ADVARSEL - Telenor Iphone
Jeg har netop købt en iphone 4 hos telenor sidste onsdag, 6 dage siden.
Da jeg kommer hjem og vil tænde den, dur den ikke, jeg forsøger at oplade den og tilslutte den til itunes - den er død.
Butikken siger så at den skal til reperation...Jeg siger nej tak, jeg vil have en ny, jeg har trods alt næsten betalt 5000kr og aldrig brugt telefonen.
Men de slår på at jeg har brudt emballagen, æsken er dog åben i sig selv ved køb og jeg har intet brugt.
Jeg er inde og kikke i købeloven som siger jeg har 14 dages fortrydelsesret og kan annulere købet. Stadig holder de på at det bare er ærgerligt.
Derudover opretter jeg nyt abonnement hos telenor om onsdagen, jeg er kunde i forvejen og har betalt for et andet abonnement frem til om lørdagen med fritale, sms og mms, men jeg opdager at de allerede onsdag sætter mit nye abonnement med iphonen i gang onsdag og at jeg såldes mister det gamle som jeg har betalt for frem til lørdag - herved tjener de penge på det nye abonnement hvor jeg skal betale for opkald.
OG de har forinden trukket for 2X mobilt bredbånd på min netbank som jeg ikke længere har. Pengene får jeg først retur en md. efter jeg har ringet utallige gange til dem og sagt at de trækker pengen som ikke er deres!
Telenor er virkelig en pengemaskine. Jeg vælger dem aldrig igen.
Uforskammet "kundeservice".
Da jeg kommer hjem og vil tænde den, dur den ikke, jeg forsøger at oplade den og tilslutte den til itunes - den er død.
Butikken siger så at den skal til reperation...Jeg siger nej tak, jeg vil have en ny, jeg har trods alt næsten betalt 5000kr og aldrig brugt telefonen.
Men de slår på at jeg har brudt emballagen, æsken er dog åben i sig selv ved køb og jeg har intet brugt.
Jeg er inde og kikke i købeloven som siger jeg har 14 dages fortrydelsesret og kan annulere købet. Stadig holder de på at det bare er ærgerligt.
Derudover opretter jeg nyt abonnement hos telenor om onsdagen, jeg er kunde i forvejen og har betalt for et andet abonnement frem til om lørdagen med fritale, sms og mms, men jeg opdager at de allerede onsdag sætter mit nye abonnement med iphonen i gang onsdag og at jeg såldes mister det gamle som jeg har betalt for frem til lørdag - herved tjener de penge på det nye abonnement hvor jeg skal betale for opkald.
OG de har forinden trukket for 2X mobilt bredbånd på min netbank som jeg ikke længere har. Pengene får jeg først retur en md. efter jeg har ringet utallige gange til dem og sagt at de trækker pengen som ikke er deres!
Telenor er virkelig en pengemaskine. Jeg vælger dem aldrig igen.
Uforskammet "kundeservice".