Bedre BEVIST end Elektricitet- Jesus kom i 1914
😃
Der er flere beviser for at Jesus kom i 1914 (som sagt af Rutherford 1930)
end der er beviser for Vinden, Elektricitet og Tyngdekraft siger GB-Medlem Stephen Lett 😖
Jeg må sige at det er jeg helt enig i
jalmar
Der er flere beviser for at Jesus kom i 1914 (som sagt af Rutherford 1930)
end der er beviser for Vinden, Elektricitet og Tyngdekraft siger GB-Medlem Stephen Lett 😖
En hjørnesten i undervisning af Jehovas Vidners tro er tanken om, at Jesus begyndte at hersker over Jorden i 1914, hvor "de sidste dage" før Armageddon siges at have påbegyndt. Det faktum, at denne centrale begivenhed angiveligt skete "usynligt" er ofte brugt som en undskyldning af Jehovas Vidner til at bortforklare de manglende beviser, især da tiden støt udhuler troværdigheden af undervisningen.
Men nu ser det ud beviserne har været der allesammen. Vi har bare ikke givet det nok opmærksomhed!
Ifølge styrende råds medlem Stephen Lett (som i sidste måned dukkede op i den konstituerende JW Broadcasting episode), med bevis for, at Jesus har været herskende i himlen i de sidste 100 år, der er mere overbevisende end beviserne for "tyngdekraft, elektricitet" og "vind !"[/quote]
Ovenstående fantastiske melding er en oversættelse af indledningen til denne artikel:
http://jwsurvey.org/cedars-blog/stephen-lett-more-evidence-for-1914-than-for-gravity-electricity-wind
[quote]
En enkel kommentar: her fra Jerry O Connor lyder:
Fjern 607fvt som året for Jerusalem`s ødelæggelse og Vagttårnets papir-hus kollapser. Historikere og arkæologer har bevist, at Babylonierne ødelagde Jerusalem i 586/587 fvt. Alle levende og rationelle søgere af fakta, acceptere den historiske og arkæologiske datering. Desværre passer vagttårn ikke i kriterierne for sans og samling.
Jeg må sige at det er jeg helt enig i
jalmar