efter tilbudsvarene...det er så fedt når de går forgæves" TÆNK DIG OM EN ANDEN GANG INDEN DU FÅR ET FLIP...eller syntes det er træls at gå forgæves...de ansatte har også et liv og en familie de skal hjem til når dagen er omme, så prøv, for guds skyld at tænke før du taler og vær liiidt mere overbærende..
tilføjet af

Ja - men man skal nok gøre sig klart

at man får, præcis hvad man betaler for. Kvaliteten er afstemt efter prisen hos leverandøren, så mange af varerne er ikke direkte sammenlignelige.
Dernæst er der meget stor forskel fra den ene Netto til den anden. Det være sig lige fra den del af varebeholdningen til spothylderne. I Netto i Randers (Dytmærsken) er samtlige varer i butikken nu, af personalet, udråbt til at være spotvarer, så derfor kan du aldrig føle dig sikker på at præcis den varer du går efter - og så er det ligegyldigt om det er sukker eller ris - findes på hylderne.
Til gengæld var jeg meget glad for Netto på Kertemindevej i Seden. De kan.
Det kan du jo lade gå videre hr. salgsleder.
tilføjet af

HVAD SNAKKER DU OM?

Få dig dog et liv mand!!! Arbejder selv i netto, og det er sjovt at kunder KUN kan se at det er netop denne medarbejder de står overfor at der har skylden!!!!!!!!
Har selv prøvet at blive svinet til pga. manglende varer...
Det er da mere end retfærdigt.... For det er nemlig medarbejderne i netto-butikkerne der bestemmer hvor meget der skal være af den enkelte vare, og må indrømme at jeg blir så varm inden i når vi har udsolgt, og kunderne går forgæves!!!! JA SÅDAN ER DET NEMLIG... SÅ BARE GI den menige medarbejder skylden...
Det er IKKE noget med at det er nettos koncept at købe rest-partier og der derfor ikke altid er ret mange af "spot-varerne"... Nej da...
Ville mange gange give RIGTIGT meget for at møde kunderne udenfor min arbejdstid på deres arbejde... Så skulle de fandme mærke hvordan det er at blive svinet til uden grung og uden at kunne forsvare sig...
Kan kun sige; TÆNK JER LIGE OM NÅR I STÅR OG SKÆLDER ET MENNESKE UD, DER UNDER INGEN OMSTÆNDIGHEDER MÅ SVARER JER IGEN...
FOLK ER UTAKNEMMELIGE!!!!
tilføjet af

Virkelig

er Lidl virkelig 15-20% billigere? Jeg har aldrig været i en Lidl. Der var så meget polemik omkring dem, da de startede op her og jeg skal bevæge mig uden for mine normale "områder" - så derfor.
Og hvad er det så for nogle varer vi taler om? - det er altså helt seriøst det her.
tilføjet af

Det er jo ligegyldigt

Den her tråd er set fra kundevinklen, og det er dem Netto skal leve af. Så lyt og lær.
tilføjet af

sådan en gang

eventyrlig vrøvl, du ved ikke en pind om hvordan det foregår, du er et hul i jorden.
Føtex, Bilka og de fleste andre ikke discount butikker, forlanger at leverandøren stiller med mercher søndag, eller mandag morgen, for at lave udstilling, og fylde butikken op med varer, så alt er i orden når den åbner. Hvis du ikke ved hvad en mercher er, så er det en opfylder der betales af leverandøren, eller sælgeren selv der må udføre arbejdet, og sker dette ikke, findes varen kun på hylden, hvis den findes. DS udnytter industrien til det yderste, og industrien udnytter deres sælger ekstremt, men ok varerne bliver billigere? tror vi.
tilføjet af

du er helt

på niveau med Netto, papegøjer snakker, men mennesker taler.....
tilføjet af

Kvickly lokker med ikke eksisterende tilbud

Det har nu bevirket, at jeg overhovedet ikke gider læse deres tilbudsavis, som de tillader sig at forurene min postkasse med.
Det er sket flere gange, nu spilder de deres annoncekroner på mig og velsagtens også andre.
tilføjet af

der står

ikke nogen ude bagved og taler om kunderne, for der er ikke så mange ansatte at de kan tale sammen, og de kvindelige ansatte jeg har mødt i Netto, er nogle sure ribs, som helt klart er tvunget i arbejde.
tilføjet af

ja og tak

for det. Netto må være sidste udvej før rengøring i Bilka.
tilføjet af

du har RET

Du har helt ret vil jeg sige! Jeg har også lagt mærke til det mange mange gange at det de reklamerer med bare ik er til at få. Det er for dårligt
tilføjet af

Er DU selv så klog mester??

Ved I hvad alle sammen??!
For det første:
I stedet for at svine medarbejderne til, når I handler i Netto, kan I så ikke skrive en mail til dem eller tale med chefen for butikken? Det er ikke SÅ svært vel?
For det andet:
Man skal IKKE kritisere folk for det de laver! Nu er denne kritik rettet mod dig som omtaler netto-medarbejderen som en papegøje. Meget muligt at du er en direktør på den højeste post eller lign, men TÆNK hvor du skulle få mad fra hvis der ikke fandtes butikker?
Jeg tvivler på, at du i dit flotte jakkesæt, kan jage et vildt dyr eller så meget som skyde en ko!
Hvad når du blir gammel? Så blir du også skide sur på hjemmehjælperne fordi de fejler noget pludseligt? For HVEM skulle tørre dig i måsen hvis ikke de gjorde det???
Og du er sikkert en lille mide, som sidder bag skærmen og kun kan udtrykke dig dér, fordi du ikke kan EN SKID i dit virkelige liv, højst sansynligt fordi du lider af impotens eller generthed, er 40 år og stadig ikke gift. Eller måske gift, men MEGET ulykkelig.. SÅ ulukkelig, så du er NØDT til at lade dine aggressioner over dit skod-liv gå ud over butiksmedarbejderen eller buschaufføren!
DU SKULLE SKAMME DIG!
tilføjet af

Lyspunkt

Negative kunder er kedeligt Nogle har det værst med sig selv.Synd for dem.Altid de samme.
Glæden ved at arbejde i Netto, er de positive,glade og smilende, som der heldigvis er flest af.Kunder der forstår at de ansatte ikke kan trylle.Hilsen fra en glad salgsleder.
tilføjet af

Hvem har ikke set frem til et godt tilbud??

Og når man så står der og er en af de første kunder, så er der udsolgt.
Skam jer NETTO!!!!
tilføjet af

min mening

I har ret i, at det er irriterende, at Netto aldrig har det, man ser i avisen... Men! Det er der jo en grund til: tingene er billigere og der er dårlig service!
Hvis I ikke kan tåle mosten, så handel dog et dyrere sted!
tilføjet af

Kære handlende..

Hvor er det både tragisk og samtidig sjovt, og sidde her og lytte til både kunders og ansattes, forskellige forventninger og frustrationer.
Egentlig er alle argumenter nævnt til hudløshed masser af gange i denne debat og alligevel fortsætter de beskyldninger på kryds og tværs.
Jeg har selv været ansat i en Netto i små 2 år efterhånden (startede som 17 årig) og set fra alle sider er der utvivlsomt en del sandhed i alt det skrevne.
Alligevel vil jeg også lige dele mit synspunkt:
Naturligvis er det kedeligt at spotvarerne gang på gang er fraværende selv den første dag de sælges, men med de rutiner, priser og muligheder som netto har nu så ser jeg ingen løsning på dette. Skal varerne altid være tilstede, kræver det større lagerkapacitet, flere medarbejdere etc. som naturligvis resulterer i stigende priser. Så er vi tilbage ved føtex og Super-brugsen igen. Det samme gælder så vidt for de lange køer. Husk at netto er et koncept, med billige (og langt det meste af tiden gode) varer blandet med lave omkostninger, såsom få ansatte og stort tidspres.
Man er naturligvis heller ikke en sur bare fordi man er ansat i Netto. Selvom nogen måske tror det, så foregår Netto's jobsamtaler altså ikke ved rekruttering direkte fra gaden. Grunden til os ansattes til tider lidt gnavne humør, skyldes de lige så gnavne kunder, der gentagne gange i løbet af en 10 timers vagt har spurgt om det samme, snerret af en eller beskyldt en for manglende varer. Det hænger igen sammen med det tidligere nævnte koncept hvor der ikke er samme tid og overskud til kundepleje uanset hvor meget vi ønsker det. Og så er vi også igen tilbage ved føtex, brugsen etc.
Altså er hverken vores varelevering eller medarbejdere ringere end andre steder. Vi er bare bundet af nogle rammer som er opstillet og skal der laves om på nogle af delene kræver det også ændring i pris og enkelhed.
Desuden vil jeg til sidst også gerne tilslutte mig påstanden om at Netto-ansatte generelt er effektive sammenlignet med andre kæder. Det gælder i hvert for mange af os at hverdagen på arbejdet er både hektisk og stressende, men samtidig også en udfordring.
Alligevel har man jo heldigvis ret til at handle hvor man vil. Jeg ville dog selv vælge Netto...
tilføjet af

Hvis du VIL handle

i Netto og går efter deres knaldtilbud, så kom 2 dage før, for da sælges varen.
Altså mandagens tilbud kan købes allerede lørdag (frostvarer ofte først på dagen)
Har endnu IKKE oplevet at tilbudsvaren først var fremme om mandagen, altid om lørdagen.
Iøvrigt kan de fleste tilbudsaviser læses på nettet, derfor behøves diverse lange stakke af aviser ikke længere dumpes ind ad døren.
vh.
tilføjet af

Køb ind i BRUTTO eller TARA

i stedet for.
tilføjet af

tror nok netto klare sig

For alle år, der har været den store focus på spot vare, og lign. har der været bøvl.
1 - Folk forventer mere end de betaler for, danskere er et af de mest utaknemmelige folkefærd på kloden, vi forventer at få det hele, for det halve - få service. Mange spot vare kommer fra den anden side af jorden, og der skal ikke emget til for at rykke noget på en ordre, og da det skal gøres så billigt som muligt, kommer varene hjem så tæt op på tilbuddet som mulig, for at spare lager kroner, og på de store vande kan en storm sænke et skib flere uger, og da en tur fra feks. Australien tager 6 uger ca. så det svært at gøre noget ved en udsolgt situation på stående fod, af en vare derfra, det samme gælder vare fra andre dele af verdenen.
De europæiske vare, som kan skaffes hjem meget hurtigere, er så bare for dyre, for der skal man betale en helt anden løn til personalet.
Så oftest når man køber de billige spot vare, så sende man penge til østen, og sørger stille og rolig for at fabrikker fra danamrk og europa flytter ud af landet, da de ikke kan tjene penge her - men hvis man istedet betalte lidt mere for de vare man køber, ved at købe dansk, el europæisk, så bliver pengene og jobbene i landet, og i europa.
Der er en grund til Kinas økonomi er en af de mest voksende, hvis ikke den mest voksende på jorden, det fordi folk køber discount spot vare, og plagiater
Der er en grund til at feks. legetøj vil stige i rpis den nærmeste fremtid, det er fordi man ikke må sælge vare med pfalater i, og da de rager østen et stykke med vores regler, så må man få produceret tingene i europa, og derved stiger priserne.
Man får hvad man betaler for, men det rækker langt ud over ens egen næsetip, og come on, ingen vare findes i uendelige mængder.
Har selv forladt detail handlen, da kunderne de seneste år, er blevet så smålige og så personlige i deres hetsz mod personalet, som er de sidste der kan gøre for det.
At jeghvis jeg havde arbejdet der idag, havde siddet inde for vold, for fuck, i skulle prøve at opleve jer selv, og reflektere det over på jeres eget arbejde, lige tænke over tingene, og drage paralleler, og så tænke over hvordan i vil have det, hvis andre stod og fik et raseri andfald over en manglede plastic kasse, fl. vin eller noget lign.
så forstår godt, man kan møde en lidt tvær medarbejder i en netto ell. ande detail butik.
Det sgu ik det værd...
tilføjet af

Elendig argumentation...

Dit argument om at A.P.Møller skulle lægge under for janteloven holder ikke! Måske lidt af vejen, men det er et faktum at en stor gruppe tager afstand fra koncernens forretningsprincipper!
Koncernen er den eneste som holder ufravigeligt på at man IKKE blander forretning og politik!
Så koncernen handler lystigt igennem embargoer og internationale boycutter med nogle af de værste regimer og forbrydere i verden! ALT for forbrugeren! (læs overskuddet).
Dit eksempel med Amaronen er også yderst dårligt valgt!
Nu var det ganske vidst en Brunello som var på bud sidste uge i min føtex, men den var udsolgt søndag eftermiddag!
Mandag eftermiddag (igår) stod der flere kasser i vinafdelingen, men i modsatte ende af normal plads...
Da jeg spurgte ind til om det var den samme vin som i tilbuddet, så var svaret "ja da, men den var altså på tilbud i sidste uge"...
Jeg fortalte den flinke vinmand at skiltet stadig var ude og da vi begge kendte reglerne, så kontaktede han kassen så jeg uden problemer fik rabat på mine vine... Til gengæld kunne han så trække skiltet ned igen!
Hvis dit argument skal holde, så skulle han altså have haft røde fødder fra druetrampningen natten over, og det havde han sq ikke!
Jeg vil ikke påstå at de kasser stod på lageret igår, men det ville have klædt butikken at de gav vininteresserede kuponer så de kunne hente den udsolgte vare dagen efter til samme pris, når de nu var mindre end 24 timer væk fra butikken!
Denne service er jeg blevet tilbudt flere gange i den lokale kvickly! Måske derfor at de ikke har så stort et overskud, men derimod grund til bedre samvittighed på dette område!
Det er vel også en udemærket illustration af butikken som blandt andet ønsker at tilbyde kunden en billig vare kontra butikken som udelukkende bruger tilbudene til at lokke kunder ind!
Istedet for at købe tilbudsvarer hjem til hele DK som du foreslog, så kunne man jo yde servicen at tilbyde kunden udsolgte vare ved næste hjemkomst.
Nu ved jeg at Dansk supermarked ikke er styret af idioter, så muligheden har helt sikkert været fremlagt... Spørgsmålet er så bare hvorfor at man tilsyneladende ikke ønsker denne service!
Hvad kan kvickly som de ikke kan?
tilføjet af

Vi handler der ikke mere

Ganske enkelt en møgbutik.
tilføjet af

Du behøves ikke belære os om deres salgstrategi

for rent faktisk er det falsk reklame hvis man ser det i det store hele:-)
tilføjet af

ja, danmark er...

illuminati land..
og derfor har vim disse kendte sager her,,,
men ingen tør tale...
tilføjet af

ahh

det jeg ville frem til, er at A.P Møller intet har med Netto ast gøre, andet end han har aktier i selskabet.
Der findes nok ingen store koncerne, der ikke træder folk over fødderne, og hvis man handler over hele verdenen, bliver man nok nød til at være neutral og ikke politisk, se feks. hvordan Bla. Arla blev ramt under Mohammed krisen, fordi den blev politisk, og religiøs, uden at de havde noget at gøre med det.
Butikkerne tjecker jo heller ikke kundernes straffe attest inden de handler, ser heller ikke på deres politiske baggrund, eller deres etniske baggrund - som handlende må alle behandles ens.
MHT vinen, som manglede om søndagen, og var der igen om mandagen, så¨ved jeg at mandag, onsdag, og fredag er de dage, der bliver leveret vin i butikkerne, ergo kan man sagtens løbe tør søndag, og have igen mandag.
Og hvor jeg er, skaffer vi gerne varen hjem senere, hvis dette er muligt til kunden til samme pris, men det bare ikke alle vare det muligt med.
Og lige Barolo, Brunello, og amarone, bliver som flere andre, lavet i ret små mængder hvis man ser på verdens plan, og de vil løbe tør på et eller andet tidspunkt.
Og har feks. stået en mandag morgen med en vin vare, hvor hvad der svare til 5 tidligere kampagner, røg på en dag, pga omtale i medierne, og så det lidt svært at gøre noget når man løber tør, når respons tiden fra flere steder i verdenen er minimum 6 uger, og det ikke noget selv den skarpeste indkøber kan vide noget om.
Nogle vare går bare bedre end forventet, andre rykker slet ikke, og så står man med kæmpe lagre, som man bliver nød til at skyde af til ingen penge.
Men man kan aldrig helt vide hvad der rykker.
tilføjet af

griner højt og længe...

sjovt nok... hvorfor tror du at de er nogle sure ribs???????? måske fordi de er skåret helt ind til benet mht personale og så de famøse spot tilbud er der heller ikke nok af...som forøvrigt også er bestemt og indkøbt af indkøbsafdelingen i den pågældende kæde.-måske er der sygemeldinger i butikken, som gør at personalet skal løbe hurtigere og om mulligt må tage ekstra vagter for at få det til at fungere og hænge sammen... HVORFOR FANDEN ER DET EGENTLIG AT I TROR DET HEDDER DISCOUNT....kort og godt... man får hvad man betaler for...og så er den ikke ret meget længere.. min sidste bøn til jer kunder er... vær´nu lidt mere forstående og medmenneskelige...det kunne være at lige netop du kunne få en netto ansat til at smile næste gang du tager ned og står i kø ved åbningstid for at få et spot tilbud..
tilføjet af

Narrebutik

Har prøvet det samme 3 gange. Været i butikken kl. 9.00 efter gode tilbud, men de var allerede udsolgt. Hvordan kan det lade sig gøre??
Netto's reklamer er vist kun for at lokke os ind, for så at købe lidt andet, når vi nu alligevel er kommet.
En anden ting er, at de ofte kun har en bestemt vare af så gammel dato, at den kun er holdbar, den dag man køber den med hjem.
Jeg er færdig med Netto. Det gider jeg ikke gå efter mere. Føler mig gang på gang snydt.
tilføjet af

Falsk reklame

Det er hvad det er.
tilføjet af

Ja, det er faktisk...

... NETTO-personalet, der selv køber tilbudsvarerne. Gik engang i NETTO for at købe tilbudsvarer. Kunne ike finde dem og spurgte derfor bestyreren, hvor de stod og hun svarede: Vi fik kun tre hjem af den slags og dem har jeg selv købt... HA-HA-HA-HA-HA og så vendte hun om på hælen og gik.
Så JA, de køber tilbudsvarerne selv.....
tilføjet af

lortebutik

kommer der meget sjældent.
tilføjet af

Jeg har arbejdet i netto

og det er rigtigt at man finder ud at der forventes at man arbejder mere for færre penge end man kan få i andre ufaglærte jobs. 75% af de ansatte er under 18 og gennemsnitsalderen er ca. 20 for en bestyer hørte jeg for nylig,.
tilføjet af

nej, det er ikke

Falsk reklame er vis t blevet et mode ord. Bare ærgeligt folk ikk kender udtrykket ordentlig.
Netto har for det første altid begrænset parti skrevet, og har altid mindst en stk, med mindre der er et leverandør svigt, og det kan man jo ikke klandre Netto for, og det har de skrevet på samtlige reklamer.
Hvis man vil handle discount, må man forvente discount, og så bare være glad hvis man er en af dem, der får de super tilbud de har.
Og omvendt, så lader Netto priserne fortsætte på de tilbud de har mere af efter ugen er omme, feks. vin rester, og der er nogle tibud som er fantastiske imellem, har fundet vine som koster det halve af hvad de gør i hjemlandet.
Og Netto har lagt bunden for den hårde konkurrence i detail handlen, som KUN kommer forbrugeren til gode.
Og selv om i forkælet piver, så er det discount sektoren i DK der vokser mest, og Netto den af dem der vokser mest, og er størst.
Så hvis man som forbruger er træt af discount vejen, så må man til lommerne, og handle i bedre service butikker, men det vil aldrig stoppe udsolgt situationer, man kan aldrig vide hvad der rykker af vare, og man kan aldrig 100% gardere sig mod leverandør svigt.
Men man kan handle steder hvor tingene er lidt dyrere, hvor de får flere af varerne, og oftest enten har erstatnings varianter, eller kan skaffe hjem senere i tilfælde af udsolgt......
Vi er super forkælede som forbrugere i DK, med priskrig mellem kæderne, som giver mange mange tilbud --en super købelov, som giver os 2 års beskyttelse, tænk bare, et stort land som USA, der har man 45 dage, så må man sku ellers selv prøve at få kontakt til producenten, og se om han gider gøre noget ved en fjernsyn el. lign.
Så ik alt det piveri, det sgu forbrugerne selv der har gjort Netto og discount sektoren til det de er idag, og hvis der skulle mere service til, så ville priserne stige, og så ville den også være gal.
tilføjet af

True true true

mange folk er virkelig klamme overfor de stakkels medarbejdere. Jeg mener, Netto er en discountbutik, det må man altså lige have i mente. Og jo, danskere er tit meget uhøflige, det oplever jeg også ude i lufthavnen. Der er ikke den ting man ikke kan brokke sig over. Og hvis der ikke ER noget man kan brokke sig over, så FINDER man bare noget at brokke sig over. AARGGH !!!
tilføjet af

Danmark er et Lorte-Land

Danmark er et Lorte-Land

Har
Er
Vil
Altid være et LORTE-LAND
tilføjet af

Heldigvis. Det giver brød på bordet.

Der er jo penge i lortet.
tilføjet af

og?

Netto er også et af de steder en kunde står længst tid i kø... Så er det op til en selv om man vil vælge den del eller om man som i større supermarkeder har kortere kø
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.